Oprindeligt indsendt af Monrad
Se indlæg
Indspark
- Hvem siger at OB kender alle konkurrenternes budget?
- Det kan være at man oplever markent højere priser på de spillere som man vil have fat på, men som man ikke kunne forudse på forhånd
- En ting der presser klubben er trænerskiftet, da man nu køber kanter, det er en meget dyr ændring og hertil en ekstra trænerløn
Jeg tænkte på sportslig fremgang, kender ikke OB's økonomi i detaljer
Mht, panik før lukketid, så læs min debat med Mfriise, den afspejler min holdning til markant at øge budgettet uden at der ligger en indtægt til grund
At det går dårligt for OB på banen for tiden er jeg enig i, men trænerskiftet giver, helt naturligt, nogle bølgeskulp - det kan være at det koster en top6 placering - men jeg synes ikke at det er udtryk for stilstand eller at vi er på vej til nedrykning eller noget i den stil
Midtjylland, FCN og FCK har indtægter som OB ikke kan komme i nærheden af, de har en forretning på helt andre vilkår end OB og jeg kan ikke se at det ændrer sig foreløbigt
AGF er også udenfor rækkevidde indenfor de næste 5-10 år, Viborg har overperformet, eller de gør noget som man ikke kender til, hertil er Horsen kommet i SL med en rig onkel, lur mig om ikke de er helt nede igen om 2-5 år
- så en top6 er meget svær for OB, det er det med at stå på tæer ....
For mig er det urealistisk at OB kan forøge sit budget markant på ingen tid - det vil tage år at blive en naturlig del af top6
Forstår godt et den er svær at acceptere for mange fans

Comment