Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Vi skal i det mindste forsøge at hente en transferfri forsvarsspiller erfaring og kvalitet, som kan styre et forsvar og som er ikke totalt ud af form. Måske Maxsø?
    Så vidt jeg ved har han afvist TB og rykket til Norge... dog ikke sikker på om han har skrevet kontrakt deroppe

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

undskyld men vi er på vores 4 træner og 2 sportsdirektør siden Morten Bruun skrev artiklen….vi har været rykket ned og er rykket op igen…..selvfølgelig skal man ikke kun fokusere på hullerne i osten, men lige præcis i OBs tilfælde kan jeg godt forstå det kan være svært, vi taler altså om en klub som igennem 16 år med ganske få undtagelser har fucket sit potientiale op….det kan sgu få selv Ole Henriksen ( det var det mest positive menneske jeg lige på stående fod kunne komme i tanke om) til at se hullerne i osten…
      Jeg siger på intet tidspunkt at vi ikke må finde huller i OB osten fordi dem er der masser af og det har jeg også selv beskrevet ved flere lejligheder, men hvis man KUN finder huller i osten og intet andet, så kommer man selv til at stinke og så ender det hele jo i et stort ukonstuktivt tudekor.

Vores øverste ledelse er uambitiøse og der skal ske store ændringer i klubbens ledelse og ejerforhold hvis OB på nogen måde skal tilbage til noget der minder om toppen af dansk fodbold. Vores træningsfaciliteter er det bedste eksempel på hvor sløjt det står til mht. ambitionerne....eller mangel på samme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så vidt jeg ved har han afvist TB og rykket til Norge... dog ikke sikker på om han har skrevet kontrakt deroppe
        at han tog til Norge havde vidst kun noget at gøre med hvor længe han må opholde sig i Danmark hvis han skal bevare status som udlandsdansker (eller noget) - det er noget skatte teknisk.

Men ja han så vidst ikke lige sig selv i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

at han tog til Norge havde vidst kun noget at gøre med hvor længe han må opholde sig i Danmark hvis han skal bevare status som udlandsdansker (eller noget) - det er noget skatte teknisk.

Men ja han så vidst ikke lige sig selv i OB.
          Måske ombestemmer han sig

Hvis der er budget til det, vil det være meget positivt for OB med Maxsø på en kort kontrakt, 1-2 år - der mangler kvalitet i forsvaret

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Hvis der er budget til det, vil det være meget positivt for OB med Maxsø på en kort kontrakt, 1-2 år - der mangler kvalitet i forsvaret
            Hvis det overhovedet er muligt, tror jeg der skal mange fynske dollars på bordet - Niels, læser du med her?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Hvis det overhovedet er muligt, tror jeg der skal mange fynske dollars på bordet - Niels, læser du med her?
              Det skal være tæt på Falk-niveau !

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Ja, nu står vi med 3-4 mere eller mindre unge, mere eller mindre talentfulde og en styrmand, hvor vi er noget usikre på om det er godt nok.

Comment

Lige i gang med SFÅs gennemgang af gårdsdagens lussing.

Ole Spion er ikke begejstret for Rakneberg, ikke lige det man har lyst til at hører at de skulle have hentet endnu en nulbon på vb...
                  Holmstrøm taler han bestemt heller ikke varmt om - og mener også at Ganaus burde spille angriber(?!) og lige der - der taber han sgu noget i min bog, for Ganaus ene mand på toppen, den holder sgutte.

Der bliver også (rigtig fint) spurgt ind til TTs assistenter - altså skulle han ikke have muligheden for at bringe egne folk ind? Lige nu har han arvet resterne efter Zorniger - er det en spare øvelse man er ude i??

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Lige i gang med SFÅs gennemgang af gårdsdagens lussing.

Ole Spion er ikke begejstret for Rakneberg, ikke lige det man har lyst til at hører at de skulle have hentet endnu en nulbon på vb...
                    Holmstrøm taler han bestemt heller ikke varmt om - og mener også at Ganaus burde spille angriber(?!) og lige der - der taber han sgu noget i min bog, for Ganaus ene mand på toppen, den holder sgutte.

