Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

"Fakta".. at beslutningen blev taget i tirsdag... hvem har sagt det udover TB ? (var det ikke samme situation med BW, som i en tid var DMW?)

Jeg ved. at en anden træner blev spurgt for en måneds tid siden og blankt afviste det.

...

:
    Hvis en ledelse i en virksomhed der vil vækste, ikke konstant er på udkig efter forbedringer*, så er det en dårlig ledelse. Så at man har forespurgt på anden træner er blot et sundhedstegn

* uanset om det er personale, p-pladser, kantineforhold eller ....
    Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det er jo næppe "bare spillernes skyld" eller éen ting med AZ der udløser fyringen. Det må være summen af flere ting som Falk vel også antyder. Det er nok "hele vejen rundt" og ikke bare fordi AZ har sagt bøh til nogen på et upassende tidspunkt.
      Selvfølgelig er der flere ting der spiller ind, det siger sig selv. Men der gik ikke mange minutter efter fyringen, før en af overskrifterne hed spilleroprør i OB .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg

Hvis en ledelse i en virksomhed der vil vækste, ikke konstant er på udkig efter forbedringer*, så er det en dårlig ledelse. Så at man har forespurgt på anden træner er blot et sundhedstegn

* uanset om det er personale, p-pladser, kantineforhold eller ....
        Hvis en virksomhed er nødsaget til at skifte en vigtig mellemleder hver 15-16 måned , samt ikke formår at rekruttere de rette medarbejdere til at vækste, og år efter år leverer resultater under målsætning og budget . Hvad siger det så om ledelsen ?
        Last edited by Magge; i dag, 09:56.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Selvfølgelig er der flere ting der spiller ind, det siger sig selv. Men der gik ikke mange minutter efter fyringen, før en af overskrifterne hed spilleroprør i OB .
          Den har jeg så misset, og det er måske en del af det danske journaliststand er bedst til .. overskrifter. Jeg synes SFÅ behandler emnet fint med Parsums refleksioner på at enhver ansvarlig ledelse skal og bør handle hvis nøglemedarbejdere, som AZ, ikke formår skabe et miljø hvor der trækkes samme retning og gentagne gange går egne veje og piller ved noget der ikke er hans område.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Nu har jeg læst alle tråde vedr Zorniger afgang i OB Jeg har lyttet til SFÅ. Min konklusion er nu at OB har handlet ansvarligt, uanset om timingen er dårlig. Så har det været uundgåeligt med Zorniger stil og hans måde at være på. Vi må se hvad Thomas Thomasberg kan, jeg er fortrøstningsfuld og tror med et par nye spillere til forsvaret vi kan opnå en top 6 placering i år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
              Nu har jeg læst alle tråde vedr Zorniger afgang i OB Jeg har lyttet til SFÅ. Min konklusion er nu at OB har handlet ansvarligt, uanset om timingen er dårlig. Så har det været uundgåeligt med Zorniger stil og hans måde at være på. Vi må se hvad Thomas Thomasberg kan, jeg er fortrøstningsfuld og tror med et par nye spillere til forsvaret vi kan opnå en top 6 placering i år.

Jeg tror nu ikke jeg har læst alt om emnet men kan godt tilslutte mig din konklusion. Jeg var glad og imponeret i starten over at han kunne hives ind i OB. Jeg tror det har knirket, eller lidt mere end det i en periode. Så jeg tror også at beslutningen er rigtig og jeg tror også at klubben trods alt har fået flyttet noget i den rigtige retning.

Believe OB

Comment

Jeg tror nu ikke jeg har læst alt om emnet men kan godt tilslutte mig din konklusion. Jeg var glad og imponeret i starten over at han kunne hives ind i OB. Jeg tror det har knirket, eller lidt mere end det i en periode. Så jeg tror også at beslutningen er rigtig og jeg tror også at klubben trods alt har fået flyttet noget i den rigtige retning.
                Jeg er meget enig i at Zorniger på mange måder har flyttet OB, nok især på hvad der skal til for st blive en top 6 klub. Jeg læser og hører st han ligefrem har været illoyal overfor beslutninger, og også smidt unge spillere (Julius) under bussen. Det er fair at være uenige i måden at drive en virksomhed/ forretning på, men det tager man internt. Hvis først man optræder illoyalt, så vil man ikke kunne væres ansat ret mange steder. Så Troels og ledelsen har handlet helt korrekt hvis det jeg hører og læser står til trone.

Comment

Nogen der kan berette noget fra dagens træning?

