Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Bonde skal alle dage rive manden ned. Han har erfaring, kan se Gomez bliver holdt af angriberen. Han skal bare rive ham ned og tage der gule kort. Og der ved han godt.
    Enig . Bonde svigter helt og aldeles , lignede at han ikke anede hvor han, eller modstanderen var.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Djævlens advokat vil sige at han ikke gør det fordi han i et splitsekund vurderer/er bange for at det bliver et rødt kort
      Tja, da han er på siden af ham og på vej forbi er Gomez stadig tættere på målet. Jeg holder stadig på at med hans erfaring skulle han have taget den beslutning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men burde han ikke få bolden væk i første omgang før han blev snydt og Bonde ikke hurtig nok?
        Lød så som om det skete to gange …
        han kunne helt sikkert have gjort noget anderledes. Men ene og alene lægge skylden på ham - der er jeg trods alt ikke.

Hør den seneste SFÅ, de har lidt flere detaljer på den.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han kunne helt sikkert have gjort noget anderledes. Men ene og alene lægge skylden på ham - der er jeg trods alt ikke.

Hør den seneste SFÅ, de har lidt flere detaljer på den.
          Har lige hørt det til træning og er for så vidt enig men han burde jo så enten være afventende eller bare ekspedere bolden væk.
          Tænker ikke at det er hans skyld alene .. men at Fiete mister den til et indkast mener jeg nu ikke er skyld i et mål ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Har lige hørt det til træning og er for så vidt enig men han burde jo så enten være afventende eller bare ekspedere bolden væk.
            Tænker ikke at det er hans skyld alene .. men at Fiete mister den til et indkast mener jeg nu ikke er skyld i et mål ..
            jeg har ikke genset den, men jeg tog øjene fra skærmen 2 sek og så havde Viborg scoret, tænker det er lidt det samme der er sket på banen. Arp giver et indkast, er træt af han ikke holdt bolden på banen og inden OB spillerne er klar har Viborg taget et hurtigt indkast og så er man bagud i hele bagkæden.

2 sek. uopmærksomhed og så taber man.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Djævlens advokat vil sige at han ikke gør det fordi han i et splitsekund vurderer/er bange for at det bliver et rødt kort
              Det kan vel aldrig blive rødt, når Gomez er flere meter bagved.

Comment

Working...
              X