Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Jeg har problemer hver gang diverse fan fraktioner mener de skal blande sig i andre tilskueres adfærd ( må man tale i telefon, skal man synge med, etc.) eller skal uddele opsange til spillere og trænere, vi er tilskuere alle sammen - vi betaler for at komme ind. De må for min skyld gerne koordinere deres sange og råb og jeg bliver ganske imponeret når jeg ser de koordinerede halstørklæder og huer fra andre grupperinger end vores egen. Min grænse går ved lovbrud - de skal følge reglerne - så nej tak til Pyro og selvbestaltet tribune tyranni.En fælles aktion mod VAR - gør dem jo bare til grin - den påvirker absolut ingen .At du kommenterer på en artikel du ikke kan læse - jeg undres ??
    For det første så henvender sådan en udmelding sig vel primært, til dem der står i stemningskernen og dem udenom måske?

Og dit indlæg hænger ikke sammen, hvad har VAR protest med lovbrud at gøre?

Og hvis det påvirker absolut ingen, hvorfor skrives der så artikler om det, og postes herinde.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Nu har jeg ikke læst artiklen (betalingsvæg)
      Men at det her kan få nogens pis i kog fatter jeg simpelthen ikke.
      Hvad er problemet i at være imod VAR, og være stille ved VAR stop?

Det jo ikke fordi spillerne mangler støtte mens spillet er pauset, og VAR dommerne i Vanløse bliver nok ikke påvirket af det.
      Synes det ødelægger kun stemningen og hjælper ikke en dyt at sende VAR til skraldespanden.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

De hviler ikke på laurbærene

https://sport.tv2.dk/fodbold/2026-09...llioner-bruges

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Det er jo også med til at lokke de dygtige spillere til. I OB viser man bevidst ikke træningsanlægget frem før blækket er tørt på kontrakten.

Vi må se hvornår OB anlægger 2 hybridbaner i Ådalen. De kan jo selv se hvor god banen på stadion er blevet.
          Det er simpelthen bare lækker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Altså øjebliksbilledet af OB er da sløj start, men pil opad med præstationerne i Randers og senest hjemme mod FCM in mente.

Jeg har sat mig den usynlige første målstreg, der hedder på bagkant af FCK i Parken - runde 12 vil jeg tro.

Hvis OB har 13/14 point eller mere, så tror jeg på, at vi kan slæbe os med i top-6. Særligt med tanke på, at vi så har hentet 6 point i 4 potentielle 0-points kampe. Så har vi 10 kampe til at hente 16 point yderligere, hvilket ikke er nemt, men bestemt heller ikke umuligt.

Når det er sagt, så hvis man skal fælde en dom over transfervinduet, så synes jeg den skal være kontant. OB har måske været uheldige, og udsat for force majeure,
            men det ændrer ikke på at status i dag er, at intet af det jeg føler vi har hentet ind, var helt værd at vente så længe på. Jeg holder fast i, at man ikke skal male fanden på
            væggen inden den fede dame har sunget, men det er en fair dom, at sige, at de point vi har tabt til Silkeborg, Horsens og Viborg IKKE var Pauli, Rakneberg og Ulvestad værd, sådan på face value.
            Gammelgaard var dyr, og skal bruge noget mere tid åbenbart, mens at Keskinen ligner et scoop. Dog virker Ahl-Holmstrøm som den første ægte boksangriber med et uhyggeligt hovedspil jeg ikke har set i klubben siden Djiby Fall-dagene.

Samlet vinduekarakter ender for mig på 2 eller 4 pil ned. Pauli virker trods alt som en dygtig fyr, Keskinen er skarp og vi virker et bedre sted nu som trup end inden vinduet. Men vi måtte dælme vente.
            helt enig. Og igen så ender man med at være bagud takket være den tilgang til transfervinduet. Og så er det man skal ud og forsøge at indhente det tabte - igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Til din status kan man så sige, at selvom vi har været igennem alverdens rædsler, så er der alligevel tre klubber der har gjort det ringere og de tre klubber foran os har jo ikke gjort det alverdens meget bedre ..
              Stadigvæk tre svære kampe før det reelle halvvejsstatus men måske lidt pil op p.t.

Tror at spillerne generelt skal have 10
              kampe tilvænningstid og for Keskinen har han været købt til en ting og skal nu noget andet så nye spillere skal ind på holdet samltisigt med at holdet skal vænne sig til noget nyt .. det må tage lidt ekstra tid ..
              korrekt - men som du selv skriver, så har vi 3 ganske svære kampe kommende (ret beset 2 inden man er halvvejs) og så kan vi hurtigt befinde os under stregen...så ja lige nu ser det ikke så skidt ud - men det er stadig med de forsvarende mestre lige bag os (og kan ikke forestille mig de ikke kommer igang), Viborg der er stukket af...så lugter det ikke af top 6 denne sæson heller.

10 kampes tilvænningstid...måske - man har bare ikke den tid når der skiftes et halvt hold og når de sidste mange tilgange kommer SÅ sent i vinduet.

HVIS man vil tilbage til toppen - så bliver man nødt til at hente flere "plug-and-play" spillere, og/eller handle tidligere i vinduet. Begge dele koster.

Comment

Working...
              X