Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Må indrømme jeg synes gomez så god ud i går.
    Med en rigtig styrmand ved siden af sig kunne han blive mega god i den kommende sæson. Han skal selvfølgelig forblive koncentreret i alle sine aktioner som han generelt har haft lidt svært ved. Men positivt fra ham i går Sys jeg.

Comment

Falk udtagelsen var som forventet/gættet bare et skalkeskjul

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...erraske-viborg

Comment

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
        Med en rigtig styrmand ved siden af sig kunne han blive mega god i den kommende sæson. Han skal selvfølgelig forblive koncentreret i alle sine aktioner som han generelt har haft lidt svært ved. Men positivt fra ham i går Sys jeg.
        Jeg så det meste kampen på mobil i lufthavnen så det var ikke super godt men jeg så en spiller der var involveret i målet og fik et kort - dertil skal han være glad for at han ikke fik flere for det var nogle ret kraftige tacklinger han satte ind .. Men jo, der var også gode takter.

Tabte vi kampen i går var det lige så meget fordi at vores angribere ikke udnyttede de mange chancer de fik ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
          Det kan blive en af AZ`s største svendestykker hvis han får lavet en profil ud af ham. Men ja han gjorde det godt i går

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg så det meste kampen på mobil i lufthavnen så det var ikke super godt men jeg så en spiller der var involveret i målet og fik et kort - dertil skal han være glad for at han ikke fik flere for det var nogle ret kraftige tacklinger han satte ind .. Men jo, der var også gode takter.

Tabte vi kampen i går var det lige så meget fordi at vores angribere ikke udnyttede de mange chancer de fik ..
            kortet var han mere eller mindre nød til at trække - Bonde blev overløbet på midten.

Målet er han involveret i ja - men heller ikke hans skyld, forsvaret og midtbanen står ikke godt nok organiseret og igen - så blev Bonde overløbet.

En Gomez på det niveau vil jeg ikke være bange for at bruge. Syntes det var en fin indsats uden nogen helt store hjerneblødninger.

Comment

Gomez imponerede også mig - en enkelt blunder til trods, der så desværre var led i målet. Han holdt koncentrationen godt og med en rutineret makker ved sin side kan man jo håbe på noget mere vedvarende stabilitet.

Bonde, til gengæld, er alt for langsom til rollen på midtbanen. Fin trupspiller dog.

Vi mangler klart forstærkninger til alle kæder. Angrebet er også alt for tyndt, nu hvor den nye finne (som imponerede mig) i hvert fald nu spiller Ejdums lidt skæve 10er-position.
              Last edited by Jungledyret; i går, 12:32.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

kortet var han mere eller mindre nød til at trække - Bonde blev overløbet på midten.

Målet er han involveret i ja - men heller ikke hans skyld, forsvaret og midtbanen står ikke godt nok organiseret og igen - så blev Bonde overløbet.

En Gomez på det niveau vil jeg ikke være bange for at bruge. Syntes det var en fin indsats uden nogen helt store hjerneblødninger.
                Men burde han ikke få bolden væk i første omgang før han blev snydt og Bonde ikke hurtig nok?
                Lød så som om det skete to gange …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Dagen derpå virker gårsdagens kampforløb som meget forventeligt.

På den positive side kunne vi med lidt medvind og uden større uretfærdighed godt have fået et point på udebane mod et helt okay top 6-hold fra seneste sæson. Og det var vel at mærke med en defensiv, der ift. kvalitet henleder ens tanker på fordums kuriøse cirkusspillere som Skogseid, Diarra, Kryger, Mouritzen, Jørgen, Hallgrimur, Alexander Juel, Ludwig, Skulason osv

Arp var god, Keskinen var rigtig god, og det lover rigtig godt for deres sæson.

Vi er altså ikke langt fra point med et startende midterforsvar bestående af Peter Therkildsen og James Gomez. Med en knusende malplaceret Jakob Bonde på midten. Med en usikker Martin Hansen på kassen. Med en meget usynlig Ganaus. Med en parade af ungdomsspillere, der kommer ind fra bænken med et åbenlyst utilstrækkeligt niveau.

Men det grundlæggende problem er jo så bare, at det er her, vi står. At vi åbner sæsonen med Bonde, Gomez, Therkildsen og Martin Hansen i starteren.

