Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg ville virkelig gerne havde haft Steen Nedergaard ansat i OB, det gør lidt ondt at se ham i Horsens nuOprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...revser-indsats
”AC Horsens hyrer Steen Nedergaard
Steen Nedergaard er færdig i Slavia Prag og vender hjem til Danmark, hvor han nu skal være chefscout for AC Horsens.
Det skriver Horsens Folkeblad.
Tidligere har Steen Nedergaard været chefscout i FC Nordsjælland og AGF.”
- Likes 3
Comment
-
Han er jo en gammel kending af OB, men bortset fra det, kender jeg ikke til hans hitrate som Scout i de klubber han har været i?Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Fuldstændig enig
Men Horsens har jo ambitioner...
Tænker du ved det, og lige kan komme med en liste over de gode spillere han hentede til AGF og FCN?
- Likes 3
Comment
-
... og du kommer med en liste over de gode spillere TH har hentet ?Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Han er jo en gammel kending af OB, men bortset fra det, kender jeg ikke til hans hitrate som Scout i de klubber han har været i?
Tænker du ved det, og lige kan komme med en liste over de gode spillere han hentede til AGF og FCN?
Ved du reelt, hvad en scouts arbejde er, når du bruger ordet "hente" ?
Comment
-
En scout behøver ikke at finde de "vildeste" spillere for at være en succes.Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
Skal han tilbage fordi han bare opdager de vildeste spillere - eller fordi tanken er romantisk...?
Hvis han bare var en Überklasse scout, var det sgu nok ikke Horsens, der hentede ham.
Han har opbygget sig et kæmpe netværk bl.a. igennem RtD, som nok er noget større end TB/JNs i Ådalen (som jo mere eller mindre er rent nordisk).
Comment
-
Nej, det behøver ikke være vildt :-)Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
En scout behøver ikke atfinde de "vildeste" spillere for at være en succes.
Han har opbygget sig et kæmpe netværk bl.a. igennem RtD, som nok er noget større end TB/JNs i Ådalen (som jo mere eller mindre er rent nordisk).
Men så kom med statistik på transfers som er lykkedes i stedet, det vil være en fin måde at måle en sportschef's performance på - nogen der har data / indspark???
Min mavefornemmelse er at TB ligger godt i feltet, men det er naturligvis aldeles udokumenteret ...
- Likes 1
Comment
-
Nedergaard har hvert fald været central i at hente fra øverste skandinaviske hylde, Schelderup, Sindre Walle Egeli, Läthenmaaki i FCN.Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Nej, det behøver ikke være vildt :-)
Men så kom med statistik på transfers som er lykkedes i stedet, det vil være en fin måde at måle en sportschef's performance på - nogen der har data / indspark???
Min mavefornemmelse er at TB ligger godt i feltet, men det er naturligvis aldeles udokumenteret ...
Jeg gad godt have SN til OB, og han bor vist stadig på Fyn, selvom han har haft job i Prag, så det må ha’ været et aktivt fravalg fra Bech’s side. En skam, men fair nok.
- Likes 1
Comment
-
Ikke helt enig.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
store salg er jo kun interessante såfremt pengene geninvesteres i truppen...
store salg sksber opmærksomhed og hype om klubben.
andre (store) klubber bliver opmærksomme og kan rette fokus.
Har vi ikke lige hentet vores dyreste spiller i historien.? Eller næstdyreste. I keskinen.
Samt at vi har den bredeste trup jeg kan huske i 30 år,
Kender ikke de eksakte tal, men det virker for mig til at der er postet penge i truppen. Geninvesteret eller ej
- Likes 1
Comment
-
Du (andre) blander igen æbler og pærer... hvilken statistik ?Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
Nej, det behøver ikke være vildt :-)
TB er sportschef/-direktør, SN er scout !
Er det så svært at forstå forskellen mellem de to roller
Comment
-
Kan det ikke lige så godt være Steen der ikke har lyst til at arbejde i/for OB? Eller sammen med de mennesker der er i OB.Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
Nedergaard har hvert fald været central i at hente fra øverste skandinaviske hylde, Schelderup, Sindre Walle Egeli, Läthenmaaki i FCN.
Jeg gad godt have SN til OB, og han bor vist stadig på Fyn, selvom han har haft job i Prag, så det må ha’ været et aktivt fravalg fra Bech’s side. En skam, men fair nok.
- Likes 3
Comment
-
JNs arbejde oser vel ikke af uduelighed .. tvært imod vil jeg mene. Der skal vel ikke skiftes chefscout hvis JNs arbejde lever op til de forventninger og krav der er til ham.Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg
Nedergaard har hvert fald været central i at hente fra øverste skandinaviske hylde, Schelderup, Sindre Walle Egeli, Läthenmaaki i FCN.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 2
Comment
-
Du har ret, der er forskel på sportschef/-direktør og scoutOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Du (andre) blander igen æbler og pærer... hvilken statistik ?
TB er sportschef/-direktør, SN er scout !
Er det så svært at forstå forskellen mellem de to roller
Men du ser jo gerne TB udskiftet, så ér æblet i virkeligheden så langt fra stammen?
Det var ikke ment som et personligt angreb, men som et konstruktivt forslag - mange ser gerne TB udskiftet, her er et forslag til at sammenligne mulige kandidater i forhold til TB eller performance på hans tid i OB som sportschef/-direktør f.eks sammenlignet med hans forgængere
Comment
-
U er der vel også en ret stor forskel på om CE vælger at spille bold med risiko for hans hjerte og om man er farlig i trafikken.Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Jeg ved ikke om man i Italien har haft et tilfælde der danner præcedens, men dernede fik han ikke lov til selv at bestemme,
og med de oplevelser vi i Danmark nu er beriget med, så burde vi efter min mening have et syn på sagen. Der er også
mennesker der pga sygdom får frataget førerretten til eks. bil, det er jo livsfarligt for de mennesker der bliver torpederet
af en anden bil med et blackout bag rettet. Det handler ikke om gode råd, men sund fornuft, og nej ingen skal plædere
for hvilken holdning jeg skal have, du har lov at have din, det er dit helt eget valg. Nu nævner du hvad David Nielsen har
af holdning, træneren i Wolfsburg har den modsatte holdning, ikke at det har betydning for min, den kan jeg udemærket
selv tage ansvaret for.
Bevares er det ubehageligt at se han “gå ned” men han udsætter næppe andre for livsfare."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment