Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
OB misser aldrig en mulighed for at misse en mulighedOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDet vilde er, at top 6 pointmæssigt er relativt billigt til salg. Sjældent man kan ligger nr. 6 med 7point efter 6 runder. Hvor er det trist at OB ikke kan rykke på det
Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
- Likes 1
Comment
-
Okay. Altså skader har selvfølgelig haft en eller anden form for indvirkning. Men generelt deler jeg ikke dit håb for at det bliver bedre, fordi jeg ikke ser ret mange tegn i vores spil på at det bliver godt. Jeg har stadig til gode at være reelt tilfreds med en præstation i den her sæson. Mest af alt gruer jeg lidt for vores næste 6 kampe, som byder på 2 x FCK, FCN ude, FCM og Brøndby hjemme og Randers ude. Hvis man er den type der ser glasset som halvt tomt, hvilket jeg er for tiden, så kan man godt være meget bange for hvor vi står på den anden side af de kampeOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Jeg forestiller mig vi godt kan blive bedre, det må som skrevet være muligt. Det kan jo komme i mange støbninger, måske mest af alt den, at det har været ret skidt. Det kan vi simpelthen gøre bedre. Kan vi blive lidt skarpere, så vinder vi feks. også kampen i dag. Vores spillere er bedre end det de render og viser, det ved vi, vi har set det. Enkelte skal måske bruge lidt mere tid til at falde til, enkelte har bøvlet med skader i opstarten, det står alene selvfølgelig ikke som nogen undskyldning, men tiden må læge den her triste start på sæsonen, og jeg tror på det kan lykkedes at gøre holdet bedre. Nu er der også lige et vindue der skal lukkes, der kan jo komme noget ind, men selvfølgelig også forsvinde noget, det sidste kan især blive afgørende. Vi skulle nødigt af med Julius, Ouedraogo og hvem der nu ellers har været rygter om.
Det er selvfølgelig ikke umiddelbart meget at hænge sin hat på, at vi bare skal blive bedre, men det tror jeg vi kan, og grundspillet er stadig ungt.
Comment
-
Jeg tænker maximalt 4 point i de 6 kampe. Nok nærmere reelt 2.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Okay. Altså skader har selvfølgelig haft en eller anden form for indvirkning. Men generelt deler jeg ikke dit håb for at det bliver bedre, fordi jeg ikke ser ret mange tegn i vores spil på at det bliver godt. Jeg har stadig til gode at være reelt tilfreds med en præstation i den her sæson. Mest af alt gruer jeg lidt for vores næste 6 kampe, som byder på 2 x FCK, FCN ude, FCM og Brøndby hjemme og Randers ude. Hvis man er den type der ser glasset som halvt tomt, hvilket jeg er for tiden, så kan man godt være meget bange for hvor vi står på den anden side af de kampe
Comment
-
Jeg tror vi taber i omegnen af 5-0 mod BIF. De kommer til at rive os rundt. Og Ejdum og Frøkjær vil elske at ydmyge os - især Ejdum.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det er jo også det jeg frygter. Og det er jo ikke utopi at tro at vi får 3-4 point i de kampe. Og så er vi virkelig, virkelig skidt stillet, hvis kampene ender sådan
- Likes 2
Comment
-
Særligt bittert er det, at med AGFs foreløbige deroute, er der to pladser i top-6, som ikke er mejslet i granit. Hvis vi havde holdt fast i Zorniger og opfyldt de løfter han blev givet, havde det været os der havde været i top-6 i stedet for Horsens - og tættere på førstepladsen end en 8.-9. plads.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

- Likes 5
Comment
-
Og helt ærligt, hvordan ved du så, at vi havde været i top 6? Og hvilke løfter blev han givet?Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Særligt bittert er det, at med AGFs foreløbige deroute, er der to pladser i top-6, som ikke er mejslet i granit. Hvis vi havde holdt fast i Zorniger og opfyldt de løfter han blev givet, havde det været os der havde været i top-6 i stedet for Horsens - og tættere på førstepladsen end en 8.-9. plads.
