Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Vi skal i det mindste forsøge at hente en transferfri forsvarsspiller erfaring og kvalitet, som kan styre et forsvar og som er ikke totalt ud af form. Måske Maxsø?
    Så vidt jeg ved har han afvist TB og rykket til Norge... dog ikke sikker på om han har skrevet kontrakt deroppe

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

undskyld men vi er på vores 4 træner og 2 sportsdirektør siden Morten Bruun skrev artiklen….vi har været rykket ned og er rykket op igen…..selvfølgelig skal man ikke kun fokusere på hullerne i osten, men lige præcis i OBs tilfælde kan jeg godt forstå det kan være svært, vi taler altså om en klub som igennem 16 år med ganske få undtagelser har fucket sit potientiale op….det kan sgu få selv Ole Henriksen ( det var det mest positive menneske jeg lige på stående fod kunne komme i tanke om) til at se hullerne i osten…
      Jeg siger på intet tidspunkt at vi ikke må finde huller i OB osten fordi dem er der masser af og det har jeg også selv beskrevet ved flere lejligheder, men hvis man KUN finder huller i osten og intet andet, så kommer man selv til at stinke og så ender det hele jo i et stort ukonstuktivt tudekor.

Vores øverste ledelse er uambitiøse og der skal ske store ændringer i klubbens ledelse og ejerforhold hvis OB på nogen måde skal tilbage til noget der minder om toppen af dansk fodbold. Vores træningsfaciliteter er det bedste eksempel på hvor sløjt det står til mht. ambitionerne....eller mangel på samme.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så vidt jeg ved har han afvist TB og rykket til Norge... dog ikke sikker på om han har skrevet kontrakt deroppe
        at han tog til Norge havde vidst kun noget at gøre med hvor længe han må opholde sig i Danmark hvis han skal bevare status som udlandsdansker (eller noget) - det er noget skatte teknisk.

Men ja han så vidst ikke lige sig selv i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

at han tog til Norge havde vidst kun noget at gøre med hvor længe han må opholde sig i Danmark hvis han skal bevare status som udlandsdansker (eller noget) - det er noget skatte teknisk.

Men ja han så vidst ikke lige sig selv i OB.
          Måske ombestemmer han sig

Hvis der er budget til det, vil det være meget positivt for OB med Maxsø på en kort kontrakt, 1-2 år - der mangler kvalitet i forsvaret

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Måske ombestemmer han sig

Hvis der er budget til det, vil det være meget positivt for OB med Maxsø på en kort kontrakt, 1-2 år - der mangler kvalitet i forsvaret
            Hvis det overhovedet er muligt, tror jeg der skal mange fynske dollars på bordet - Niels, læser du med her?

Comment

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

Hvis det overhovedet er muligt, tror jeg der skal mange fynske dollars på bordet - Niels, læser du med her?
              Det skal være tæt på Falk-niveau !

Comment

Working...
              X