Der bliver også (rigtig fint) spurgt ind til TTs assistenter - altså skulle han ikke have muligheden for at bringe egne folk ind? Lige nu har han arvet resterne efter Zorniger - er det en spare øvelse man er ude i??
                    Sidder også og hører det, men man er jo på nogen måde overrasket over de spillere der er hentet er fra “bortgives” hylden.
                    Jeg havde i forvejen 0% tiltro til Nagel , og må bare sige at Troels har formået at slette alt den tillid han havde optjent sidste sommer, både i vinter, men i særdeleshed i dette vindue. Så jeg forventer intet fra de nye , måske en smule fra Ulvestad
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Sidder også og hører det, men man er jo på nogen måde overrasket over de spillere der er hentet er fra “bortgives” hylden.
                      Jeg havde i forvejen 0% tiltro til Nagel , og må bare sige at Troels har formået at slette alt den tillid han havde optjent sidste sommer, både i vinter, men i særdeleshed i dette vindue. Så jeg forventer intet fra de nye , måske en smule fra Ulvestad
                      ja jeg vil også sige at den snak der var om at man var blevet markant bedre til at hente spillere...den køber jeg sgu ikke rigtigt mere. Altså det er svært at vurdere udefra, men jeg er heller ikke imponeret over Nagel. Virker ret meget til at være spillere der har været i Norge han har et kendskab til...det er for lidt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hmmm personligt er jeg holdt op med at forvente noget af OB….de sidste 15-26 års ørkenvandring har suget saften ud
                        TB skulle aldrig have haft et 4. Forsøg. Men OB har en egenrådig ejer der med garanti vil OB det bedste, desværre række evnerne ikke, hvilket virker ret vanvittigt set ude fra, for hvad er den eneste uændrede faktor de sidste 15-16 år?….Niels Thorborg for enden af bordet med Thomas Christensen siddende lige ved siden af
                        Jeg skrev for mange år siden herinde at vi aldrig kommer til at vinde noget så længe toppen af OB består af Niels Thorborg og Thomas Christensen, indtil videre har jeg ret desværre
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Hmmm personligt er jeg holdt op med at forvente noget af OB….de sidste 15-26 års ørkenvandring har suget saften ud
                          TB skulle aldrig have haft et 4. Forsøg. Men OB har en egenrådig ejer der med garanti vil OB det bedste, desværre række evnerne ikke, hvilket virker ret vanvittigt set ude fra, for hvad er den eneste uændrede faktor de sidste 15-16 år?….Niels Thorborg for enden af bordet med Thomas Christensen siddende lige ved siden af
                          Jeg skrev for mange år siden herinde at vi aldrig kommer til at vinde noget så længe toppen af OB består af Niels Thorborg og Thomas Christensen, indtil videre har jeg ret desværre
                          enig - jeg var også noget forundret over man gik tilbage til en fuser for 4. gang. Og over den begejstring der var.

MEN som du også siger - det er ikke der det egentlige problem er. Det er ledelsen den er gal med.

Comment

Men hvor mange skal der ud før det bliver godt ...skal Niels sælge klubben og så starter vi helt fra bunden af...der skal mere end bare at smide TB og nagel ud.....men nagel har ikke imponeret mig

Comment

... og manglen på kontinuitet.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

... og manglen på kontinuitet.
                                Det kan du sige, og muligvis er det et stykke hen af vejen rigtigt.
                                Men vil nu sige kvaliteten af spillere er det afgørende. Vi når altså ikke længere med spillere der ikke kan komme på hold i top 8 klubber.
                                Det nuværende setup rækker til toppen af 1.division og bunden af superligaen.
                                Mon ikke vi bliver et elevator hold i fremtiden? Vi kan simpelthen ikke følge med de andre klubber.
                                Største hjemmenederlag i 35 år til et fck hold der er skadesplaget, og tilmed sparer deres 2 bedste spillere.

Comment

Working...
                                X