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Jeg er meget enig i at Zorniger på mange måder har flyttet OB, nok især på hvad der skal til for st blive en top 6 klub. Jeg læser og hører st han ligefrem har været illoyal overfor beslutninger, og også smidt unge spillere (Julius) under bussen. Det er fair at være uenige i måden at drive en virksomhed/ forretning på, men det tager man internt. Hvis først man optræder illoyalt, så vil man ikke kunne væres ansat ret mange steder. Så Troels og ledelsen har handlet helt korrekt hvis det jeg hører og læser står til trone.
                    Det om illoyalitet er vel også fremme i SFÅ, og hvis der er noget om snakken er der kun en vej tilbage. Det bliver spændende om AZ kommer med en kommentar eller flere engang i fremtiden .. han er nok ikke enig i meget af det der er blevet sagt de seneste dage.

Believe OB

Comment

Ingen tvivl om at vi trængte til at få en “ Ruske-Peter” som Zorninger ind. Alt var blevet beige, intetsigende, trist og for omverdenen uinteressant.
                      Det skabte hype, opmærksomhed og optimisme.

Er fyringen rigtig , det kan vi blive enige om på det grundlag vi har, udefra de meldinger der er kommet.
                      Jeg går ud fra at uoverensstemmelserne har taget fart de sidste par uger, for ellers er timingen helt gal.
                      Hvis tilliden blev brudt , så er en fyring rigtig, men er tilliden kun brudt den ene vej ?

Men jeg syntes også det står ubesvaret hen, hvorfor A.Z blev så trodsig og til sidst illoyal i forhold til udmeldinger til pressen?
                      Hvad er Zorninger blevet stillet i udsigt ved ansættelsen?
                      Hvilket niveau af spillere har han efterspurgt forud for denne sæson, og til hvilke pladser ?
                      Kunne han eksempelvis have ønsket sig Adam Sørensen udskiftet med en god VB ?
                      Det faktum at vi i over et år har ledt efter en CB , uden at lykkedes med det taler lidt til forsvar af A.Z
                      .
                      Ingen kan være overrasket over at A.Z er åbenmundet, og ikke blot er nikkedukke.
                      Han vil ikke fremstå som Komiske Ali og blæse truppens kvalitet op til noget den ikke er. Han vil jo også blive holdt ansvarlig for endnu en ottendeplads , hvis han forud for sæsonen “spiller” med på det af ledelsen opstillede fatamorgana om truppens kvalitet.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ingen tvivl om at vi trængte til at få en “ Ruske-Peter” som Zorninger ind. Alt var blevet beige, intetsigende, trist og for omverdenen uinteressant.
                        Det skabte hype, opmærksomhed og optimisme.

Er fyringen rigtig , det kan vi blive enige om på det grundlag vi har, udefra de meldinger der er kommet.
                        Jeg går ud fra at uoverensstemmelserne har taget fart de sidste par uger, for ellers er timingen helt gal.
                        Hvis tilliden blev brudt , så er en fyring rigtig, men er tilliden kun brudt den ene vej ?

Men jeg syntes også det står ubesvaret hen, hvorfor A.Z blev så trodsig og til sidst illoyal i forhold til udmeldinger til pressen?
                        Hvad er Zorninger blevet stillet i udsigt ved ansættelsen?
                        Hvilket niveau af spillere har han efterspurgt forud for denne sæson, og til hvilke pladser ?
                        Kunne han eksempelvis have ønsket sig Adam Sørensen udskiftet med en god VB ?
                        Det faktum at vi i over et år har ledt efter en CB , uden at lykkedes med det taler lidt til forsvar af A.Z
                        .
                        Ingen kan være overrasket over at A.Z er åbenmundet, og ikke blot er nikkedukke.
                        Han vil ikke fremstå som Komiske Ali og blæse truppens kvalitet op til noget den ikke er. Han vil jo også blive holdt ansvarlig for endnu en ottendeplads , hvis han forud for sæsonen “spiller” med på det af ledelsen opstillede fatamorgana om truppens kvalitet.
                        Det eneste faktuelle vi har er TBs fortællinger så indtil videre må det stå til troende. Jeg vil blive stærkt overrasket hvis AZ er enig, tiden vil sikkert vise hvad han mener om det.

Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nogen der kan berette noget fra dagens træning?
                          Ja. :-)
                          Ingen rundkreds mere hvor der samles holdet i starten.
                          Så øvede opspilsmønstre og derefter de spillede 8 mod 8 med Falk som neutral hvor der stod to lille mål på hver side.
                          De prøvede to forskellige A-hold. En i 4-4-2 og en i 4-2-3-1.
                          Myhra
                          McCoy Askou Gomez Yttergård
                          Adam Bonde Kante Topi
                          Ganaus Arp

Myhra
                          Therkildsen McCoy Gomez Adam
                          Falk Kante
                          Suhonen Arp Topi
                          Niemiec
                          Askou og Falk var med i hele træning.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                          X