Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kriminelt at VAR ikke engang gider at kigge på den.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

dét tror jeg ikke der er nogen der syntes det er.

Men hvis det er de regler OB opstiller - så må man jo rette ind eller tage den konsekvens der følger.

Og så tag da endelig en snak med OB - om de måske liiiige skulle slappe lidt af. Men derfra og så til at sige at OB bare skal tillade alt - af frygt for at stemningstribunen bliver lidt pigesurer - den køber jeg så heller ikke.
      At undlade at straffe for at sætte klistermærker op, synes jeg heller ikke indikerer at OB tillader alt. Jeg synes bare vi skal have styr på proportionerne. At ville bekæmpe graffiti, pyro, maskering osv, synes jeg er i en helt anden boldgade end at bekæmpe folk der sætter klistermærker op på RMN-tribunen, men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.

Comment

Adam med et fint gennembrud på kanten - cutback der sejler hele vejen ind til Arp - men ingen OB'er der vil skyde og det fiser igen ud i ingenting. Så SKYD da

Comment

NUIJ Arp på opstanderen - Suhonen over nedfaldet men keeperen klarer
          Sindsygt at Suhonen ikke kunne score på den. Det er bare sløjt med sløjt på i dag. Vi skal vist bare være glade for at Vejle allerede er rykket ned.

Comment

Svin!

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

At undlade at straffe for at sætte klistermærker op, synes jeg heller ikke indikerer at OB tillader alt. Jeg synes bare vi skal have styr på proportionerne. At ville bekæmpe graffiti, pyro, maskering osv, synes jeg er i en helt anden boldgade end at bekæmpe folk der sætter klistermærker op på RMN-tribunen, men det er jo bare min måde at vurdere tingene på.
              jeg er som sådan ikke uenig. Derfor håber jeg som sagt også at fanmiljø og OB tager snakken - men altså ønsker man ikke klistermærker, så er det jo sådan det er.

Comment

HAHAHA så kommer Trybull sgu også ind...Arp ud

Det blev mere en farvel tur frem for en kamp man gik efter at vinde. Håbløst.

Slatten indsats

Comment

Trybull ind!

Comment

Bjørnen kåret til Man of the Match - siger meget om kampen

Comment

Fiete Arp gemmer ansigtet i trøjen.

Comment

Legolas ved at komme fri men tackles - sætter da lidt gang i tilskuerne da de nok godt kunne tænke sig et straffe.
                        Vores spil foregår i slow-motion mod et virkelig ringe Vejlehold.

Comment

Bjørnen kåret til Man of the Match - siger meget om kampen
                          Siger INTET om kampen. Det siger at folk takker ham for hans indsats i trøjen.

Comment

Er dommeren fra Vejle?

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg

Siger INTET om kampen. Det siger at folk takker ham for hans indsats i trøjen.
                              det siger da at der ikke er andre at stemme på. Fint at hylde Bjørnen - har jeg ingen problemer med. Man havde Ganaus nu ligget og drevet gæk med Vejle forsvaret og scoret to kasser - mon så ikke han havde fået den?

Så syntes det siger alt om kampen. Og igen - det er ikke for at tage noget fra BP

Comment

FCK giver Randers bøllebank og Fredericia tager også en sejr med sig ned i 1. div. over SIF
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X