Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Silkeborg - OB 12/04/2026
Collapse
X
-
Vi skaber chancer Anssi tæt på at score, men styrter på Larsen derefter så Grot tager ripost og scorer men det bliver frakendt pga frispark."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Hans attitude siger - synes jeg - bare rigtig meget, at det er dem omkring ham, det hele tiden er galt med. Og nårOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det har du vel ret i - og vi er alle forskellige. Syntes bare folk har set sig enormt sur på Grot fordi han kaster lidt med armene. Prøv at se hvor involveret han faktisk er i vores spil...der er nok en grund til at Zorniger bliver ved med at bringe ham
man hele tiden render og slår ud med armene, hvis det ikke lige går, som han synes - ja, så synes jeg ikke, man skal belønnes med en startplads uanset kvaliteter. Jeg tænker da, Niemiec også har vist noget, der i højere grad berettiger til en startplads. Hørte du interviewet med ham efter kampen mod FC Fredericia? Sådan er man professionel imo.
Comment
Comment