Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2026/2027

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det må det jo ha været. Men det har jo kun været nogle i truppen der har været utilfredse. Specielt de unge. Det lyder som om at tyskerne og de ældre spillere ikke havde de store problemer selvom de alle godt vidste at han gik over stregen til tider
    Der bliver ikke gjort noget for at aflive ideen om danske unge som følsomme og “tyndhudede”. Intet under at en pæn del ikke kan slå igennem i udlandet og får hjemve ret hurtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Der bliver ikke gjort noget for at aflive ideen om danske unge som følsomme og “tyndhudede”. Intet under at en pæn del ikke kan slå igennem i udlandet og får hjemve ret hurtigt.
      Jeg hader curling kulturen og syntes også at de unge i dag generelt er pænt tyndhudet ift hvad vi andre stod model til da vi var unge
      Men et par af de historier jeg har hørt mht et par unge spillere er også over min grænse. Og nej jeg kan ikke komme med dem

Comment

Jeg hader curling kulturen og syntes også at de unge i dag generelt er pænt tyndhudet ift hvad vi andre stod model til da vi var unge
        Men et par af de historier jeg har hørt mht et par unge spillere er også over min grænse. Og nej jeg kan ikke komme med dem
        Vi er vel ikke ude i Røde Romario/Gascoigne episoder ?!

Comment

Ved du om det har været taget op i anførergruppen , og har de taget det videre til AZ?
          Har Bech påtalt det til AZ ?

Jeg undrer mig over Falk blankt afviser , det samme gør Arp mere eller mindre.
          Bech har også afvist, selvom det havde været ganske gratis for ham at sige at det også havde indflydelse på fyringen.

Hvis det havde været så slemt, hvorfor så skjule det ?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Vi er vel ikke ude i Røde Romario/Gascoigne episoder ?!
            Nej nej

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Ved du om det har været taget op i anførergruppen , og har de taget det videre til AZ?

Bech har også afvist, selvom det havde været ganske gratis for ham at sige at det også havde indflydelse på fyringen.

Nej det ved jeg ikke om det har. Og det er jo muligt at det kun er mig som ikke syntes det er ok
              Men tror ikke der har været de her vilde episoder til historie bøgerne. Bare en masse episoder som har bygget sig op over tid hvor det ikke har føltes som et godt miljø for mange af de unge

Comment

Nej det ved jeg ikke om det har. Og det er jo muligt at det kun er mig som ikke syntes det er ok
                Men tror ikke der har været de her vilde episoder til historie bøgerne. Bare en masse episoder som har bygget sig op over tid hvor det ikke har føltes som et godt miljø for mange af de unge
                Det er også de rutinerede, og især anførergruppens opgave at bidrage til at hele gruppen trives, og specielt de unge.
                Det er i høj grad også ledelsens ansvar, og interesse at de unge vil være her, det er derfra de kommende salg skal komme.

Jeg bor langt fra Odense, har ikke bekendtskaber tæt på truppen, og kommer ikke ned og ser træningerne.
                Når det så blankt afvises fra Falk, Arp og Bech , så ligner det udefra mere sladder, end fakta. Når Bech begrunder fyringen med illoyalitet, så havde det intet kostet at tillægge mistrivsel i truppen til begrundelsen.
                Med en blank afvisning, så negligerer, eller bagatelliserer han det problem det måske har været.
                Det ville jeg da tænke over hvis jeg havde været et af “ofrene”
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvad jeg har hørt, havde AZ ikke den store respekt for de unge. Han er af den gamle skole, og man skal gøre sig fortjent til hans respekt over tid, og have bevist noget over en årrække på banen.
                  Har man ikke det skal man forvente at blive pillet ned, så man ikke tror man er noget, med risiko for at blive for selvglad. Det er hans stil, og den har han ikke kunne ændre på.

Ikke at jeg bebrejder ham, for sådan er den tyske skole, tiden har bare ændret sig. Og om man synes de unge er for tyndhudet eller ej, så er det bare fakta at tiden har ændret sig og kulturen på et fodboldhold er noget helt andet end for bare 10 år siden.

Kan huske at Lars J, på et tidspunkt udtalte sig, at bare den måde det var på i omklædningsrummet da han spillede til nu, har ændret sig så meget, at mange af de ting der foregik da han spillede ikke ville gå i dag.

De store tyske trænere ude i verden, Klopp, Flick, Tuchel har jo egentlig samme tilgang som AZ, de har bare tilpasset sig, så mandskabsplejen er blevet en del af det.

F.eks. udtalelses i medierne om at Julius efter nogle fremragende kampe, ikke skulle tro han var Maldini, synes jeg siger meget. Byg spilleren op i stedet for at pille ham ned. En fodboldspiller er 10-20 % bedre med selvtillid, så prøv da at giv dem det. Men ja det er som sagt ikke hans stil.

Har også hørt en historie fra et taktikmøde, hvor en af de unge (unavngiven), i 15 min foran alle sine holdkammerater fik at vide hvor mange fejl han lavede, som blev afspillet på storskærm. Jeg tvivler dog på den historie, nægter at tro at AZ har så lidt realitetssans at han ville gøre det, trods alt.

Det er hvad jeg har hørt i forholdt til mandskabsplejen, så er der alt det med at han hele tiden taler negativt om klubbens ambitioner og mål.

