Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det var helt ekstremt vigtigt med sejren i Randers især fordi vi får lidt luft i bunden og holder flere hold tæt på os pointmæssigt. Holdet viser at når der bliver løbet og kæmpet for hinanden, så har modstanderne hele tiden noget at forholde sig til.
    Juul-Sandberg er hele tiden i bevægelse og udfylder sin plads på midtbanen imponerende stærkt med god teknik og overblik. Krølle kommer med energi og fart på venstre back og vores 3 forreste: Keskinen, Ganaus og Gammelgaard kan alle true med både fart og skarpe indlæg. Suhonen har stadig plads til forbedring, men han bygger stille og roligt på med kampminutter.

Spændende hvad vi kan i den næste kamp mod et stærkt FCM mandskab og efter den kamp kommer så den lange landskampspause, hvor Thomasberg får noget tid til at arbejde med truppen og de detaljer som han ikke fik en sæsonoptakt til pga. omstændighederne ved hans pludselige ansættelse.

Personligt kigger jeg ikke specielt meget på top 6, men ønsker i første omgang bare at vores spil begynder at fungere både offensivt og defensivt og så er det ekstremt vigtig at vi får skrabet points sammen, så vi kan få så meget afstand til nedrykningsstregen som muligt. AGF skal nok komme i gang og alle de andre hold omkring os ser jeg som meget jævnbyrdige.

Jeg håber vi giver Thomasberg tid og ro til at arbejde med den trup vi har og bygge videre og udvikle på det vi har.

Klubmæssigt så savner jeg visioner og ambitioner især omkring fodboldklubbens økonomi og træningsfaciliteter.
    Så længe det her latterlige top-6 format eksisterer, så skal vi blive ved med at jagte det, og i dé bestræbelser var sejren over Randers essentiel. Top-6 er også den hurtigste vej til Ohms dag og overlevelse i Superligaen.

nu kommer der i alt fire kampe som står på FCM hjemme, FCN ude, BIF hjemme og FCK ude - et mareridtsprogram.

6 point ville være mere end godkendt og alt over er bare flødeskum i bestræbelserne på at indhente Table of Skov og give top-6 et ærligt skud.

Mareridtsscenariet er omvendt at vi står, 12 kampe inde i sæsonen med 8 eller 9 point, og så er der 21-22 point til top-6.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      M.h.t. Gammelgaard, så har jeg ikke set noget der berettiger ham til at spille i OB. Han ser tung ud, og bringer ikke meget.
      Jeg undrer mig faktisk ret meget. Helt ung er ham jo ikke, og jeg havde egentlig troet, han kunne træde i karakter med det samme, men der kommer jo intet og jeg kan faktisk ikke se, hvad han kan (udover et rimeligt venstreben på dødbolde).

Hvad kunne han i Vejle?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg undrer mig faktisk ret meget. Helt ung er ham jo ikke, og jeg havde egentlig troet, han kunne træde i karakter med det samme, men der kommer jo intet og jeg kan faktisk ikke se, hvad han kan (udover et rimeligt venstreben på dødbolde).

Hvad kunne han i Vejle?
        Han lavede et par mål. Men en ting er at lave et par mål i Vejle, en anden er at præstere i en klub som er bedre, og spiller for noget - ikke for at undgå noget. Det kan godt være at han skal vænne sig til, at man spiller for at vinde - hver gang. Men jeg har sgu ikke set noget som helst endnu der indikerer, at det er på vej

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Han lavede et par mål. Men en ting er at lave et par mål i Vejle, en anden er at præstere i en klub som er bedre, og spiller for noget - ikke for at undgå noget. Det kan godt være at han skal vænne sig til, at man spiller for at vinde - hver gang. Men jeg har sgu ikke set noget som helst endnu der indikerer, at det er på vej
          Han lavede 8 mål og 5 assist. At det var i en bundklub synes jeg på ingen måde gør det mindre imponerende, men det er da rigtigt at han ser ud til at have svært ved at finde sin plads og sit spil hos os indtil videre. Jeg er nu overbevist om, at det nok skal komme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Hvad kunne han i Vejle?
            Jeg er også lidt forundret. De gange jeg så ham i Vejle,havde han drive, drev bolden, og søgte de her skud med venstrebenet.
            Indtil videre er det meget noget alibispil. Jeg synes han er rimelig boldfast, og en man kan spille den op på, hvor han har ryggen til mål. Til gengæld er det for få gange vi ser ham tagd udfordringen, som Keskinen gør i modsatte side. Generelt skal han vise mange flere offensive initiativer. Lige nu tror jeg han overlever på at han passer sine defensive pligter. Men han er nok i alvorlig risiko for at blive bænket når Ulven bliver klar og Suhonen kommer i form til at kunne starte.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg er også lidt forundret. De gange jeg så ham i Vejle,havde han drive, drev bolden, og søgte de her skud med venstrebenet.
              Indtil videre er det meget noget alibispil. Jeg synes han er rimelig boldfast, og en man kan spille den op på, hvor han har ryggen til mål. Til gengæld er det for få gange vi ser ham tagd udfordringen, som Keskinen gør i modsatte side. Generelt skal han vise mange flere offensive initiativer. Lige nu tror jeg han overlever på at han passer sine defensive pligter. Men han er nok i alvorlig risiko for at blive bænket når Ulven bliver klar og Suhonen kommer i form til at kunne starte.
              Det kan være at han havde mere plads at gå dybt på i Vejle end hvad han har haft i OB.
              Det kunne også være at han hver gang var Vejles plan A i kontrafasen. Nu ryger de fleste bolde mod Keskinen.

Jeg er ikke så bekymret for at han skal have lidt tid før han bliver god. Det kunne være han i starten skal komme ind sidst i kampene når der måske er lidt mere plads. Vi har jo endeligt fået en bænk med gode alternativer

Comment

Håber TT får sat en prop i mod Fcm. De ser skræmmende stærke ud mod Brøndby.
                Deres nye golden Boy netop skadet, men de har jo stadig en stærk bænk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Håber TT får sat en prop i mod Fcm. De ser skræmmende stærke ud mod Brøndby.
                  Deres nye golden Boy netop skadet, men de har jo stadig en stærk bænk.
                  Ja, de gør det rigtig godt og størstedelen af deres bænk ville være en del af vores start-11 !

Edit: Hverken Frøkjær eller Ejdum virker specielt godt spillende...
                  Last edited by Online; i går, 18:44.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, de gør det rigtig godt og størstedelen af deres bænk ville være en del af vores start-11 !

Edit: Hverken Frøkjær eller Ejdum virker specielt godt spillende...
                    Så fik jeg lige jinxed den

Comment

4-1 til FCM. Godt nok kun over Brøndby men alligevel.

Spændt på om vi bliver kørt over lørdag aften som vi blev i foråret.

Comment

3 nederlag i rap, 2-10 i målscore. Hvedebrødsdagene er i den grad forbi på Vestegnen
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          3 nederlag i rap, 2-10 i målscore. Hvedebrødsdagene er i den grad forbi på Vestegnen
                          Ja det er ærgerligt vi ikke har Brøndby inden landskampspausen. De sejler endnu mere end vi har gjort.

FCM skal helst have lidt mindre tur i den. Nissen og Magnus Jensen med to kongemål i samme kamp. Så kører det også ekstraordinært godt.

Comment

Vi møder Vejle og Kolding her i landsholdspausen

https://fyens.dk/ob/ob-bruger-to-1-d...9cdd4bb8044-51

Comment

Working...
                            X