Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Viborg FF - OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til ovenstående? Hurra for den optimistiske tankegang. Dejligt.
    Når OB'er beskriver AZ stil (i Brøndby for 5-6 år siden) er det som om at jeg er med i Avengers, hvor halvdelen af jordens befolkning er væk i 5 år og kommer tilbage uden jordforbindelse. AZ har rodet rundt på Cypern og 3. Bundesliga imens. Jeg aner intet om hvad han har praktiseret i de 5-6 år?

Anyway. Efter en time er OB døde på luft. Og så skiftes der ind og ud. Hvad så? Må håbe Viborg er samme sted men ved det ikke. Krydser fingre for det bedste.

Ps. Top 6 er meldt ud. Vor herrer til hest. Vi skal virkelig håbe det står sløjt til i de andre klubber!
    Jeg forbinder Zorniger-bold med noget af det vi så i begyndelsen af seneste sæson. 3-3 kampen i Herning og hjemmekampen imod Randers som gode eksempler, og så skrækeksempler som 0-4 i vejle, hvor vi ret kompromisløst tænkte og agerede fremad, men slet ikke hang sammen, når modstanderholdet spillede forbi presset.

Jeg vil sådan håbe vi tør gå ind til premieren med den indstilling. Men det er med tryk på HÅB, for jeg tror som sagt vi vil blive domineret spillemæssigt, af et VFF-hold som havde en god sæson sidste år, og som umiddelbart er rimelig statusquo trupmæssigt

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg forbinder Zorniger-bold med noget af det vi så i begyndelsen af seneste sæson. 3-3 kampen i Herning og hjemmekampen imod Randers som gode eksempler, og så skrækeksempler som 0-4 i vejle, hvor vi ret kompromisløst tænkte og agerede fremad, men slet ikke hang sammen, når modstanderholdet spillede forbi presset.

Jeg vil sådan håbe vi tør gå ind til premieren med den indstilling. Men det er med tryk på HÅB, for jeg tror som sagt vi vil blive domineret spillemæssigt, af et VFF-hold som havde en god sæson sidste år, og som umiddelbart er rimelig statusquo trupmæssigt
      det vil jeg vædde på vi ikke kommer til.

Med den trup Zorniger har fået stillet til rådighed - det går ikke. Tænker det bliver meget lidt "Zorniger-bold" defenssivt og med et fokus på at få et eller andet med fra Viborg.

Comment

Opdateret start-11

Martin Hansen
        McCoy - Gomez (bliv nu klar Askou!) - Yttergård - Sørensen
        Arp - Ouedraogo - Bonde (bliv klar Falk!) - Keskinen
        Niemiec - Ganaus.​

Tror dog hverken på, at Askou eller Falk når at blive klar.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
          Opdateret start-11

Martin Hansen
          McCoy - Gomez (bliv nu klar Askou!) - Yttergård - Sørensen
          Arp - Ouedraogo - Bonde (bliv klar Falk!) - Keskinen
          Niemiec - Ganaus.​

Tror dog hverken på, at Askou eller Falk når at blive klar.
          tror du på Yttergård er klar til at starte inde? Ikke ligefrem nogen kæmpe tillidserklæring til Therkildsen hvis man smider en spiller ind i start 11 der knap har haft en træning med holdet.

Er Therkildsen virkelig så sløj? Godt man så har skrevet 3 år med ham...

Tænker start 11 ser fornuftig ud - når der skal skiftes ændre det sig dog markant. Når Falk, Ansi og Askou er klar igen vil det dog hjælpe en del.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

tror du på Yttergård er klar til at starte inde? Ikke ligefrem nogen kæmpe tillidserklæring til Therkildsen hvis man smider en spiller ind i start 11 der knap har haft en træning med holdet.

Er Therkildsen virkelig så sløj? Godt man så har skrevet 3 år med ham...

