Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
    Jeg synes det er vildt vi har en ledelse som helt reelt tror på top 6.

Therkelsen er erstatning for Owusu, det må vi alle mene er et niveau ned.
    Yttergård Jensen har erstattet Burgy, det er måske nogenlunde samme niveau.
    Keskinen er i stedet for Ejdum, det vil jeg også vurdere er dårligere end hvad vi havde.

Derudover er der flere spillere som har forladt holdet som ikke er blevet erstattet.

Hvorfor et det vi tror på at efter en 8. plads sidste år, så kan vi spille i top 6 i år, selvom truppen er blevet dårligere?

Ja så er det pisse ærgerligt at Martin og Niemec er blevet langtidsskadet, men to skader skal en trup gerne kunne bære, hvis ellers vi havde vist rettidig omhu. Og i øvrigt ikke nogen der startede fast inde sidste år, hvor vi blev 8’er.

Det er så hult med alle snak om ambitioner og mål om top6, når det er det samme år efter år.

Helt reelt synes jeg vores ledelse overvurdere vores trup. En ting er at vi måske kun har 1-2 spillere (hvis vi overhovedet har det) som vil kunne starte inde hos FCK, BIF, FCM, FCN og AGF, men jeg tror faktisk heller ikke vi har mange spillere som VIF, SjE og Randers f.eks. heller vil have end dem de selv har. I hvert fald ikke nogen som de ser som væsentlige forstrækninger. Tror ikke der er mange af de klubber som endte i top 7 sidste år, som vil mene Niemec, Grot og Ganaus er bedre end det de har. Det samme med Adamog Bonde. Hvis de ikke er det, hvordan skal vi så overhale dem?

Så igen, hvorfor er det lige at vi tror på top 6 er realistisk?
    Problemet er vel i lige så høj grad at spillerne ikke gør hinanden bedre. Derfor kan Sønderjyskes spillere godt være af en lidt lavere kvalitet individuelt - men fungerer de bedre som hold så kommer de til at slutte over os konstant - for så meget bedre er vores spillere ikke.

Det der undre mig mest i dag er man starter jo godt - god fart, virker til at være noget intensitet men stille og roligt så fiser det totalt ud, farten forsvinder og virker til man holder op med at spille.

Top 6 - den tror jeg ikke på længere. Da det blev meldt ud i foråret gik jeg da klart ud fra man havde en plan for at styrke truppen, og dermed også havde midlerne klar. Og så kunne det jo godt være gået anderledes.

Istedet så vælger man at fyrer sin træner én runde inde i sæsonen, hvilket for stadig er den værste fejl her, at man ikke fik erkendt at man havde lavet en fejl langt tidligere og så hevet ham ud lige efter sæsonen sluttede.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg tænker RFC - FCK, sagtens kan blive en copy/paste når vi møder FCK.
      altså det er jo aldrig fedt at tabe (stort) til FCK eller andre tophold. Men man går ligesom mere forberedt ind til det. Så tvivler på det kommer til at gøre så ondt.

Den kamp i dag...den er sgu mere grim - hjemme mod en oprykker og så levere sådan en omgang.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Det nægter jeg 3,5 kampe inde i sæsonen med et transfervindue der stadig er åbent og en træner, der ikke kan nå at sætte et tydeligt aftryk på tingene på 2-3
        uger.
        Syntes nu TT har sat et fint aftryk på vores kampe. Gabende kedsommeligt med at masse spillen til siden, og prøv lykken med et indlæg. Helt som ventet Randers UltraLight style.
        Last edited by Magge; 17-08-2026, 09:12.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Syntes nu TT har sat et fint aftryk på vores kampe. Gabende kedsommeligt med at masse spillen til siden, og prøv lykken med et indlæg. Helt som ventet Randers UltraLight style.
          Var vi markant mere sprudlende mod VFF i første kamp? Sådan husker jeg den nu ikke.

