"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Jeg er nødt til at spørge hvad det er der gør at flere af jer har store forventninger til den her spiller?
En spiller fra et hold i Skotland, som sluttede sæsonen med 11 sejre 7 uafgjorte og 20 nederlag og hvor spilleren sjældent spillede en fuld kamp og var lidt ude og inde af holdet?
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Jeg er nødt til at spørge hvad det er der gør at flere af jer har store forventninger til den her spiller?
En spiller fra et hold i Skotland, som sluttede sæsonen med 11 sejre 7 uafgjorte og 20 nederlag og hvor spilleren sjældent spillede en fuld kamp og var lidt ude og inde af holdet?
Så ham senest i en landskamp imellem Tyskland og Finland. Han var meget hurtig og pågående, han satte flere gang tyskerne med hans fart. Han er en mand der vil frem i bussen, at han så måske ikke har spillet på klodens stærkeste hold, det er hvad det er. Han bliver en som også fans af andre klubber vil synes er sjov at se, såfremt de på zapperen skulle ramme en OB-kamp som neutral. Han bliver et hit i Odense.
Comment