Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp FCM-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Elendigt udnyttet af Arp.

Comment

Jeg mindes også om en del somre, hvor træningskampene er gået af lort til og så er vi helt anderledes klar, når superligaen er startet.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Jeg mindes også om en del somre, hvor træningskampene er gået af lort til og så er vi helt anderledes klar, når superligaen er startet.
        Tror du selv på den ?
        Vi viser jo totalt mangel på defensiv base imod både BIF og nu FCM - vi risikerer en kæmpe koldstart på sæsonen.
        Det værste er næsten hvis Julius er skadet - så kan vi næppe sælge ham og af gode grunde heller ikke bruge ham.

Comment

Ja der er altid halmstrå at klamre sig til midt i en storm.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Tror du selv på den ?
            Vi viser jo totalt mangel på defensiv base imod både BIF og nu FCM - vi risikerer en kæmpe koldstart på sæsonen.
            Det værste er næsten hvis Julius er skadet - så kan vi næppe sælge ham og af gode grunde heller ikke bruge ham.
            Ingen kan jo sige, at det sker hhv. ikke sker, medmindre vi er spåmænd. Så jeg tror ikke noget - jeg håber og ved, det er sket før og indtil det ikke sker, gider jeg ikke antage, at det ikke gør.

At Askou bliver skadet er lortelort, men det kan ingen jo forudse, transfers eller ej. Og det rammer selvfølgelig hårdt, når vi er "nede" på CB's. Det kan ingen jo rende fra. Men jeg er sikker på, det løses.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Ja der er altid halmstrå at klamre sig til midt i en storm.

MvH ChrisOB
              100% og det vælger jeg at gøre - det er vist sådan en generel livsindstilling, jeg har.

Comment

Ingen kan jo sige, at det sker hhv. ikke sker, medmindre vi er spåmænd. Så jeg tror ikke noget - jeg håber og ved, det er sket før og indtil det ikke sker, gider jeg ikke antage, at det ikke gør.

At Askou bliver skadet er lortelort, men det kan ingen jo forudse, transfers eller ej. Og det rammer selvfølgelig hårdt, når vi er "nede" på CB's. Det kan ingen jo rende fra. Men jeg er sikker på, det løses.
                Man kan altid sandsynliggøre ting, der KAN ske, hvis ikke der kommer handling. Det kaldes en risikovurdering. De dér skyer jeg ser udenfor mit vindue nu ligner grangiveligt tordenskyer, men jeg ved faktisk ikke om de udvikler sig til det helt store. Men sandsynligheden taler for, at jeg får den helt store skylle at se.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Legolas kom ind og gjorde det ok

Comment

Hvad gætter vi på, at odds er på at AZ - trods fyrstelig løn - siger fuck this shit og daffer tilbage til familien i Tyskland?

Jeg tror ikke, at jeg kan huske en mindre klar trup end denne i min OB-tid (snart 40 år)…

Comment

100% og det vælger jeg at gøre - det er vist sådan en generel livsindstilling, jeg har.
                      Nogle gange kan den slags udvikle sig til naivitet.

MvH ChrisOB

Comment

FCM kunne sagtens have scoret tocifret i dag. Det er noget af det dårligste, jeg har set fra et OB-hold i mine 35 år som tilhænger. Taktisk, teknisk og fysisk lignede det en kamp mellem et seniorhold og et ungdomshold.

Lagt sammen med den jammerlige indsats mod Brøndby bør alle alarmklokker bimle løs i Ådalen. Dette har potentialet til endnu en nedrykning.

Dybt bekymrende preseason dette!

Comment

Vi får en hård sæsonstart. Spændende hvor længe AZ gider være med.

Comment

Nå som forventet fik vi ikke et ben til jorden. Det lignede ikke 2 hold fra samme række. Men det er også kun i grundspillet vi skal bekymre os om Fcm.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Hvad gætter vi på, at odds er på at AZ - trods fyrstelig løn - siger fuck this shit og daffer tilbage til familien i Tyskland?

Jeg tror ikke, at jeg kan huske en mindre klar trup end denne i min OB-tid (snart 40 år)…
                              Jeg tror man skal skynde sig at spille den, imens der er en ok gevinst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

det tror jeg ikke sker - hvorfor skulle han dog det - langt mere sandsynligt han venter på at blive fyret, når nu det viser sig at truppen ikke er til at indfri egne mål.

Og så tager han vel en pæn pose penge med sig - går han selv får han vel intet med.

Signingen af ham giver efterhånden mindre og mindre mening...og Falk må da også begynde at tænke sit ifht at vende tilbage til OB...

Comment

Working...
                                X