Tænker start 11 ser fornuftig ud - når der skal skiftes ændre det sig dog markant. Når Falk, Ansi og Askou er klar igen vil det dog hjælpe en del.
            Som de skriver i pressemeddelelsen vedr. signingen af ham, så nåede Yttergård-Jenssen at træne med i dag. Derfor tror jeg på ham som starter. Therkildsen spiller jo ikke midterforsvar - og tror han er meget indforstået med, at han er købt ind som backup på HB.

Men det er nok tæt på at være 50/50.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

Som de skriver i pressemeddelelsen vedr. signingen af ham, så nåede Yttergård-Jenssen at træne med i dag. Derfor tror jeg på ham som starter. Therkildsen spiller jo ikke midterforsvar - og tror han er meget indforstået med, at han er købt ind som backup på HB.

Men det er nok tæt på at være 50/50.
              jamen håber da han er god nok til at starte / i kampform, men godt nok ikke ligefrem optimale omstændigheder man giver hverken ham eller træneren...

Det bliver spændende at komme igang - få en reel ide om hvor vi står henne.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jamen håber da han er god nok til at starte / i kampform, men godt nok ikke ligefrem optimale omstændigheder man giver hverken ham eller træneren...

Det bliver spændende at komme igang - få en reel ide om hvor vi står henne.
                Og de andre klubber … FC klubberne er ikke kommet godt i gang med deres udenlandske kampe …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

FS/SF går med dem der har været til rådighed i opstarten

...........................MH

McCoy........Therkildsen ..Gomez....Adam
                  ...............Bonde.......Oudraogo
                  Keskinen....................................Fiete
                  ............Ganauss...........Niemiec
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Jeg håber vi scorer 2 mål og jeg håber det er nok til point.
                    Det vil være vigtigt at få gang i offensiven imens vi får spillet et forsvar sammen.
                    Håber på en 2-2 og et Viborg hold der midt i 2. Halvleg tænker det kan de også leve med

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      FS/SF går med dem der har været til rådighed i opstarten

...........................MH

McCoy........Therkildsen ..Gomez....Adam
                      ...............Bonde.......Oudraogo
                      Keskinen....................................Fiete
                      ............Ganauss...........Niemiec
                      Så kan vi også kun blive positivt overraskede ..

Myhre
                      Owusu. Askou. Burgy. McCoy
                      Falk. Oudraogo.
                      Fiete. Ejdum.
                      Ganaus. Niemiec.

6 startere fra sidste sæson der formodentligt ikke starter i dag .. umiddelbart er ikke en eneste af dem blevet erstattet af en stærkere ..

Ingen kritik eller undskyldning for skader - bare en konstatering.
                      ​​​​​​​
                      Viborg blev nr. 5 i sidste sæson og har stort set ikke ændret på holdet .. kan køre videre med alt det de lykkedes med i sidste sæson og lægge på.

IND: Mohamed Iyadh Riani (Stade Tunisia)
                      UD: Jean Manuel Mbom (Bochum), Isak Andri Sigurgeirsson (IFK Norrköping, retur fra leje), Mikkel Løndal (Hobro IK), Stipe Radic (MTK Budapest), Filip Djukic (Hvidovre IF)
                      ​Har ikke styr på hvor mange af deres afgange spillede sidste sæson?

Men OB slog dem 2 ud af 2 mulige sidste år … det vil de så nok forsøge at revanchere i aften ..
                      Last edited by Plum; i dag, 06:41.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Så kan vi også kun blive positivt overraskede ..

Myhre
                        Owusu. Askou. Burgy. McCoy
                        Falk. Oudraogo.
                        Fiete. Ejdum.
                        Ganaus. Niemiec.

6 startere fra sidste sæson der formodentligt ikke starter i dag .. umiddelbart er ikke en eneste af dem blevet erstattet af en stærkere ..

Ingen kritik eller undskyldning for skader - bare en konstatering.
                        ​​​​​​​
                        Viborg blev nr. 5 i sidste sæson og har stort set ikke ændret på holdet .. kan køre videre med alt det de lykkedes med i sidste sæson og lægge på.

