Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvis den hælder er det intet mindre en en skandale. Hele området var jo pløjet op, og der blev sået nyt græs på hele området.
    Det er jo vanvittigt hvis den ikke blev rettet op ved den lejlighed.

Men det er jo vildt OB ikke gør en skid ved de faciliteter. Det er jo pinligt at være vidne til.
    Der kunne blive et fint moderne træningsanlæg på Falen som aflastning af Ådalen.

Man kunne uden problemer skifte mellem de to steder i løbet af året alt efter vind og vejr.
    Jeg mener ikke at det gælder, der hvor spillerne primært træner, men er ikke sikker..

Hvis den hælder, tror jeg altså at det er med meget meget meget få %.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg mener ikke at det gælder, der hvor spillerne primært træner, men er ikke sikker..

Hvis den hælder, tror jeg altså at det er med meget meget meget få %.
      Det er sjældent jeg er enig med Kielberg, men her er jeg. Det vil med 1% hældning være ca. 7 cm og 11 cm. Så kan man selv regne videre med 2 og 3 pct. som vel heller ikke er meget

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Banerne ser faktisk noget bedre ud nu, end da vi startede på Falen. De bruger banerne bagerst nu i stedet for den forreste del, som de gjorde til at starte med.

Der er anlagt vandingsanlæg.

Comment

Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
          Banerne ser faktisk noget bedre ud nu, end da vi startede på Falen. De bruger banerne bagerst nu i stedet for den forreste del, som de gjorde til at starte med.

Der er anlagt vandingsanlæg.
          Er det ikke bare et mobilt sprinkler anlæg de bruger. Som alle kunne købe i et byggemarked?
          Har de fået gravet noget ned?

Comment

Beklager, men alle ved jeg bruger FCM som pejlemærke ift. Ådalen

"Kvalitet i træningen hver eneste dag er afgørende, hvis man vil flytte sig som klub. Derfor er vi også glade for, at arbejdet nu er i gang, og vi er overbeviste om, at de nye baner vil styrke hverdagen for både spillere og stab og bidrage til den fortsatte udvikling i FC Midtjylland"

https://www.fcm.dk/nyheder/to-nye-hy...j-ved-dream99/
            Last edited by Online; 28-06-2026, 17:06.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Er det ikke bare et mobilt sprinkler anlæg de bruger. Som alle kunne købe i et byggemarked?
              Har de fået gravet noget ned?
              Nu må i ikke holde mig op på det, da jeg mest kom for at se træningen, men jeg mindes at det var gravet ned da jeg var der i starten af denne uge. Blev nød til at undvige springleren da den begyndte i mit område og der lå ingen slanger. Der var et sprinkler i gang samtidig inden spillerne gik på græsset. Den bagerste del af banerne ser skarp ud og der er stor forskel på kvaliteten at de forreste og de bagerste banere. Jeg var faktisk ret imponeret over anlægget, som de har fået lavet der nede, det eneste der manglede var et ordentligt klubhus i stedet for den hytte og et par transportable toiletter.

Comment

Nu må i ikke holde mig op på det, da jeg mest kom for at se træningen, men jeg mindes at det var gravet ned da jeg var der i starten af denne uge. Blev nød til at undvige springleren da den begyndte i mit område og der lå ingen slanger. Der var et sprinkler i gang samtidig inden spillerne gik på græsset. Den bagerste del af banerne ser skarp ud og der er stor forskel på kvaliteten at de forreste og de bagerste banere. Jeg var faktisk ret imponeret over anlægget, som de har fået lavet der nede, det eneste der manglede var et ordentligt klubhus i stedet for den hytte og et par transportable toiletter.
                Nåh okay. Så er der da sket lidt på området

Vi må se om de ender med at satse på området og måske bruger de millioner der skal til for at gøre det til et rigtigt træningsanlæg

Comment

Nåh okay. Så er der da sket lidt på området

Vi må se om de ender med at satse på området og måske bruger de millioner der skal til for at gøre det til et rigtigt træningsanlæg
                  Det er spændende om de må for Odense Kommune. Men sidder og ser kampen mod Kolding og der er nedgravet vand i banen, med hjørneflag og kridtet banen, så jeg huskede ikke forkert

Comment

Det er spændende om de må for Odense Kommune. Men sidder og ser kampen mod Kolding og der er nedgravet vand i banen, med hjørneflag og kridtet banen, så jeg huskede ikke forkert
                    Nej det ser ud til at der er sket noget derovre. Ligner man måske godt kunne lave 2-3 baner derovre hvis man ville bruge pengene

Comment

Nej det ser ud til at der er sket noget derovre. Ligner man måske godt kunne lave 2-3 baner derovre hvis man ville bruge pengene
                      Det er nok der hunden ligger begravet.

