Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Overlevelse, uden at være i reel nedrykningsfare, er som udgangspunkt godkendt i vores første sæson tilbage i Superligaen, ligegyldig hvor rasende jeg er over at vi bliver ved med at pisse føringer væk.
    Det med at vi skulle spille europæisk næste sæson, kan jeg ikke lige huske som værende en officiel udmelding, så der må du gerne lige gøre mig lidt klogere

Det er en gammel udmelding, som bare bruges på må og få, alt efter hvordan kritikken skal vinkles den givne dag.
    Det har ikke så meget med den nuværende virkelighed at gøre. Og fik jo desværre heller ikke så meget med den daværende at gøre, men der må vi forstå, at nedrykningen under den daværende sportsdirektør jo slet ikke er lige så slem som situationen er under den nuværende........
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hold kæft en retarderet gang fodbold…..det dog fandens til idioti der præger dette hold gang på gang…..stabilt er en by i Rusland og expected fuck ups er OB DNA….nu må man for en i helvede tage skeen i den anden hånd og så skal hver af disse skvaddernosser satme tækkes igennem på træningsbanen

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        [/B]

Det er en gammel udmelding, som bare bruges på må og få, alt efter hvordan kritikken skal vinkles den givne dag.
        Det har ikke så meget med den nuværende virkelighed at gøre. Og fik jo desværre heller ikke så meget med den daværende at gøre, men der må vi forstå, at nedrykningen under den daværende sportsdirektør jo slet ikke er lige så slem som situationen er under den nuværende........
        Nej så vidt jeg har forstået det, så ligger den strategi tilbage til dengang Wesström var her.

Comment

Skuffende

Comment

Tilbage til stortiden........ 10 måneder efter Zorniger er kommet til, 9 måneder efter vores første kamp i tilbagevenden til Superligaen.

Det er simpelthen utroligt hvad der kommer fra dit tastatur
            Ditto... jeg forholder mig bare til klubbens strategi. Kan du sende mig den nye, hvis den er revideret (du/I ved jo bedst) ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ditto... jeg forholder mig bare til klubbens strategi. Kan du sende mig den nye, hvis den er revideret (du/I ved jo bedst) ?
              https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...og-spillestil/

Jeg ved ikke om de har udgivet den som officiel pressemeddelelse, men SFÅ lavede en fyldig reportage, da den i efteråret blev præsenteret for sæsonkortholdere

Comment

Det er hvad man kalder en traditionel Odense Classic - Håber at der bliver uddelt tæsk med våde håndklæder til hele truppen inkl. trænerteam for den vattede indstilling i 2. Halvleg.

Comment

Hvis du virkelig, som i VIRKELIG mener, at OB skal spille top-6 og Europa nu, eller hvis du VIRKELIG tror det er ambitionen fra OB, at skal spille top-6 og Europa nu..... jamen så er der ingen der kan hjælpe dig eller kommunikere med dig.

... men det gør du nok heller ikke. Du har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6... så der har du vel selv svaret på om det er revideret.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

https://obstemmer.dk/liveblog-ob-afh...og-spillestil/

Jeg ved ikke om de har udgivet den som officiel pressemeddelelse, men SFÅ lavede en fyldig reportage, da den i efteråret blev præsenteret for sæsonkortholdere
                    Tusind tak for linket, hvor jeg ikke ved om jeg skal grine eller græde....

Skal lige bruge et par dage til at absorbere det og jeg skal nok svare dig

Comment

Jeg synes, vi har bedre spillere, end hvad vi reelt præsterer til, og jeg er tæt på - uden helt at være der - at mene at AZ simpelthen ikke “har det” mere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Skal vi ikke droppe og tale om den 7 plads og Europa, vi har ingen ting at gøre der
                        Mon ikke vi kan sige farvel 7. plads , og goddag 9.plads.

817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvis du virkelig, som i VIRKELIG mener, at OB skal spille top-6 og Europa nu, eller hvis du VIRKELIG tror det er ambitionen fra OB, at skal spille top-6 og Europa nu..... jamen så er der ingen der kan hjælpe dig eller kommunikere med dig.

... men det gør du nok heller ikke. Du har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6... så der har du vel selv svaret på om det er revideret.
                          Kan du vise mig den nye strategi, som du åbenbart VIRKELIG kender, der er velkendt for alle sponsorer/fans ?

Jeg nævner ikke noget om - "har jo da i hvert fald haft vældig "sjov" ud af TB og AZs udmelding om "ikke at vil" i top-6"...

Comment

Du er en principfast herre, siden du bliver ved med at snakke om den strategi, som de fleste med et bare gennemsnitligt syn på fodbold godt ved, ikke er aktuel længere. Jeg har fanget, du ikke er fan og TB og AZ.

Men hvis du nu kigger dig omkring på virkeligheden og hører
                            efter, hvad der efterhånden er blevet sagt i mangt et interview, så tænker jeg, du har luret, at den strategi, din hat hænger på, ikke er super aktuel for nuværende, hvor vi i sæson 1 efter oprykning “blot” skal bide os fast. Jeg mindes heller ikke, der i nylige interviews er blevet sagt, at vi skal spile europæisk næste sæson eller være fast inventar i top-6 allerede nu.

Så for din egen sjælefreds skyld tror jeg, du skal parkere snakken om den strategi, du bliver ved med at hænge alt op på.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Mon ikke vi kan sige farvel 7. plads , og goddag 9.plads.
                              Det ved vi, når sæsonen er slut. Lidt hurtigt at konkludere med 6 kampe igen og på baggrund af dagens nederlag.

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Du er en principfast herre, siden du bliver ved med at snakke om den strategi, som de fleste med et bare gennemsnitligt syn på fodbold godt ved, ikke er aktuel længere. Jeg har fanget, du ikke er fan og TB og AZ.

Men hvis du nu kigger dig omkring på virkeligheden og hører
                                efter, hvad der efterhånden er blevet sagt i mangt et interview, så tænker jeg, du har luret, at den strategi, din hat hænger på, ikke er super aktuel for nuværende, hvor vi i sæson 1 efter oprykning “blot” skal bide os fast. Jeg mindes heller ikke, der i nylige interviews er blevet sagt, at vi skal spile europæisk næste sæson eller være fast inventar i top-6 allerede nu.

Så for din egen sjælefreds skyld tror jeg, du skal parkere snakken om den strategi, du bliver ved med at hænge alt op på.
                                Det er den jeg (andre) er blevet præsenteret for, da klubben gerne ville have mig tilbage som sponsor tidligere i år. Men I ved åbenbart bedre og fred være med det på en påskedag

Comment

Working...
                                X