Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 24/07/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hvorfor er Bonde stadig inde? Vi har fire centrale midtbanefolk på bænken - en af dem må da kunne klare 10 min derinde.

Comment

Elendigt indlæg

Comment

Jeg er faktisk lidt i chok over hvor dårlig Bonde har været.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hvem skulle ind for ham?
          Lassen, Sandberg, Friis eller Falk - nok midtbane folk at tage af. De kan vel dårligt være langsommere end han er lige pt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            Ja hvis Gomez ikke får gult i en fodboldkamp, så er det fordi han ikke er på banen​
            Han retter op på Bondes fejl. Tak for det.

Comment

Elendig afslutning af Ganaus

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                Jeg er faktisk lidt i chok over hvor dårlig Bonde har været.
                Det er ikke første division længere, spillestilen er markant mere fysisk og han har haft en alvorlig skade. Han var jo ingen vårhare i forvejen. Alle kan se det.

Comment

sgu da også bekymrende at Zorniger åbenbart ikke tør bruge vores unge til den centrale midt...altså så skal vi ikke have tre der optager pladser i truppen, det er sgu for mange hvis de ikke engang kan gå ind og spille 10 min.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    sgu da også bekymrende at Zorniger åbenbart ikke tør bruge vores unge til den centrale midt...altså så skal vi ikke have tre der optager pladser i truppen, det er sgu for mange hvis de ikke engang kan gå ind og spille 10 min.
                    Kommer der ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Arp ud for Sandberg - men Bonde bliver inde, hvad sker der?

Comment

Sandberg ind, Arp ud, Bonde forbliver inde. Ja, så har Zorniger kapituleret.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Måske er ham og ordspillemanden ikke så afstemte ift. Hvad der kan forventes af de unge til den centrale midt
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                          2025 stadig med armene over kors

Comment

Vi kunne godt ha fået 1 point ud af den her kamp

Comment

flot stikning af Sandberg, til andersen der ligger den ind - Adam rammer en viborg spiller - hjørne

Comment

Adam med ringe afslutning efter cutback
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X