I al den her bashing af TB og NT med manglende transfers og TT med kedelig spillestil, så synes jeg godt nok, vi glemmer, at spillerne også har et ansvar. Vi har 16 afslutninger og 1 indenfor rammen i går, som jeg lige husker det. Så kan de jo køre skudtræning ligesom jeg gør med de U15 piger, jeg træner, men det er da rædderligt, at de ikke formår at få mere ud af så mange afslutninger. Og det kan umuligt kun pege på TT som synderen. De er vel ikke på 3 uger blevet dårlige på grund af manglende transfers og TT's åbenbart elendige trænergerning?

Comment

Spændende med Gammelgaard.

Det begynder at ligne en interessant start opstilling, mon ikke vi går tilbage til en klassisk 4-4-2 med kanter der søger ind.

Myhra

McCoy - Julius - Gomez - Jensen

Gammelgaard - Quedrogo - Falk - Arp

Ganauss - Grot/Ahlstrøm

Med Suhonen og den nye Finne på bænken, det kan godt blive fornuftigt. Der mangler bare en klar forstærkning til forsvaret, både Julius og Gomez er ikke just kendt for stabilitet på den lange bane.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Spændende med Gammelgaard.

Det begynder at ligne en interessant start opstilling, mon ikke vi går tilbage til en klassisk 4-4-2 med kanter der søger ind.

Myhra

McCoy - Julius - Gomez - Jensen

Gammelgaard - Quedrogo - Falk - Arp

Ganauss - Grot/Ahlstrøm

Med Suhonen og den nye Finne på bænken, det kan godt blive fornuftigt. Der mangler bare en klar forstærkning til forsvaret, både Julius og Gomez er ikke just kendt for stabilitet på den lange bane.
              Enig, men tror ikke Topi er købt til bænken

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Enig, men tror ikke Topi er købt til bænken
                Nej tror jeg heller ikke, men han skal godt nok præstere bedre end det vi har set nu. Er man god nok spiller man :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

Nej tror jeg heller ikke, men han skal godt nok præstere bedre end det vi har set nu. Er man god nok spiller man :-)
                  Jeps, men lidt af en falliterklæring, hvis man allerede nu smider en landsholdsspiller/10 millioners-investering på bænken (berettiget eller ej)

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeps, men lidt af en falliterklæring, hvis man allerede nu smider en landsholdsspiller/10 millioners-investering på bænken (berettiget eller ej)
                    Nu behøver det jo ikke være envejstrafik.

Comment

Vi skal ikke hænge vores hat på, at vores modstandere fejler, svækkes eller snubler, men det er svært at se Viborg erstatte Thomas Jørgensen 100%.

Det må alt andet lige få en kæmpe betydning at den spiller med det største offensive output og løbepensum for vores direkte konkurrent forlader ligaen.

Jeg er stensikker på, de hiver en dyr og meget dygtig spiller ind på pladsen, men uanset hvad, så bliver et i øvrigt flot salg en svækkelse af Viborg her og nu.

Comment

https://www.viaplaysportnews.dk/spor...-en-top-6-klub

Comment

altså det vi har set hidtil, så er det jo svært at være uenig.

Indsatsen i går var sgu skræmmende dårlig efter en fin start.

Nu har man en lille uge - to nye offensive spillere, Grot på vej tilbage, lyder også som om Arp nærmer sig et comeback. Der skal som min. en helt andet præstation til mod Gymnasterne - og skal man få lidt tro, tro, tro på tingene igen - så skal der findes 3 point.

Håber ikke AGF taber alt for stort torsdag aften - de skulle gerne stadig have tankerne på den returkamp

Comment

Jeg synes at det er vildt godt arbejde at købe Thomas Jørgensen for 4-5 mil og så sælge han videre for 67 mil et par år senere. Det er jo legendarisk transferarbejde.
                            ALLE kunne se, at han var god. Og man lokker simpelthen en spiller fra KBH til en lille by i Jylland - vildt!

Comment

Fy forhelved. De 2 Judas spillere vi ikke nævner ved navn sørger for BIF mål..

Comment

Brøndby 1-0 over Sdrjyske.
                                Mål: Frøkjær
                                Assist: Ejdum

Comment

Working...
                                X