Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg FF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Efter de holder en velfortjent fridag i dag er der fire (!) træninger inden sæsonstarteren mod VFF - jeg håber alt det bedste, men frygter det værste

Start-11 ser okay ud (læs middelmådig), men når vi så begynder at skal skifte ud i løbet af kampen...

Comment

Jeg håber bare at Falk og Anssi bliver klar til minutter. Det er en stor forstærkning i sig selv

Comment

Hvad er med Askou. Nogen som ved om han kan spille eller er ude i længere tid?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Hvad er med Askou. Nogen som ved om han kan spille eller er ude i længere tid?
          Lød ikke som om det er længere tid, men han er nok ret tvivlsom til fredag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Lød ikke som om det er længere tid, men han er nok ret tvivlsom til fredag.
            Tak. Håber han bliver klar. Og der SKAL nu virkelig forstærkelser for defensiven ind.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Tak. Håber han bliver klar. Og der SKAL nu virkelig forstærkelser for defensiven ind.
              https://www.viaplaysportnews.dk/spor...d-i-underbenet

Det er åbenbart et vrid i underbenet. Spændende om han bliver klar. Det bliver virkelig vigtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg håber bare at Falk og Anssi bliver klar til minutter. Det er en stor forstærkning i sig selv
                Især Falk. Er i tvivl om hvor meget de bare har sparet ham. Hvis han er fysisk klar tror jeg ikke de er bange for hans kampform. Hvis han starter vil det have stor betydning for hvordan vi kan gribe kampen an. Omvendt skal vi ikke tage chancer med ham. Er han på 90% ville jeg spare ham og gå ren Mourinho på kampen: Stå lavt, gå til dem fra start og træk tempoet ud af spillet.

Selvom vi primært mangler stoppere ville jeg overveje at rykke Therkildsen op på midtbanen som 8'er. Da jeg så os imod FCM savnede jeg næsten mere end, der kunne vinde nogle nærkampe på midtbanen end kvalitetsspil i forsvaret. Jeg tror han kan gå ind og gøre lidt ondt på modstanderne der.

Eller måske gå over til en 5-backkæde hvis man tør starte med Amrani eller Magnus A (og så rykke McCoy ind).

Men det er nok ikke Zornigers stil at tænke sådan.

Comment

Vi valgte simpelthen positivt at lade Bürgy skifte lynhurtigt, for måske at starte ud med Therkildsen og Gomez. Interessant....

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Vi valgte simpelthen positivt at lade Bürgy skifte lynhurtigt, for måske at starte ud med Therkildsen og Gomez. Interessant....
                    Man har, trods alt, ikke kunnet vide, at Askou ville blive skadet i sidste testkamp. Men jeg går ud fra, at man har troet man var tættere på at lukke en eller flere handler
                    end man reelt har været. Andet har jeg svært ved at forestille mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Tror der allerede er for meget i dette vindue, som ikke er gået efter Bechs plan. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at OB har planlagt at stå i denne situation så kort før sæsonstart.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Du mener at OBs dyreste indkøb ikke starter inde? Keskinen er den første på holdkortet...
                        Shit. Spiller Erik Bo Andersen stadig?

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Tror der allerede er for meget i dette vindue, som ikke er gået efter Bechs plan. Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at OB har planlagt at stå i denne situation så kort før sæsonstart.
                          Jeg er faktisk også lidt bange for dette. Måske er vi reelt nede på 3./4. valget af dem, vi ville have fat i eller længere nede.

Håber dog det ikke forholder sig sådan..

Comment

Working...
                          X