IND: Mohamed Iyadh Riani (Stade Tunisia)
                        UD: Jean Manuel Mbom (Bochum), Isak Andri Sigurgeirsson (IFK Norrköping, retur fra leje), Mikkel Løndal (Hobro IK), Stipe Radic (MTK Budapest), Filip Djukic (Hvidovre IF)
                        ​Har ikke styr på hvor mange af deres afgange spillede sidste sæson?

Men OB slog dem 2 ud af 2 mulige sidste år … det vil de så nok forsøge at revanchere i aften ..
                        Ja der er ingen tvivl om at VFF er historisk store favoritter til i aften. Af de ovenstående afgange du nævner er det kun Mbom, som har været lidt inde og ude af holdet sidste sæson. De øvrige er reserver. Thomas Jørgensen er der endnu og det er træls at ramle ind i VFF med ham på holdet. Han er vel ligeså vigtig for dem, som Falk er for os.

forhåbentlig træder en kvalitetsspiller som Arp og en rutineret spiller som Bonde, der møder sin gamle klub i karakter. 1 point vil være udmærket. Så har vi 10 dage til at få forhåbentlig Falk, Suhonen og Askou retur, samt Yttergaard spillet ind. Myhra er også tilbage i målet, og så vil vi pludselig være et helt andet hold, selvom vi fortsat har forbedringer der skal ske særligt i forsvaret.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Ja der er ingen tvivl om at VFF er historisk store favoritter til i aften. Af de ovenstående afgange du nævner er det kun Mbom, som har været lidt inde og ude af holdet sidste sæson. De øvrige er reserver. Thomas Jørgensen er der endnu og det er træls at ramle ind i VFF med ham på holdet. Han er vel ligeså vigtig for dem, som Falk er for os.

forhåbentlig træder en kvalitetsspiller som Arp og en rutineret spiller som Bonde, der møder sin gamle klub i karakter. 1 point vil være udmærket. Så har vi 10 dage til at få forhåbentlig Falk, Suhonen og Askou retur, samt Yttergaard spillet ind. Myhra er også tilbage i målet, og så vil vi pludselig være et helt andet hold, selvom vi fortsat har forbedringer der skal ske særligt i forsvaret.
                          + mulighed for en forstærkning eller to mere ..
                          Last edited by Plum; i dag, 07:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
                            Jeg håber vi scorer 2 mål og jeg håber det er nok til point.
                            Det vil være vigtigt at få gang i offensiven imens vi får spillet et forsvar sammen.
                            Håber på en 2-2 og et Viborg hold der midt i 2. Halvleg tænker det kan de også leve med
                            Helt enig, men frygter Viborg laver mindst 3…
                            så desværre tænker jeg 3-1 efter OB er kommet foran.
                            men lad os håbe på min. 1point…

Comment

Midt i al negativiteten (som jeg om noget finder begrundet), så håber jeg, at Gomez ser det her som en afgørende mulighed for at træde i karakter efter et år i glemslen.

AZ sagde på et tidspunkt, at hvis han lærte at koncentrere sig og undgå de store fejl, så ville han spille i PL.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Midt i al negativiteten (som jeg om noget finder begrundet), så håber jeg, at Gomez ser det her som en afgørende mulighed for at træde i karakter efter et år i glemslen.

AZ sagde på et tidspunkt, at hvis han lærte at koncentrere sig og undgå de store fejl, så ville han spille i PL.
                                Jeg synes også at det er vildt hvordan han kunne være så alt-dominerende i 1. Division, for så at falde igennem da vi kom op i suppen igen. Jeg er med på at der er stor niveauforskel. Men mange stoppere med dårligere sæsoner i 1 div., formår at slå til når de kommer op i suppen. Så det må 100% være noget mentalt, eller at der foregår for meget i hans privatliv. For han har alle de andre forudsætninger for at kunne blive god.

Comment

Working...
                                X