Tror de to ting til sidst er for meget.

Comment

Var inde og se fcn Randers. Ikke skræmmende niveau fra nogen af holdene. Salquist spiller en super kamp og ligner en kæmpe leder på det fcn hold. Randers kom for en uafgjort og stod kompakt hele kampen. Men den gik ikke.

Comment

Lidt mærkeligt at se Ejdum i den pisgule trøje. Han er allerede blevet en klam vestegn fiskarl.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Lidt mærkeligt at se Ejdum i den pisgule trøje. Han er allerede blevet en klam vestegn fiskarl.
                        Er egentlig mest bare lidt misundelig på at de formår at få gjort klubben relevant for børn, så når de bliver voksne ønsker at spille for den klub. Det er vel det samme som Hyseni.

Comment

Jeg har ikke hørt at Falk har afvist noget .. han har imø på en pragmatisk måde anerkendt at der var problemer i truppen, og at flere har følt sig dårligt behandlet. Falk er højt i hierakiet og er meget mere rutineret end fx Askou er det så han har næppe været så udsat quasin anfører status. Falk er heldigvis også dygtig nok til ikke at kaste AZ under bussen, det kræver også modne og velovevejede spillere i den situation. AZs ledelsesstil er bare meget gammeldags/umoderne og det er sikkert godt på nogen områder, men skidt på andre områder.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Hvad jeg har hørt, havde AZ ikke den store respekt for de unge. Han er af den gamle skole, og man skal gøre sig fortjent til hans respekt over tid, og have bevist noget over en årrække på banen.
                            Har man ikke det skal man forvente at blive pillet ned, så man ikke tror man er noget, med risiko for at blive for selvglad. Det er hans stil, og den har han ikke kunne ændre på.

Ikke at jeg bebrejder ham, for sådan er den tyske skole, tiden har bare ændret sig. Og om man synes de unge er for tyndhudet eller ej, så er det bare fakta at tiden har ændret sig og kulturen på et fodboldhold er noget helt andet end for bare 10 år siden.

Kan huske at Lars J, på et tidspunkt udtalte sig, at bare den måde det var på i omklædningsrummet da han spillede til nu, har ændret sig så meget, at mange af de ting der foregik da han spillede ikke ville gå i dag.

De store tyske trænere ude i verden, Klopp, Flick, Tuchel har jo egentlig samme tilgang som AZ, de har bare tilpasset sig, så mandskabsplejen er blevet en del af det.

F.eks. udtalelses i medierne om at Julius efter nogle fremragende kampe, ikke skulle tro han var Maldini, synes jeg siger meget. Byg spilleren op i stedet for at pille ham ned. En fodboldspiller er 10-20 % bedre med selvtillid, så prøv da at giv dem det. Men ja det er som sagt ikke hans stil.

Har også hørt en historie fra et taktikmøde, hvor en af de unge (unavngiven), i 15 min foran alle sine holdkammerater fik at vide hvor mange fejl han lavede, som blev afspillet på storskærm. Jeg tvivler dog på den historie, nægter at tro at AZ har så lidt realitetssans at han ville gøre det, trods alt.

Det er hvad jeg har hørt i forholdt til mandskabsplejen, så er der alt det med at han hele tiden taler negativt om klubbens ambitioner og mål.

Tror de to ting til sidst er for meget.

” Har også hørt en historie fra et taktikmøde, hvor en af de unge (unavngiven), i 15 min foran alle sine holdkammerater fik at vide hvor mange fejl han lavede, som blev afspillet på storskærm“

Hvis noget sådant har foregået, så skulle der jo omgående have været handlet på det.
                            Og så skulle det slet ikke forties / afvises efterfølgende.
                            Hvis man afviser der har været problemer, så er det vel lidt hen ad at du accepterer det har foregået. Dermed støtter du ikke de unge, og så mister de tilliden til at de ikke kan blive ydmyget igen.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Er egentlig mest bare lidt misundelig på at de formår at få gjort klubben relevant for børn, så når de bliver voksne ønsker at spille for den klub. Det er vel det samme som Hyseni.
                              Jo længere oppe fra ottendepladsen man ender, jo mere spændende og tiltrækkende bliver man for mange børn .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

” Har også hørt en historie fra et taktikmøde, hvor en af de unge (unavngiven), i 15 min foran alle sine holdkammerater fik at vide hvor mange fejl han lavede, som blev afspillet på storskærm“

Hvis noget sådant har foregået, så skulle der jo omgående have været handlet på det.
                                Og så skulle det slet ikke forties / afvises efterfølgende.
                                Hvis man afviser der har været problemer, så er det vel lidt hen ad at du accepterer det har foregået. Dermed støtter du ikke de unge, og så mister de tilliden til at de ikke kan blive ydmyget igen.
                                Nu er din præmis jo at der ikke har været handlet på det (hvis det er sket) Jeg ikke forestille mig der ikke har været handlet på det .. spørgsmålet er vel om AZ er modtagelig og har åbne ører for den form for "irettesættelser" om det så kommer fra Falk og den øvrige anføregruppe eller den kommer fra et sted højere oppe. Jeg tvivler på det ...
                                Last edited by manner; 02-08-2026, 17:44.
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X