Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

Det hjælper heller ikke på optimismen, når man lige har set FCK køre FCN over i første halvleg. Men det er imponerende at du alligevel tager turen
    Ser kampen fra den 13. minut. Og synes til FCKs anden scoring gjorde FCN det rigtig godt. Genpresset sad i skabet og de spillet forløb næsten kun på FCKs banehalvdel. Men siden 2:0 gik det helt den anden vej.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

I øvrigt uforståeligt at Eljonoussi kunne slippe fra gult i 62. minut. Han startede ja den hele balladen der. Men med Putros som dommer finder det vel en forklaring.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
        Nå, men efter “amatuer hour” i transfer vinduet er vel overstået, uden nogle positive overraskelser,
        som forventet, desværre… Må man jo prøve at kigge fremad.

Det skal lige siges, at jeg tror ikke at top seks er inden for rækkevidde, dertil har der været ALT for stor udskiftning i truppen, samt træner/systemskifte og at vi allerede er 1/4 inde i grundspillet.

Men hvorom alting er, så kunne man formaste sig selv til at tro, at træneren muligvis går med et system skifte, som også har været afprøvet i kampene, senest mod Lyngby.

Det bygger jeg på, at vores nyligt tilkomne veteran ligner en starter som TT’s nye Darling.
        .. og at jeg ikke kan forestille mig Falk bliver sat af og da SLET IKKE vores bedste mand : Kanté

Derfor tror jeg vi går over i en 4-3-3 med, hvis alle er skadesfri :

VB: Rakneberg - CB: Askou - CB: Gomez - HB: Mcoy

CM: Falk - CM: Ulvestad - CM: Kanté

VW/AC: Keskinen-AC: Holmstrøm-HW/AC:Gammelgaard

Ganaus, William Martin og den anden Finne jeg nærmest har glemt, skal bokse om de 3 forreste pladser og vil være gamechangere.

Dertil skal det nævnes at denne formation i defensivt pres mere kommer til at ligne en 4-5-1.

Det mener jeg, vil være den mest optimale opstilling ud fra nuværende trup og formentligt i kampen om overlevelse.
        Hvor skal Arp spille?

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Hvor skal Arp spille?
          .. han glider direkte ind, istedet for Keskinen efter en velfortjent kunstpause.

hvis næste spørgsmål er Martin Hansen, så kan han for min skyld også godt få chancen på mål igen.

Men du får mig ikke til at sætte Groot ind, uanset hvor meget du spørg

Comment

Working...
          X