Comment

Jeg må bare indrømme at jeg tod fejl omkring Falen. Der er sket noget siden sidst jeg var der. Så OB skal have den kredit de har fortjent

Bane forholdene dernede får stor ros og der skulle være lavet 2 baner med nedgravet vandingsanlæg nu. Zorniger skulle have sagt at nu mangler vi bare et klubhus hernede inden vi kan flytte..

Dejligt at høre at de har løst en del af problemet omkring baner hvis selv AZ virker meget tilfreds.
                        Så må vi bare håbe at disse baner på skift kan bruges indtil vi går på juleferie. Så må vi se hvem af Ådalen eller Falen bliver først klar til foråret

Comment

Jeg må bare indrømme at jeg tod fejl omkring Falen. Der er sket noget siden sidst jeg var der. Så OB skal have den kredit de har fortjent

Bane forholdene dernede får stor ros og der skulle være lavet 2 baner med nedgravet vandingsanlæg nu. Zorniger skulle have sagt at nu mangler vi bare et klubhus hernede inden vi kan flytte..

Dejligt at høre at de har løst en del af problemet omkring baner hvis selv AZ virker meget tilfreds.
                          Så må vi bare håbe at disse baner på skift kan bruges indtil vi går på juleferie. Så må vi se hvem af Ådalen eller Falen bliver først klar til foråret
                          Det lyder godt at vi kan begynde at træne på nogle af vores egne græsbaner, så vi ikke skal ud til Marienlyst eller lign..
                          Så mangler de bare at få lavet en af banerne på Falen til hybrid, så vi kan slippe for kunstgræs, når vejret ikke er som nu, samt få nogle omklædningsfaciliteter ved Falen. Hvis det sker, så begynder det jo at ligne noget på træningsbanefronten også.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det lyder godt at vi kan begynde at træne på nogle af vores egne græsbaner, så vi ikke skal ud til Marienlyst eller lign..
                            Så mangler de bare at få lavet en af banerne på Falen til hybrid, så vi kan slippe for kunstgræs, når vejret ikke er som nu, samt få nogle omklædningsfaciliteter ved Falen. Hvis det sker, så begynder det jo at ligne noget på træningsbanefronten også.
                            Som jeg forstår det er der ingen garanti, for at en dyr hybrid bane kan afløse en kunstbane om vinteren her i Danmark mm man bruger et lille superligabudget på bl.a. lys og varme. Så det tvivler jeg på sker.
                            Tror nu også OB kunne leve med 2 måneder på kunstgræs hvis de andre 10 måneder kunne være på græs

Comment

Som jeg forstår det er der ingen garanti, for at en dyr hybrid bane kan afløse en kunstbane om vinteren her i Danmark mm man bruger et lille superligabudget på bl.a. lys og varme. Så det tvivler jeg på sker.
                              Tror nu også OB kunne leve med 2 måneder på kunstgræs hvis de andre 10 måneder kunne være på græs
                              Okay fair nok, det vigtigste lige nu må være at der trods alt er andre græsbane alternativer end bane 1 i Ådalen. At der trods alt så småt begynder at blive lagt nogle ressourcer ind for at kunne benytte Falen er meget positivt. Så må vi se hvordan bane 1 i Ådalen ser ud når den er klar, samt hvor længe vi kan træne på græs.
                              Ingen tvivl om at trænerteamet er trætte af det hver gang vi er nødsaget til at skulle træne på kunstgræs imens vores konkurrenter træner på deres græs-/hybridbaner året rundt.

Comment

Lidt om dagens træning:
                                Fiete var tilbage efter sygdom derfor var Ganaus ude pga sygdom. Kante forventes tilbage i morgen.
                                Efter en intensiv opvarmning ventede en løbeparcours på holdet hvor de løb med bolden resten af træningen. Der venter en anden fysisk træning i eftermiddag og Zorniger bringer de rigtig i gang i bedste OB- tradition: En fodboldspiller som ikke kan løbe Fyn rundt ...
                                Der er god stemning i truppen og så var det fint at Zorniger tog sig tid at hente et barn på banen og vise ham teknikken om at måle spilleres tilgang. God attitude af ham.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X