Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026
Collapse
X
-
Hvem skulle erstatte ham? Hvem kan få den her flok spillere til at præstere på et topniveau hvor man overrumpler FCM i ulvenes hule eller lukke fuldstændig ned for AGF på egen bane? Nørgaard som har været nævnt, er i Brøndby nu. Vi skal kigge mod udlandet hvis vi ikke skal ende med en DBU-skolet træner; dét ville i mine øjne være et bevis på at alt det her identitetshurlumhej (i førsteholdsregi, eksl akademiet) mestendels har været propaganda.Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
Jeg har en ide om at AZ er væk senest til vinter.
Comment
-
Jeg har odds 1,5 på at AZ skrider til vinter.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægZorninger sagde faktisk indirekte at Troels havde stillet ham et top 6 hold i udsigt da han sagde ja til OB. Sådan gik det jo ikke. Og ja han nærmest lo da han fik at vide at Troels lige havde gentaget top 6. Z nævnte de fem topklubber som var klart bedre end OB så der skal ske noget væsentlig tilgang for at det kan lade sig gøre. Og ikke 31.august.
Og det vil være ganske forståeligt.
Pinlig trup.
Vores nye finne er god, og PT var bedre end jeg frygtede (som back), men altså, der mangler gode spillere til alle kæder, og de kommer jo ikke.
- Likes 1
Comment
-
Glen...Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Hvem skulle erstatte ham? Hvem kan få den her flok spillere til at præstere på et topniveau hvor man overrumpler FCM i ulvenes hule eller lukke fuldstændig ned for AGF på egen bane? Nørgaard som har været nævnt, er i Brøndby nu. Vi skal kigge mod udlandet hvis vi ikke skal ende med en DBU-skolet træner; dét ville i mine øjne være et bevis på at alt det her identitetshurlumhej (i førsteholdsregi, eksl akademiet) mestendels har været propaganda.
Comment
-
Han burde gøre alt andet end at grine. NT det samme. Det bliver aldrig til noget i OB, og vi kunne lære meget af hvordan Viborg har afvist at sælge profiler.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror nu bare TB griner lidt. Han kender ham. Men ellers enig
Jeg er ingen AZ-fan, men det er AZ, der udstiller klubbens tomhed, og det værdsætter jeg.
Kejserens nye klæder hele vejen rundt fra ledelse til ejer.
- Likes 3
Comment
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-deres-trupper
Ligner han er ved at være træt af at vente. Er det begyndelsen på enden?
- Likes 1
Comment
-
jeg kan stadig ikke se hvorfor Zorniger skulle gøre noget så dumt som selv at gå. Er han utilfreds kan han blot vente på at blive fyret.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg har odds 1,5 på at AZ skrider til vinter.
Og det vil være ganske forståeligt.
Pinlig trup.
Vores nye finne er god, og PT var bedre end jeg frygtede (som back), men altså, der mangler gode spillere til alle kæder, og de kommer jo ikke.
Går han selv får han intet med.
Men derfor kan det sagtens være han er væk senest til vinter - det er som regel først træneren der ryger, men pilen peger som altid opad.
- Likes 2
Comment
-
Uanset hvad man mener om situationen, så klæder det virkelig ikke klubben at have en træner og fodbolddirektør der taler ud fra to forskellige virkelighedsopfattelser, og en træner der er så åbenlyst utilfreds. Nu snakkes der meget om kultur og identitet som grundpiller, men en kultur hvor man lufter sit halvbeskidte undertøj offentligt, kan da umuligt være det man ønsker at skabe.
Comment
-
Men hvem kan ønske en kultur, hvor der helt tomt ævles løs om top-6, mens alle kan se, at det er vrøvl og nonsens og tæt på komisk. En kultur, hvor man bare kan sige ting uden på nogen måder at handle derefter?Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægUanset hvad man mener om situationen, så klæder det virkelig ikke klubben at have en træner og fodbolddirektør der taler ud fra to forskellige virkelighedsopfattelser, og en træner der er så åbenlyst utilfreds. Nu snakkes der meget om kultur og identitet som grundpiller, men en kultur hvor man lufter sit halvbeskidte undertøj offentligt, kan da umuligt være det man ønsker at skabe.
AZ står langt mere for en kultur, jeg forbinder med OB i gamle dage. Han siger det, som det er, og som alle kan se, at det er.
Jeg håber kun, at han bliver mere hidsig og åbenmundet.Last edited by Jungledyret; i går, 21:30.
- Likes 3
Comment
-
kan være, kan også være en del af spillet.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-deres-trupper
Ligner han er ved at være træt af at vente. Er det begyndelsen på enden?
Han talte jo også om at få spillere ind konstant sidste vindue...og altså han havde jo ret.
Det har han også nu. Truppen er for tynd - der skal kvalitet ind nu.
1. runde ude mod Viborg er nok ikke hvad man kalder en "must-win" kamp, så et snævert nederlag er i sig selv ikke en katastrofe. Men hvis ikke man snart får styrket truppen så ender man med at smide opstarten og det "lette" program væk - og så kan løbet meget hurtigt være kørt igen igen, hvorefter vi atter kan rette blikket mod næste sæson
- Likes 1
Comment
Comment