Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
Meget godt spil, og en mulig stor chance til Grot, hvis ellers han orienterer sig. Ganaus pisser efterfølgende endnu en god kontrachance væk....
- Likes 2
Leave a comment:
-
flot stikning af Ejdum ind til Grot der står og venter alt for længe inden han forsøger et skud.
Leave a comment:
-
Myhra og MCCoy klart de bedste i 1st halveg, men ingen er faldet igennem, Suhonen giver ikke sin plads væk gratis
- Likes 1
Leave a comment:
-
Forskellen er, at det ikke er på baggrund af en holdkammerat, der ikke lige har spillet ham eller fordi, han er blevet skiftet ud. En helt anden sag.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.
- Likes 1
Leave a comment:
-
som sådan ikke uenig - syntes bare den fokus der er på fægtende arme er lidt for meget. Han fægter også med armene når han igen igen er blevet væltet uden at dommeren giver ham frispark.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægArbejdsom, ydmyg og godt scorende er imø en langt bedre attitude end Grots opgivende fægten med armene .. Grot udstråler noget negativt
Leave a comment:
-
Jeg føler vi er nød til at score igen, hvis vi vil vinde den her, men det kan vi også sagtens, hvis bare én af vores spillere udviser lidt mere overskud og overblik omkring deres felt
- Likes 1
Leave a comment:
-
helt enig - han er ikke "vild" og han scorer for lidt for en angriber. Men kan stadig sagtens se hvorfor han spiller...han indgår bare meget i vores spil.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Og det fede er jo, at Zorniger bestemmer. Men herinde - på debatforummet - er min holdning, at Grot, uanset kvaliteter, ikke kan have den rolle på holdet som han har, med den attitude. Og så synes jeg i al ydmyghed heller ikke, han er vildere. Han bomber dem trods alt ikke ind på stribe.
Men jeg tager da gerne et nyt klart første valg til angrebet til sommer hvis Troels kan finde sådan en.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi kontrollerede kampen i starten mod et meget passivt Silkeborghold. Så kom de mere med og havde en par gode minutter efter straffesparket. Synes det er for let at stresse vores forsvar med simple aktioner.
Ærgerligt at vi ikke har scoret mere Rigtig gode chancer var der.
Myhra virkelig stærk i dag. Udover straffesparket havde han to stærke redninger mere. Og McCoy er bare en fornøjelse. Glæder mig meget for ham - og os. Den udvikling han tog er virkelig klasse.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Arbejdsom, ydmyg og godt scorende er imø en langt bedre attitude end Grots opgivende fægten med armene .. Grot udstråler noget negativtOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - jeg syntes så der er ALT for meget fokus på hans "attitude"
Hvad med Ganuas? Der er ingen attitude overhovedet - der mangler jeg så lidt ild en gang imellem.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Synes vi sjusker alt for meget. Tror vi smider sejren i 2.halvleg hvis 1.var den gode.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Og det fede er jo, at Zorniger bestemmer. Men herinde - på debatforummet - er min holdning, at Grot, uanset kvaliteter, ikke kan have den rolle på holdet som han har, med den attitude. Og så synes jeg i al ydmyghed heller ikke, han er vildere. Han bomber dem trods alt ikke ind på stribe.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Og alligevel starter han hver gang - måske fordi han er ret vigtig for vores spil, og Zorniger må mene han kan håndtere lidt nykker...
- Likes 3
Leave a comment:
-
pause - denne kamp skulle have været lukket, men Silkeborg lever bestemt endnu og vi er ikke stærke nok til at forsvarer sådan en hjem -så nu ikke noget med at gå over til 5 nede bagved Zorniger
Leave a comment:
Leave a comment: