Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - AAB 02/08/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg gad vide hvad der skal til for at Bodil spiller sig af? Jeg tænker; TB det må du rundstykke jeg har sørme haft lesbisk sex med din kone.
hvem vil du sætte ind istedet ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg gad vide hvad der skal til for at Bodil spiller sig af? Jeg tænker; TB det må du rundstykke jeg har sørme haft lesbisk sex med din kone.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægPå et tidspunkt havde aab 8 afslutninger så de 4 passer ikke.
hvem foreslår du spiller på toppen istedet for bodul ?
Jeg foreslår, at vi spiller uden en decideret angriber, når nu Boduls niveau er så lavt. Det er ikke optimalt, men Greve, Falk eller fx. Spelmann kunne ligge på toppen. De ville alene via gejst og spilforståelse få mere ud af det end skændslen Bodul.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægEkstra Bladets stats siger 18-4 - jeg ved ikke hvem der definerer, hvornår man har en 'afslutning' - men vi havde klart flest.
Jeg foreslår, at vi spiller uden en decideret angriber, når nu Boduls niveau er så lavt. Det er ikke optimalt, men Greve, Falk eller fx. Spelmann kunne ligge på toppen. De ville alene via gejst og spilforståelse få mere ud af det end skændslen Bodul.This is what you have been trained for, makes us proud!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDer var en gang hvor jeg var negativ overfor OB i et forsøg på ikke at blive skuffet, men så fandt jeg ud af, at det betød jeg var sur hele tiden i stedet for kun halvdelen af tiden. Cheer up, Crellen!
1 vores søgen efter en styrende spillestil må erklæres for fiasko (boldbesiddelsen var klart i åb favør) og vi stiller op i kontra formation
2 vi er i store dele af kampen presset i bund på hjemmebane
3 vi er i dag rigtig farlige på omstillinger og vores materiale er nok ikke så skidt som mange (inkl vores træner) har insinueret
4 vi er ikke kommet tættere på at finde en stil der kan udvikle os
5 spillerne er ikke skarpe da vores evne til at producere chancer i åbent spil ikke har været til stede i 2 1/2 sæson
6 vi stopper en stime som har været det dårligste resultatmæssige i OB historien
7 vi erkender at vi er ringere i boldbesiddelse end åb
8 vi har spillere som er langt bedre end de sidste sæsoners resultater viser.
9 OB fans er ikke kritiske..vi har barske en kritisk stor masse
10 TB købte sig måske lidt ekstra tid - hvilket er negativt for min klub
11 vi havde chancer til at vinde
12 åb havde spil til at vinde
13 nu er der speedway
Comment
-
Flot kamp af drengene i dag! Ærgerligt at i de seneste 12 hjemmekampe har OB lukket mål, det vil sige, at vi mindst skal score 2 mål for at have en chance for at vinde. I dag var chancerne der bestemt for at score både til 2-0, 3-0 og 2-1, men skarpheden mangler og det gør det ikke bedre at vi kun har 1 angriber..
Comment
-
Bodul er en skændsel på holdet, han er doven, tager ikke de tunge løb, er alt for lad og doven i pres på modstanderen når de har bolden, han hører sku ikke til på holdet, han er og bliver den nye Nyren.
Giv nu for helvede Greve og Dessler hans spilletid og få så ophævet kontrakten på den dovne serbokroat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af grønært Se indlægBodul er en skændsel på holdet, han er doven, tager ikke de tunge løb, er alt for lad og doven i pres på modstanderen når de har bolden, han hører sku ikke til på holdet, han er og bliver den nye Nyren.
Giv nu for helvede Greve og Dessler hans spilletid og få så ophævet kontrakten på den dovne serbokroat.
Comment
-
Det er tydeligt at vi mangler en-to angribere som kan klappe den afgørende scoring ind, men idag er det altså en usaglig,regulær hetz der køres på Bodul.
Han deltager eminent i spillet, kommer frem til nogle gode muligheder, laver en genialitet der bær give mål ( Hej nr 7), og spiller vel ret beset sin bedste kamp i OB trøjen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlægDet er tydeligt at vi mangler en-to angribere som kan klappe den afgørende scoring ind, men idag er det altså en usaglig,regulær hetz der køres på Bodul.
Han deltager eminent i spillet, kommer frem til nogle gode muligheder, laver en genialitet der bær give mål ( Hej nr 7), og spiller vel ret beset sin bedste kamp i OB trøjen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Men det der er jo heller ikke rigtigt.
Han lavede enkelte fine ting, deriblandt 'tunnellen' til Emil. Også et par gode hug på kassen. Men når han bringer sig selv i situationer, hvor man kan begynde at forvente, at det kan blive farligt, er han alt for langsom, for lidt aggressiv og meget ringe til at læse spillet.
Som en anden skrev, har han ikke superliganiveau.
Skændslen består ikke i indsatsen i dag, men i det fact, at han stadig er førstevalg/valg.
Comment
Comment