hvorfor er Bonde stadig inde? Vi har fire centrale midtbanefolk på bænken - en af dem må da kunne klare 10 min derinde.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026
Collapse
X
-
Kommer der ..Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsgu da også bekymrende at Zorniger åbenbart ikke tør bruge vores unge til den centrale midt...altså så skal vi ikke have tre der optager pladser i truppen, det er sgu for mange hvis de ikke engang kan gå ind og spille 10 min."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Måske er ham og ordspillemanden ikke så afstemte ift. Hvad der kan forventes af de unge til den centrale midtOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsgu da også bekymrende at Zorniger åbenbart ikke tør bruge vores unge til den centrale midt...altså så skal vi ikke have tre der optager pladser i truppen, det er sgu for mange hvis de ikke engang kan gå ind og spille 10 min.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 2
Comment
Comment