Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AAB 02/08/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det var høegh der ikke fulgte med ...
    Det er ikke rigtigt. Azer var tættest på situationen og kunne være kommet i mellem afleveringen til PK, hvis han havde været vågen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
      Jeg gad vide hvad der skal til for at Bodil spiller sig af? Jeg tænker; TB det må du rundstykke jeg har sørme haft lesbisk sex med din kone.
      Han er da den bedste og eneste angriver ci har og det er ikke tbs skyld men sportschefen


      hvem vil du sætte ind istedet ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Jeg gad vide hvad der skal til for at Bodil spiller sig af? Jeg tænker; TB det må du rundstykke jeg har sørme haft lesbisk sex med din kone.
        Bodul er lad, men skaber mange chancer i dag, og har nogle gode skud. Han er muligvis banens ladeste, men han havde en fin kamp i dag, rent spillemæssigt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
          På et tidspunkt havde aab 8 afslutninger så de 4 passer ikke.

          hvem foreslår du spiller på toppen istedet for bodul ?
          Ekstra Bladets stats siger 18-4 - jeg ved ikke hvem der definerer, hvornår man har en 'afslutning' - men vi havde klart flest.

          Jeg foreslår, at vi spiller uden en decideret angriber, når nu Boduls niveau er så lavt. Det er ikke optimalt, men Greve, Falk eller fx. Spelmann kunne ligge på toppen. De ville alene via gejst og spilforståelse få mere ud af det end skændslen Bodul.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
            Ekstra Bladets stats siger 18-4 - jeg ved ikke hvem der definerer, hvornår man har en 'afslutning' - men vi havde klart flest.

            Jeg foreslår, at vi spiller uden en decideret angriber, når nu Boduls niveau er så lavt. Det er ikke optimalt, men Greve, Falk eller fx. Spelmann kunne ligge på toppen. De ville alene via gejst og spilforståelse få mere ud af det end skændslen Bodul.
            Statistikken inden for rammen sagde OB 8 og AAB 4
            This is what you have been trained for, makes us proud!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Der var en gang hvor jeg var negativ overfor OB i et forsøg på ikke at blive skuffet, men så fandt jeg ud af, at det betød jeg var sur hele tiden i stedet for kun halvdelen af tiden. Cheer up, Crellen!
              He he :) du lyder som en gf'er 1-1 hjemme mod åb og vi er super fede. Intet galt med indstilling i dag, og jeg er ikke negativ stemt overfor OB. For OB er for mig summen af noget som ikke kan gøres op i resultater. Men hvad lærte vi i dag?

              1 vores søgen efter en styrende spillestil må erklæres for fiasko (boldbesiddelsen var klart i åb favør) og vi stiller op i kontra formation
              2 vi er i store dele af kampen presset i bund på hjemmebane
              3 vi er i dag rigtig farlige på omstillinger og vores materiale er nok ikke så skidt som mange (inkl vores træner) har insinueret
              4 vi er ikke kommet tættere på at finde en stil der kan udvikle os
              5 spillerne er ikke skarpe da vores evne til at producere chancer i åbent spil ikke har været til stede i 2 1/2 sæson
              6 vi stopper en stime som har været det dårligste resultatmæssige i OB historien
              7 vi erkender at vi er ringere i boldbesiddelse end åb
              8 vi har spillere som er langt bedre end de sidste sæsoners resultater viser.
              9 OB fans er ikke kritiske..vi har barske en kritisk stor masse
              10 TB købte sig måske lidt ekstra tid - hvilket er negativt for min klub
              11 vi havde chancer til at vinde
              12 åb havde spil til at vinde
              13 nu er der speedway

              Comment


                Flot kamp af drengene i dag! Ærgerligt at i de seneste 12 hjemmekampe har OB lukket mål, det vil sige, at vi mindst skal score 2 mål for at have en chance for at vinde. I dag var chancerne der bestemt for at score både til 2-0, 3-0 og 2-1, men skarpheden mangler og det gør det ikke bedre at vi kun har 1 angriber..

                Comment


                  God indsats af hele holdet i dag. Det var en underholdende tur på stadion i dag. Ærgeligt at vi ikke fik 3 point som jeg synes vi fortjente.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Bodul er en skændsel på holdet, han er doven, tager ikke de tunge løb, er alt for lad og doven i pres på modstanderen når de har bolden, han hører sku ikke til på holdet, han er og bliver den nye Nyren.
                    Giv nu for helvede Greve og Dessler hans spilletid og få så ophævet kontrakten på den dovne serbokroat.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
                      Bodul er en skændsel på holdet, han er doven, tager ikke de tunge løb, er alt for lad og doven i pres på modstanderen når de har bolden, han hører sku ikke til på holdet, han er og bliver den nye Nyren.
                      Giv nu for helvede Greve og Dessler hans spilletid og få så ophævet kontrakten på den dovne serbokroat.
                      "smiley der klapper"

                      Comment


                        Det er tydeligt at vi mangler en-to angribere som kan klappe den afgørende scoring ind, men idag er det altså en usaglig,regulær hetz der køres på Bodul.
                        Han deltager eminent i spillet, kommer frem til nogle gode muligheder, laver en genialitet der bær give mål ( Hej nr 7), og spiller vel ret beset sin bedste kamp i OB trøjen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
                          Det er tydeligt at vi mangler en-to angribere som kan klappe den afgørende scoring ind, men idag er det altså en usaglig,regulær hetz der køres på Bodul.
                          Han deltager eminent i spillet, kommer frem til nogle gode muligheder, laver en genialitet der bær give mål ( Hej nr 7), og spiller vel ret beset sin bedste kamp i OB trøjen.
                          korrekt...et kongerige for en rigtig angriber, havde vi haft det i dag var AaB sendt hjem med en røvfuld.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Men det der er jo heller ikke rigtigt.

                            Han lavede enkelte fine ting, deriblandt 'tunnellen' til Emil. Også et par gode hug på kassen. Men når han bringer sig selv i situationer, hvor man kan begynde at forvente, at det kan blive farligt, er han alt for langsom, for lidt aggressiv og meget ringe til at læse spillet.

                            Som en anden skrev, har han ikke superliganiveau.

                            Skændslen består ikke i indsatsen i dag, men i det fact, at han stadig er førstevalg/valg.

                            Comment


                              Jeg er lodret uenig. Han har mange gode linkups med midtbanen, og gør i mine øjne en god figur. Men én angriber er selvfølgelig ikke nok

                              Comment


                                Bodul har fået en fan

                                Comment

                                Working...
                                X