Hvorfor er det vi smider Paulsen ind i angrebet, vi kan jo ikke ligge en bold ordentlig ind i feltet, man kan sgu da i stedet bare smide en af de unge angriber ind i stedet for
Det er meget simpelt det her: Det forsvar er ikke et forsvar. Det er 4 spillere uden styring og manglende individuelle kvaliteter, der gang på gang bliver udstillet. Og en træner, der er handlingslammet, når vi skal forsvare en føring.
22 points smidt efter føring. Det falder tilbage på træneren og det forsvar.
Pinlig indsats på banen og på bænken.
MvH ChrisOB
Enig. Når det sker gentagne gange, er det ene og alene trænerens ansvar
som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.
Ofte lægger Grot sig ned trods sin kæmpe fysik og det er jo en kontaktsport. Jeg synes han er forbavsende nærkampsvag, og jeg tror han får de frispark han skal have. Under alle omstændigheder så er udstrålingen ikke god .. frispark eller ej til ham.
Men TB og AZ er virkelig talt op som dem, som skulle bringe klubben (med det største budget nogensinde) tilbage til stortiden med overvinderkultur og en tydelig spillestil.
Synes du det er lykkes
Tilbage til stortiden........ 10 måneder efter Zorniger er kommet til, 9 måneder efter vores første kamp i tilbagevenden til Superligaen.
Det er simpelthen utroligt hvad der kommer fra dit tastatur
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
6. største budget, og vi ligger pt nummer 7. det er vel ikke en skandale
At du så foventede at OB ville vende tilbage til deres stortid i år, er jo noget andet
Men du skriver selv, at du forventer en 9. plads... er det godt nok ?
Jeg forventede reelt ikke noget, men forholder mig til klubbens udmeldinger og at vi skal/skulle spille europæisk/være en fast del af mesterskabsspillet.
Vi skal bare kæmpe videre, og skrabe de point sammen vi kan. Få sikret endnu en sæson matematisk og slutte højest muligt. Så må vi se om det er playoff for Europa eller ej. Så skal der investeres i truppen. De kan vel godt se, hvor manglerne er.
Det bliver tydligere og tydligere at vores træner (desværre) er en one-trick pony
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Men du skriver selv, at du forventer en 9. plads... er det godt nok ?
Jeg forventede reelt ikke noget, men forholder mig til klubbens udmeldinger og at vi skal/skulle spille europæisk/være en fast del af mesterskabsspillet.
Overlevelse, uden at være i reel nedrykningsfare, er som udgangspunkt godkendt i vores første sæson tilbage i Superligaen, ligegyldig hvor rasende jeg er over at vi bliver ved med at pisse føringer væk.
Det med at vi skulle spille europæisk næste sæson, kan jeg ikke lige huske som værende en officiel udmelding, så der må du gerne lige gøre mig lidt klogere
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Overlevelse, uden at være i reel nedrykningsfare, er som udgangspunkt godkendt i vores første sæson tilbage i Superligaen, ligegyldig hvor rasende jeg er over at vi bliver ved med at pisse føringer væk.
Det med at vi skulle spille europæisk næste sæson, kan jeg ikke lige huske som værende en officiel udmelding, så der må du gerne lige gøre mig lidt klogere
Jeg forstår det virkelig ikke. Hvorfor den her anden halvleg? I første var det ja helt o.k. og vi kunne have lukket kampen allerede der med lidt mere skarphed. Og så spiller kommer en anden halvleg hvor energien er helt væk, hvor begge hold spillede i slow motion, uden tempo, inspiration eller vildskab. En ikke særlig fortjent udligning af Silkeborg fører ikke til at vi tager os tilsammen. Tværtimod, det var kun Silkeborg som løftede sig. Vi manglede i viljen at afvemde nederlaget om hver pris. Det var absolut uacceptabel og skuffende.
Desuden synes Zorniger skal kigge efter situationen med Ganaus og Grot. Selvom angribere har ja mest noget selvisk i sig og vil score selv så synes Grot og Ganaus spiller ikke nok for hinanden. Begge havde muligheden at lægge op noget for holdkammeraten i meget lovende situationer men gjorde det ikke. En af grundene hvorfor kampen blev ikke lukket i første halvleg. Og det var ikke kun i dag men allerede oftere at tænkte at de ikke vælger en løsning i holdets tjeneste hvis den anden er tydelig bedre positioneret.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hvor er jeg træt af professionelle fodboldspillere som kun gider spille en halvleg:-(
Hvor har de bare smidt mange point, fordi de læner sig tilbage og være “selvfede”.
Hvorfor bliver jeg ved med tro på det? Jeg må være et naivt fjols :-(
Du finder svaret i den offentliggjorte strategi (som vel skal "forlænges" i år).
Ja, som oprykker synes jeg overlevelse er godkendt. Det er ikke noget jeg som sådan er jublende lykkelig for, men jeg synes ikke at man kan forvente at vi bare ykker op og tager en 4. plads. Det ville være at stikke sig selv blår i øjnene, at tro det ville være så let.
I den strategi du nævner, der lægger OB jo selv vægt på at det lige netop *ikke* handler om målsætninger som top-6, europæisk fodbold osv. men mere de ting man i hverdagen selv kan påvirke, for at give bedre mulighed for at opnå de bedst mulige resultater. Så jeg forstår ikke lige hvorfor du har fået det indtryk at OB havde sagt de skulle spille europæisk fodbold i næste sæson
Comment