NEEEEEJ Ejdum på overliggeren - fin stikning fra Grot
DEN kamp skal lukkes nu!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
ved godt man snakkede om Ejdum som et potentielt stort salg...lige nu kunne det vel godt ende med at McCoy ryger? Fortsætter han den form resten af foråret...
Leave a comment:
-
lækre lækre ting af McCoy - men desværre redder målmanden. Efterfølgende falder Ganaus over bolden istedet for at putte den ind
Leave a comment:
-
Vilde detaljer af McCoy, og så fratager Ganaus, Grot for en stor chance efterfølgende....
Leave a comment:
-
Hans attitude siger - synes jeg - bare rigtig meget, at det er dem omkring ham, det hele tiden er galt med. Og nårOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det har du vel ret i - og vi er alle forskellige. Syntes bare folk har set sig enormt sur på Grot fordi han kaster lidt med armene. Prøv at se hvor involveret han faktisk er i vores spil...der er nok en grund til at Zorniger bliver ved med at bringe ham
man hele tiden render og slår ud med armene, hvis det ikke lige går, som han synes - ja, så synes jeg ikke, man skal belønnes med en startplads uanset kvaliteter. Jeg tænker da, Niemiec også har vist noget, der i højere grad berettiger til en startplads. Hørte du interviewet med ham efter kampen mod FC Fredericia? Sådan er man professionel imo.
Leave a comment:
-
Vi skaber chancer Anssi tæt på at score, men styrter på Larsen derefter så Grot tager ripost og scorer men det bliver frakendt pga frispark.
Leave a comment:
-
Der fik Silkerborg en gratis en. Nicolaj larsen havde aldrig nået deb bold.
Leave a comment:
-
Kæmpe chance til Anssi, men virkelig en elendig afslutning. Og så måske også et liiiidt tyndt frispark efterfølgende
Leave a comment:
-
kæmper chance til Suhonen....bolden ryger til Grot der scorer - men der er dømt frispark til målmanden
Leave a comment:
-
det har du vel ret i - og vi er alle forskellige. Syntes bare folk har set sig enormt sur på Grot fordi han kaster lidt med armene. Prøv at se hvor involveret han faktisk er i vores spil...der er nok en grund til at Zorniger bliver ved med at bringe hamOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Han passer vel blot sit arbejde uden alle de der nøkker?
Leave a comment:
-
Man kan sagtens være frustreret uden at sætte sig over holdet. Lyt til f.eks. Falk, når han bliver interviewet efter et nederlag.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes også man håndterede den situation fint. For der kogte han jo tydeligvis over - og var for meget, satte sig selv over holdet. Det skal koste.
Men lidt frustrationer efter en kamp...ja som sagt syntes jeg det for alt for meget fokus.
Leave a comment:
Leave a comment: