Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Enig, der må simpelthen være en voksen til stede hvis nu han ikke selv kan finde ud af det. Der er vel en årsag til at man ikke vil tillade det i Italien, der fratager reglerne risikoen, og man må bare erkende, at den er ret stor i forhold til Christian Eriksen.
    Men siden første gang i parken har han jo haft hundrevis af træninger og et hav af kampe uden noget så tror at folk skal holde op med at kloge sig og lege doktor - CE bestemmer hvad han vil og alle andre skal bare holde kæft og acceptere hans valg - slut prut

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...revser-indsats

”AC Horsens hyrer Steen Nedergaard

Steen Nedergaard er færdig i Slavia Prag og vender hjem til Danmark, hvor han nu skal være chefscout for AC Horsens.

Det skriver Horsens Folkeblad.

Tidligere har Steen Nedergaard været chefscout i FC Nordsjælland og AGF.”
      Jeg ville virkelig gerne havde haft Steen Nedergaard ansat i OB, det gør lidt ondt at se ham i Horsens nu

Comment

Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Jeg ville virkelig gerne havde haft Steen Nedergaard ansat i OB, det gør lidt ondt at se ham i Horsens nu
        Fuldstændig enig

Men Horsens har jo ambitioner...

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fuldstændig enig

Han er jo en gammel kending af OB, men bortset fra det, kender jeg ikke til hans hitrate som Scout i de klubber han har været i?
          Tænker du ved det, og lige kan komme med en liste over de gode spillere han hentede til AGF og FCN?

Comment

Fuldstændig enig

Skal han tilbage fordi han bare opdager de vildeste spillere - eller fordi tanken er romantisk...?

Hvis han bare var en Überklasse scout, var det sgu nok ikke Horsens, der hentede ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Han er jo en gammel kending af OB, men bortset fra det, kender jeg ikke til hans hitrate som Scout i de klubber han har været i?
              Tænker du ved det, og lige kan komme med en liste over de gode spillere han hentede til AGF og FCN?
              ... og du kommer med en liste over de gode spillere TH har hentet ?

Ved du reelt, hvad en scouts arbejde er, når du bruger ordet "hente" ?

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Skal han tilbage fordi han bare opdager de vildeste spillere - eller fordi tanken er romantisk...?

Hvis han bare var en Überklasse scout, var det sgu nok ikke Horsens, der hentede ham.
                En scout behøver ikke at finde de "vildeste" spillere for at være en succes.

Han har opbygget sig et kæmpe netværk bl.a. igennem RtD, som nok er noget større end TB/JNs i Ådalen (som jo mere eller mindre er rent nordisk).

Comment

En scout behøver ikke atfinde de "vildeste" spillere for at være en succes.

Han har opbygget sig et kæmpe netværk bl.a. igennem RtD, som nok er noget større end TB/JNs i Ådalen (som jo mere eller mindre er rent nordisk).
                  Nej, det behøver ikke være vildt :-)

Men så kom med statistik på transfers som er lykkedes i stedet, det vil være en fin måde at måle en sportschef's performance på - nogen der har data / indspark???

Min mavefornemmelse er at TB ligger godt i feltet, men det er naturligvis aldeles udokumenteret ...

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Men så kom med statistik på transfers som er lykkedes i stedet, det vil være en fin måde at måle en sportschef's performance på - nogen der har data / indspark???

Min mavefornemmelse er at TB ligger godt i feltet, men det er naturligvis aldeles udokumenteret ...
                    Nedergaard har hvert fald været central i at hente fra øverste skandinaviske hylde, Schelderup, Sindre Walle Egeli, Läthenmaaki i FCN.

Jeg gad godt have SN til OB, og han bor vist stadig på Fyn, selvom han har haft job i Prag, så det må ha’ været et aktivt fravalg fra Bech’s side. En skam, men fair nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

store salg er jo kun interessante såfremt pengene geninvesteres i truppen...
                      Ikke helt enig.
                      store salg sksber opmærksomhed og hype om klubben.
                      andre (store) klubber bliver opmærksomme og kan rette fokus.

Har vi ikke lige hentet vores dyreste spiller i historien.? Eller næstdyreste. I keskinen.
                      Samt at vi har den bredeste trup jeg kan huske i 30 år,

Kender ikke de eksakte tal, men det virker for mig til at der er postet penge i truppen. Geninvesteret eller ej

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Du (andre) blander igen æbler og pærer... hvilken statistik ?

TB er sportschef/-direktør, SN er scout !

Er det så svært at forstå forskellen mellem de to roller

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Nedergaard har hvert fald været central i at hente fra øverste skandinaviske hylde, Schelderup, Sindre Walle Egeli, Läthenmaaki i FCN.

Jeg gad godt have SN til OB, og han bor vist stadig på Fyn, selvom han har haft job i Prag, så det må ha’ været et aktivt fravalg fra Bech’s side. En skam, men fair nok.
                          Kan det ikke lige så godt være Steen der ikke har lyst til at arbejde i/for OB? Eller sammen med de mennesker der er i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

JNs arbejde oser vel ikke af uduelighed .. tvært imod vil jeg mene. Der skal vel ikke skiftes chefscout hvis JNs arbejde lever op til de forventninger og krav der er til ham.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Du (andre) blander igen æbler og pærer... hvilken statistik ?

TB er sportschef/-direktør, SN er scout !

Er det så svært at forstå forskellen mellem de to roller
                              Du har ret, der er forskel på sportschef/-direktør og scout

Men du ser jo gerne TB udskiftet, så ér æblet i virkeligheden så langt fra stammen?

Det var ikke ment som et personligt angreb, men som et konstruktivt forslag - mange ser gerne TB udskiftet, her er et forslag til at sammenligne mulige kandidater i forhold til TB eller performance på hans tid i OB som sportschef/-direktør f.eks sammenlignet med hans forgængere

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Jeg ved ikke om man i Italien har haft et tilfælde der danner præcedens, men dernede fik han ikke lov til selv at bestemme,
                                og med de oplevelser vi i Danmark nu er beriget med, så burde vi efter min mening have et syn på sagen. Der er også
                                mennesker der pga sygdom får frataget førerretten til eks. bil, det er jo livsfarligt for de mennesker der bliver torpederet
                                af en anden bil med et blackout bag rettet. Det handler ikke om gode råd, men sund fornuft, og nej ingen skal plædere
                                for hvilken holdning jeg skal have, du har lov at have din, det er dit helt eget valg. Nu nævner du hvad David Nielsen har
                                af holdning, træneren i Wolfsburg har den modsatte holdning, ikke at det har betydning for min, den kan jeg udemærket
                                selv tage ansvaret for.
                                U er der vel også en ret stor forskel på om CE vælger at spille bold med risiko for hans hjerte og om man er farlig i trafikken.
                                Bevares er det ubehageligt at se han “gå ned” men han udsætter næppe andre for livsfare.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X