- Likes 1
Comment
-
Lige præcis - vi har sparet os lige ned i bund 6. Hvordan kan en forretningsmand ikke se, at det er en topelendig forretningsmodel? Især når der er ekstra Europaplads på spil. Det var i år, vi skulle gøre det. Jeg er så harm på min klub. Jeg kan næsten ikke holde det ud længere.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Særligt bittert er det, at med AGFs foreløbige deroute, er der to pladser i top-6, som ikke er mejslet i granit. Hvis vi havde holdt fast i Zorniger og opfyldt de løfter han blev givet, havde det været os der havde været i top-6 i stedet for Horsens - og tættere på førstepladsen end en 8.-9. plads.
- Likes 2
Comment
-
I og med at det er et kontrafaktisk scenarie jeg opstiller, kan jeg naturligvis ikke vide noget som helst. Det tænker jeg også, at du vedOprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Og helt ærligt, hvordan ved du så, at vi havde været i top 6? Og hvilke løfter blev han givet?
for at skære det ud i pap så alle kan være med, taler jeg ud fra sandsynligheder og baseret på analyse af den adfærd og de udtalelser, ledelsen har vist i forbindelse med ansættelsen, omkring fyringen og i tidligere tider inden Zorniger. Nuvel. Vi havde sandsynligvis været i top-6 vil jeg vove påstå, fordi vi så havde hentet de forsvarsspillere, som Zornigers sværm havde krævet. I stedet skulle han implementere presfodbold og stå højt på banen med Bürgy, der kun er marginalt hurtigere end en snegl, og som jeg husker det i øvrigt, var én af dem der mere eller mindre udtrykte tilfredshed med at Zorniger gik på kompromis med sin høje forsvarslinje, fordi vi lukkede alt for mange mål ind især mod topholdene. Alternativerne var Bojang der to år forinden havde spillet på dårlige baner og uden taktisk skoling i Gambia, og Gomez der har brug for at blive holdt i hånden af en taktisk snu forsvarsspiller, som Bürgy ikke kunne siges at være. Ej at forglemme, at den forsvarsspiller skulle kunne agere en art spilfordeler, hvad ingen af vores forsvarsspillere kunne finde ud af undtaget Bürgy, som for hver god aflevering lavede tre dårlige eller bare direkte kostede et mål, som han så ofte gjorde. Jeg har talt stolpe op og stolpe ned om vores ledelses uheldige historik med at begå flere løftebrud end Helle Thorning Schmidt og Jakob Ellemann til sammen (sat på spidsen), og da vil jeg foreløbig henvise til mit indlæg her i kølvandet på fyringen.
- Likes 2
Comment
-
Altså budgettet hæves næsten hvert år. Det var ikke meningen i år. Men man endte med at gøre det alligevel. Måske med 10 millOprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Lige præcis - vi har sparet os lige ned i bund 6. Hvordan kan en forretningsmand ikke se, at det er en topelendig forretningsmodel? Især når der er ekstra Europaplads på spil. Det var i år, vi skulle gøre det. Jeg er så harm på min klub. Jeg kan næsten ikke holde det ud længere.
Så det er måske lidt unfair at skrive at vi “sparer os lige ned i bund 6”. For det passer jo ikke.
Men andre klubber er simpelthen klogere,bedre og mere visionære i at drive en fodboldklub. Og andre meget mere risikovillige med økonomien. Og det bliver kun værre herfra.
Så vi lunter fremad alt mens vi laver pizzaer og kommer marmelade i syltetøjsglas og kan kun kigge på andre klubber sætter turbo på deres udvikling i meget højere grad. Nu skal vi også regne med Horsens og Randers i det spil. Og det bliver ikke ved med at gå godt
Det vi snart skal håbe på hvis vi stadig skal beholde status som superliga hold er en udvidelse til 16 hold. Ellers bliver vi et elevatorhold inden længe
- Likes 4
Comment
Comment