Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp FCM-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Hvad gætter vi på, at odds er på at AZ - trods fyrstelig løn - siger fuck this shit og daffer tilbage til familien i Tyskland?

Jeg tror ikke, at jeg kan huske en mindre klar trup end denne i min OB-tid (snart 40 år)…
    Ja man kan da håbe det sker. (For han er en dårlig træner)
    Det bliver en gyser sæsonstart hvor pilen peger direkte til helvede fra start af.
    Dårlig dårlig ledelses arbejde. Desværre.

Comment

Så skal der trylles Troels, Jimmi, Niels og Hr. Zorniger. Glæder mig til at blive modbevist.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Campo prøver at få status på Julius

https://campo.dk/2026/07/17/besiktas...c-midtjylland/

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Ja man kan da håbe det sker. (For han er en dårlig træner)
          Det bliver en gyser sæsonstart hvor pilen peger direkte til helvede fra start af.
          Dårlig dårlig ledelses arbejde. Desværre.
          Jeg er heller ikke imponeret af AZ. Langtfra. Jeg tror, tiden er løbet fra ham typemæssigt.

Men vi har skiftet træner en million gange, og det er heller ikke vejen. Og jeg tror stadig meget spinkelt på, at AZ med de rette spillere kunne blive en succes i Odense. Fortællingen er der.

AZ er en træner, der har brug for en kompetent trup med særlige typer for at kunne lykkes. Hvorfor man har valgt at hente AZ og så ende med sådan en trup her, det er simpelthen mig en gåde, og det er derfor, jeg er så frustreret. Det virker tilfældigt og meningsløst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg er heller ikke imponeret af AZ. Langtfra. Jeg tror, tiden er løbet fra ham typemæssigt.

Men vi har skiftet træner en million gange, og det er heller ikke vejen. Og jeg tror stadig meget spinkelt på, at AZ med de rette spillere kunne blive en succes i Odense. Fortællingen er der.

AZ er en træner, der har brug for en kompetent trup med særlige typer for at kunne lykkes. Hvorfor man har valgt at hente AZ og så ende med sådan en trup her, det er simpelthen mig en gåde, og det er derfor, jeg er så frustreret. Det virker tilfældigt og meningsløst.
            imponeret over Zorniger - nej det er jeg heller ikke.

Men han blev hentet ind fordi han "har øvet sig på en stil hele sit liv" (eller noget i den stil)

Men endnu har han jo ikke fået stillet en trup til rådighed der kan udfører den spillestil. Og derfor har han været nød til at gå på kompromis, bare for at sikre overlevelse sidste sæson.

Jeg mener stadig det var det rigtige at skille sig af med Krogh - han var ikke god nok, men som det har udviklet sig kunne det næsten have været en hvilken som helst anden, bare nogenlunde erfaren træner man hentede ind.

Håber han får sat sit aftryk på de indre linjer og på den måde er med til at flytte klubben. For på banen kan vi ikke se det.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Nogle gange kan den slags udvikle sig til naivitet.

MvH ChrisOB
              True - men på trods af det, lever jeg et ekstremt lykkeligt liv.

Comment

Man kan altid sandsynliggøre ting, der KAN ske, hvis ikke der kommer handling. Det kaldes en risikovurdering. De dér skyer jeg ser udenfor mit vindue nu ligner grangiveligt tordenskyer, men jeg ved faktisk ikke om de udvikler sig til det helt store. Men sandsynligheden taler for, at jeg får den helt store skylle at se.

MvH ChrisOB
                De sorte skyer hang også udenfor mit vindue tidligere, og jeg tog stolehynder ind og slog parasollen ned, men guess what? Lortet drev sgu forbi og der kom ikke en dråbe. Så min frustration over, at jeg nok ikke kunne sidde på terrassen her til aften, den forsvandt i takt med at skyerne drev den anden vej selvom jeg troede, jeg skulle rammes af skybrud.

Ser du parallellen?

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

De sorte skyer hang også udenfor mit vindue tidligere, og jeg tog stolehynder ind og slog parasollen ned, men guess what? Lortet drev sgu forbi og der kom ikke en dråbe. Så min frustration over, at jeg nok ikke kunne sidde på terrassen her til aften, den forsvandt i takt med at skyerne drev den anden vej selvom jeg troede, jeg skulle rammes af skybrud.

Ser du parallellen?
                  Helt sikkert. Håber den nuværende situation i vores elskede klub udvikler sig i samme retning. God aften til dig. ;-)

MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Helt sikkert. Håber den nuværende situation i vores elskede klub udvikler sig i samme retning. God aften til dig. ;-)

MvH ChrisOB
                    Den deler vi! Også god aften til dig. :-)

Comment

https://campo.dk/2026/07/18/bekymret...-flere-skader/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                      X