Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Topi Keskinen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
    Ville være utroligt mærkeligt, hvis man har satset alt på en spiller. Der kommer selvfølgelig mere ind, forsvaret har været en kæphest alt for lang tid - så tror ikke, at man skal frygte at det var den eneste handel.
    Det er jo ikke det der menes. Selvfølgelig kommer der 3-5 handler mere.
    Det handlede om hvor mange % af transferbudgettet der er brugt på Keskinen. Det virker som en rigtig stor del

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det må utvivlsomt være en spiller vi har scoutet minutiøst og mere eller mindre har pladen fuld ift. de spidskompetencer vi efterspørger til vores offensivspillere. Nu ved vi også via rygterne fra de skotske medier, at vi har sat en krog i ham over længere tid, og har holdt fast trods konkurrence fra prominente udenlandske klubber. Det vidner om at han må have været en ønskespiller i dette vindue.
      Når vi handler spillere af den kaliber til vores offensiv, hvor vi nok står stærkest med vores nuværende trup, så giver det jo ikke mening, hvis ikke man går efter forstærkninger særligt til forsvaret, som er af minimum samme standard. Det er jo her både TB og Zorniger selv siger at vi kan styrke os, så der må komme noget ind dertil, som batter!
      Og det gør der selvfølgelig også. Spørgsmålet er kun hvor længe vi skal vente
      Jeg kunne godt forestille mig det bliver McCoy der tager CB pladsen sammen Askou, og her i starten af sæsonen.
      Men det afhænger nok meget af hvor tæt man er på blæk på kontrakten.

Det er virkelig et af de vigtigste indkøb i årevis vi står overfor. Det er mit håb man bringer en stor general ind der er chefen for hele forsvaret.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Jeg er nødt til at spørge hvad det er der gør at flere af jer har store forventninger til den her spiller?
        En spiller fra et hold i Skotland, som sluttede sæsonen med 11 sejre 7 uafgjorte og 20 nederlag og hvor spilleren sjældent spillede en fuld kamp og var lidt ude og inde af holdet?
        - Beskrivelse
        - Alder
        - Pris
        - Kontraktlængde
        - OBs seneste transfer hitrate

Der er ikke rigtig noget der taler for vi ikke skulle have store forventninger til denne transfer/spiller.

Det er da muligt han er blevet hypet en smule, på forventningerne. Det kommer sig nok af vi har trådt vande de seneste uger, imens vi løbende har kunne følge rygtet i medierne, som det eneste af den slags.

Det er også muligt han ikke er. Det er i hvert fald ikke OB fans der i såfald har talt ham op.

På beskrivelserne lyder han som en der passer rigtig godt ind i strategien i OB og i stilen hos Zorniger.

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        som sluttede sæsonen med 11 sejre 7 uafgjorte og 20 nederlag
        Det der lyder jo ret meget som noget vi kan relatere til i OB de sidste 15 år, men vi har jo også selv stadig solgt mange spændende og dygtige spillere alligevel, helt eller delvist på holdet. Så det tillægger jeg ingen større betydning.
        Last edited by Kaspernon; i dag, 10:09.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
        X