Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2026/2027
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Har lidt i 15 år, så mon ikke 10 dage lige går
Det er overvinderkultur!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Må indrømme at jeg ikke forstår snakken om at det er godt vi møder de “svage” hold i de første fire runder.
Det er netop mod dem vi skal hente vores point, så for mig ville det være bedre med de forventede nederlag til FCK, Herning , BIF og AGF inden truppen er på plads.
Man skal typisk hente 31-32 point for at komme i top 6.
Hvor skal de hentes hvis vi kigger på forhånds forventningerne .
Herning : 0 point
FCK : 0 point
BIF : 0 point
AGF : 0 point
FCN : 3 point
VFF : 4 point
Sønderjyske : 4 point
Randers : 4 point
Horsens : 4 point
Lyngby : 6 point
Silkeborg : 6 point
For mig at se er vi nu bagud med 1 point i forhold til hvor jeg ser pointene skal hentes. Der er selvfølgelig 21 runder at rette op på det, men er magert udbytte efter de første fem runder kan blive dyrt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
SE tabte i dag, men så ellers skarpe ud !Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMå indrømme at jeg ikke forstår snakken om at det er godt vi møder de “svage” hold i de første fire runder.
Det er netop mod dem vi skal hente vores point, så for mig ville det være bedre med de forventede nederlag til FCK, Herning , BIF og AGF inden truppen er på plads.
For mig at se er vi nu bagud med 1 point i forhold til hvor jeg ser pointene skal hentes. Der er selvfølgelig 21 runder at rette op på det, men er magert udbytte efter de første fem runder kan blive dyrt.
Comment
-
havde du regnet med det?Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja SE lignede ikke et hold vi bare lige vinder over på mandag .
Ja de har fået ny træner - men mon dog han har ændret så meget på så kort tid.
Hjemme mod Sønderjyske - der skal OB da gå ind til kampen med et mindset om at få 3 point. Men møder man ikke op, så kan vi sagtens tabe, tænker faktisk det gælder mod alle superliga hold.
Comment
-
netop derfor det var så vigtigt at have truppen mere på plads inden første runde. Det var så ikke lige gået op for vores sportsdirektør.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMå indrømme at jeg ikke forstår snakken om at det er godt vi møder de “svage” hold i de første fire runder.
For mig at se er vi nu bagud med 1 point i forhold til hvor jeg ser pointene skal hentes. Der er selvfølgelig 21 runder at rette op på det, men er magert udbytte efter de første fem runder kan blive dyrt.
Det er et på papiret "let" program at starte med - og det kan være positivt, vi kunne komme godt fra land - står vi med 9 point efter 4 runder, så ser det godt ud og måske man kan tage den postive energi med sig ind i resten af efteråret.
Men det kræver jo man vinder sine kampe.
Jeg forstår din tankegang mht at møde de sværere modstandere først, få dem overstået. Men står man efter 4 runder med 0 point - den er godt nok også træls at skulle hen og vende - negativ stemning, øget fokus fra medierne osv.
- Likes 4
Comment
-
Men langt at foretrække frem for 0 point mod de 4 modstandere vi møder i år.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
netop derfor det var så vigtigt at have truppen mere på plads inden første runde. Det var så ikke lige gået op for vores sportsdirektør.
Det er et på papiret "let" program at starte med - og det kan være positivt, vi kunne komme godt fra land - står vi med 9 point efter 4 runder, så ser det godt ud og måske man kan tage den postive energi med sig ind i resten af efteråret.
Men det kræver jo man vinder sine kampe.
Jeg forstår din tankegang mht at møde de sværere modstandere først, få dem overstået. Men står man efter 4 runder med 0 point - den er godt nok også træls at skulle hen og vende - negativ stemning, øget fokus fra medierne osv.
- Likes 2
Comment
Comment