Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningen sæson 26/27

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Nej desværre
    Den slutter også på fredag hvor de skal til Vestegnen lørdag og have bøllebank
    Det er lidt skørt med en træningslejr, der snart er overstået, uden en trup der er bare nogenlunde på plads.

Vil ikke kalde det spildt, men skørt ja.

Jeg gider desuden ikke høre mere om det er svært pga VM.
    Det lader ikke til andre klubber er forhindret i at handle.

Vi manglede 3 før Ejdum blev solgt. Nu mangler vi 4, mindst. Og vi taler om folk der går direkte ind på holdet fra dag 1.

Comment

Så vidt jeg ved træner de 10.30 og 16 hver dag, med mindre der er ændringer på det..

Jeg satser på at ramme Nyborg fredag

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Det er lidt skørt med en træningslejr, der snart er overstået, uden en trup der er bare nogenlunde på plads.

Vil ikke kalde det spildt, men skørt ja.

Jeg gider desuden ikke høre mere om det er svært pga VM.
        Det lader ikke til andre klubber er forhindret i at handle.

Vi manglede 3 før Ejdum blev solgt. Nu mangler vi 4, mindst. Og vi taler om folk der går direkte ind på holdet fra dag 1.
        Enig. Ja den føles lidt spildt..
        Og jeg er 110% sikker på at ved alle nederlag i efteråret er der nogen der vil kæde det sammen med en meget skidt optakt..

Jeg er faktisk imponeret over Zorniger at han ikke er mere kontant i sine udtalelser om den situation vi er i.
        Han må da være meget mere frustreret end han giver udtryk for

Nu mangler vi bare at den første der kommer ind er en hvor alle fans kommer til at skrige op om:
        Hvad helvede skal vi bruge ham til
        Har OB totalt tabt sutten
        Er det her virkelig hvad vi har ventet på
        Top 6 ambitioner og min bare røv

Jeg kunne blive ved. Og ved. Og ved.
        Kom nu OB og gør os alle til skamme med kritikken

Comment

Og jeg er 110% sikker på at ved alle nederlag i efteråret er der nogen der vil kæde det sammen med en meget skidt optakt..

Jeg er faktisk imponeret over Zorniger at han ikke er mere kontant i sine udtalelser om den situation vi er i.

Nu mangler vi bare at den første der kommer ind er en hvor alle fans kommer til at skrige op om:

Men vi er også mange der efterhånden er brændte børn.

Frustrationerne står til op over begge ører på os. Og jeg er ved mentalt at gøre klar til at blive skuffet.

Vinger alle 4 punkter af indtil OB har modbevist mig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men vi er også mange der efterhånden er brændte børn.

Frustrationerne står til op over begge ører på os. Og jeg er ved mentalt at gøre klar til at blive skuffet.

Vinger alle 4 punkter af indtil OB har modbevist mig.
            Begyndte at krydse punkter af. Da vi blev præsenteret for vores seneste signing.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Ja, det skulle man have gjort.

Og selvfølgelig kan man blive solgt. Når det passer klub og spiller - som gensidigt har underskrevet en kontrakt.

Jeg kan slet ikke holde ovenstående tankegang ud, og det er nok og derfor, at fodbold som sport ikke interesserer mig længere, men af Gud ved hvilken årsag fortsætter jeg med at følge med i OB, selvom vi alle ved, at det aldrig bliver til noget igen.
              Jeg er overhovedet ikke uenig og jeg har også svært ved at holde det ud. Men kontrakten tjener ét formål: at definere en spillers salgsværdi på ud fra resterende tid af kontrakten sammenholdt med spillerens niveau på samme tid. Intet andet. Så den forpligter ikke ud over det. Og det er desværre blevet hverdag med spillere, der bliver solgt fordi de vil. Jeg tvivler også på, at ret mange klubber ønsker at have spillere rendende, som egentlig ikke ønsker at være der. Til det har spillerne for meget magt. Og jeg er enig i, som en del andre skriver, at OB også kan risikere at sætte sig selv i den bås, der hedder, at det er svært at blive solgt, hvis man pludselig får et niveau, der vækker interesse andetsteds fra og som vil betale den rigtige pris. Der er vi altså bare et par hak ned ad fødekæde-stigen til at kunne stikke spillerne en strakt langemand og sige: “vi bestemmer”.

Comment

Måske han ved mere end os om, hvad der venter lige om lidt ift. tilgange…

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg er overhovedet ikke uenig og jeg har også svært ved at holde det ud. Men kontrakten tjener ét formål: at definere en spillers salgsværdi på ud fra resterende tid af kontrakten sammenholdt med spillerens niveau på samme tid. Intet andet. Så den forpligter ikke ud over det. Og det er desværre blevet hverdag med spillere, der bliver solgt fordi de vil. Jeg tvivler også på, at ret mange klubber ønsker at have spillere rendende, som egentlig ikke ønsker at være der. Til det har spillerne for meget magt. Og jeg er enig i, som en del andre skriver, at OB også kan risikere at sætte sig selv i den bås, der hedder, at det er svært at blive solgt, hvis man pludselig får et niveau, der vækker interesse andetsteds fra og som vil betale den rigtige pris. Der er vi altså bare et par hak ned ad fødekæde-stigen til at kunne stikke spillerne en strakt langemand og sige: “vi bestemmer”.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Måske han ved mere end os om, hvad der venter lige om lidt ift. tilgange…
                    Ja selvfølgelig gør han det. Men 10 fugle på taget er jo ikke 1 fugl i hånden for en fodbold træner

Comment

Spilles kampen mod BIF i Brøndby (stadion/træningsanlæg), Nyborg eller et tredje sted på lørdag ?

På hjemmesiden står der bare "Træningslejr i Nyborg" ud for lørdag

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Spilles kampen mod BIF i Brøndby (stadion/træningsanlæg), Nyborg eller et tredje sted på lørdag ?

På hjemmesiden står der bare "Træningslejr i Nyborg" ud for lørdag
                        Den spilles i Brøndby, tror deres bane 1

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Den spilles i Brøndby, tror deres bane 1
                          Brøndbys bane 1 er stadion

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Brøndbys bane 1 er stadion
                            “Superliga-truppen træner typisk på Bane 1, 2, 3, eller 4.​”

Sådan skriver BIF på deres egen træningsoversigt, men det kan da sagtens passe

Comment

Working...
                            X