Med en smal og dårlig (og ja, meget skadesramt) trup, der har tabt sæsonpræmieren mod et af de hold, som vi formentlig skal vise os bedre end over 22 runder. Og med en træner, der i hvert fald ikke gyder olie på vandene ift. de frustrationer, der bobler i miljøet omkring klubben. Det bliver jo spændende, når der er uenigheder mellem to folk, der sjældent evner at tage ansvar, når tingene ikke går som ønsket. Det er en sprængfarlig kombination. Jeg frygter, at vi i øjeblikket ser konsekvenserne af, at man har forceret en udvikling, og at klubben måske ikke var gearet til at håndtere en mand som Zorniger, sådan som en del frygtede.

Men ja. Ud fra de objektive parametre, så var gårsdagens udfald ikke chokerende. Men nu er det så op til træner, stab, spillere og ledelse at sørge for, at det ikke bliver en rettesnor for sæsonen. Der er selvfølgelig stadig rig mulighed for, at det kan blive en helt okay sæson, hvis man træffer de rigtige beslutninger. Intet er givet på forhånd. Bolden er jo rund, Superligaen er ringe og alt det der.

Jeg er også meget spændt på spillet mellem Zorniger og Bech. De bliver ved med at sige, at det hele er klappet af, og man er enige. Men altså, det er tydeligt, at Zorniger absolut ikke er tilfreds med tingenes tilstand for nuværende. Han forventer, der skal kvalitet ind snart, hvis man mener det alvorligt med top 6.

En af de fede ting ved at have ham i klubben er, at han forhåbentlig tør fortælle den skinbarlige sandhed til Thorborg; hvor langt klubben er efter topholdene i ligaen, og hvor der skal sættes ind

Comment

Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

Jeg er også meget spændt på spillet mellem Zorniger og Bech. De bliver ved med at sige, at det hele er klappet af, og man er enige. Men altså, det er tydeligt, at Zorniger absolut ikke er tilfreds med tingenes tilstand for nuværende. Han forventer, der skal kvalitet ind snart, hvis man mener det alvorligt med top 6.

En af de fede ting ved at have ham i klubben er, at han forhåbentlig tør fortælle den skinbarlige sandhed til Thorborg; hvor langt klubben er efter topholdene i ligaen, og hvor der skal sættes ind
                    Måske er det helt store problem vi ikke har en top 6 sportsdirektør så?

Der kan vel ikke være den mindste smule tvivl om vi har et top 6 træneteam.

Det er jo tydeligt for enhver Zorniger er blevet lovet forstærkninger, men realiteterne siger vi er svækket.

Hvis TB ikke leverer varen i august måned kan Thorborg vel ikke være tilfreds?

Comment

SFÅ melder at Yttergård var syg torsdag/fredag og at det nok var derfor han ikke startede inde

De melder også at Gomez har selvtrænet i ferien og kom pænt skarp til opstarten og med et helt andet mind set end tidligere

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        SFÅ melder at Yttergård var syg torsdag/fredag og at det nok var derfor han ikke startede inde

De melder også at Gomez har selvtrænet i ferien og kom pænt skarp til opstarten og med et helt andet mind set end tidligere
                        Det er fedt at høre. Det er også nu, det skal være for Gomez, som jeg ganske havde afskrevet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Syntes målet er lidt tre-delt. Arp giver sjusket indkast, Gomez taber duellen og Bonde står total plantet og passiv.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Fedt hvis Gomez hæver niveauet og kan spille en rolle, som reserve/presse de to startere
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Syntes målet er lidt tre-delt. Arp giver sjusket indkast, Gomez taber duellen og Bonde står total plantet og passiv.
                              Bonde skal alle dage rive manden ned. Han har erfaring, kan se Gomez bliver holdt af angriberen. Han skal bare rive ham ned og tage der gule kort. Og der ved han godt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Bonde skal alle dage rive manden ned. Han har erfaring, kan se Gomez bliver holdt af angriberen. Han skal bare rive ham ned og tage der gule kort. Og der ved han godt.
                                Djævlens advokat vil sige at han ikke gør det fordi han i et splitsekund vurderer/er bange for at det bliver et rødt kort

Comment

Working...
                                X