Kriminelt at VAR ikke engang gider at kigge på den.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26
Collapse
X
-
At undlade at straffe for at sætte klistermærker op, synes jeg heller ikke indikerer at OB tillader alt. Jeg synes bare vi skal have styr på proportionerne. At ville bekæmpe graffiti, pyro, maskering osv, synes jeg er i en helt anden boldgade end at bekæmpe folk der sætter klistermærker op på RMN-tribunen, men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
dét tror jeg ikke der er nogen der syntes det er.
Men hvis det er de regler OB opstiller - så må man jo rette ind eller tage den konsekvens der følger.
Og så tag da endelig en snak med OB - om de måske liiiige skulle slappe lidt af. Men derfra og så til at sige at OB bare skal tillade alt - af frygt for at stemningstribunen bliver lidt pigesurer - den køber jeg så heller ikke.
- Likes 1
Comment
-
jeg er som sådan ikke uenig. Derfor håber jeg som sagt også at fanmiljø og OB tager snakken - men altså ønsker man ikke klistermærker, så er det jo sådan det er.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
At undlade at straffe for at sætte klistermærker op, synes jeg heller ikke indikerer at OB tillader alt. Jeg synes bare vi skal have styr på proportionerne. At ville bekæmpe graffiti, pyro, maskering osv, synes jeg er i en helt anden boldgade end at bekæmpe folk der sætter klistermærker op på RMN-tribunen, men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.
Comment
-
det siger da at der ikke er andre at stemme på. Fint at hylde Bjørnen - har jeg ingen problemer med. Man havde Ganaus nu ligget og drevet gæk med Vejle forsvaret og scoret to kasser - mon så ikke han havde fået den?Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
Siger INTET om kampen. Det siger at folk takker ham for hans indsats i trøjen.
Så syntes det siger alt om kampen. Og igen - det er ikke for at tage noget fra BP
Comment
Comment