Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Ja - det er fedt med konkurrencen og jeg er overbevist om at Oudraogo ikke har gjort noget specielt der placere ham på bænken. Det drejer sig måske mere om hvad han ikke gør i fht. TTs tanker om hvordan OB skal spille. Jeg opfatter ham som en superstærk bølgebryder der bestemt ikke flytter sig for nogen, men måske tilbyder han ikke så meget fart og pasnings- og boldsikkerhed i afspillet som Krølle, Ulvestad, Falk og Rakneberg(læs McCoy) gør. Iøvrigt kan situationen hurtigt ændre sig med TTs mere pragmatiske tilgang til kampene end AZs mere "alternativlose" tilgang som truppen vel ikke var gearet til af forskellige årsager.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Nej, men øverst er der de sidste dage kommet en lille rubrik hvori der meget utydeligt står "Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38"Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEr der andre der er generet af spilreklamer på forum? Tror OB siden er inficeret.
Så ved jeg ikke om det er add block der stopper en reklame eller om hele lortet er inficeret. Ingen idé om hvad det betyder.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det er åbenlyst OB forum der spreder virus. Håber de får kigget på det.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Nej, men øverst er der de sidste dage kommet en lille rubrik hvori der meget utydeligt står "Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38"
Så ved jeg ikke om det er add block der stopper en reklame eller om hele lortet er inficeret. Ingen idé om hvad det betyder.
Kender flere der har problemer med at logge på forum uden reklamer.
Comment
-
"Økonomisk er der ingen anden vej frem for OB lige nu end den, man har valgt, med mindre ejer Niels Thorborg fordobler spillerbudgettet eller sælger klubben til udenlandske investorer."Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn artikel der perfekt beskriver det vi andre også ser(og har gjort længe)
https://campo.dk/2026/10/07/transfer...ligaens-elite/
Man kan vel også udvide ejerkredsen med lokale investorer eller sælge til dem... alt er ikke så sort/hvidt !
Comment
Comment