Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
Det måtte jo ske, det sker gang på gang, kan vi fatte at begynde at spille bold igen?
- Likes 2
-
og igen og igen må de hive og flå i Grot uden det koster - forstår det ikke
Leave a comment:
-
Og hvordan fanden slipper Østrøm for gult der??? Grot har jo frit løb ned mod deres feltOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægHvordan Grot ikke kan få frispark der, fatter jeg ikke. Østrøm hænger jo på ryggen af ham, selv efter bolden er trillet forbi dem
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvordan Grot ikke kan få frispark der, fatter jeg ikke. Østrøm hænger jo på ryggen af ham, selv efter bolden er trillet forbi dem
- Likes 1
Leave a comment:
-
Lad os nu lade være med at blive for magelige, som mod Vejle
Leave a comment:
-
Jeg sidder med en følelse af at vi spiller med to angribere, der enten ikke kan eller vil spille sammen. Hver mulighed de får skyder de fra dårlige vinkler eller ind i deres direkte markering. I første halveg stjal Ganaus endda også en nedfaldsbold foran Grot, selvom han selv havde ryggen mod mål
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi er alt for sjuskede. Kun et spørgsmål om tid før Silkeborg scorer.
Offensivt fungere intet.
Leave a comment:
-
Jeg bliver sindssyg over hvor mange gode muligheder som Grot og Ganaus forspilder
- Likes 3
Leave a comment:
-
Enig... aner slet ikke hvordan Ganaus dukkede op i en snak om attitude og GrotOprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Forskellen er, at det ikke er på baggrund af en holdkammerat, der ikke lige har spillet ham eller fordi, han er blevet skiftet ud. En helt anden sag.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: