Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

Fast mand for Anderlecht sidste sæson.. det ville godt nok være en vild handel.
    Anderlecht har tydeligt meldt ud, at man ikke ønsker at satse på Lucas Hey. Jeg tror, det er sandsynligt, at han gerne vil væk, når han ellers er spilleklar.

Om OB kan være med, hvis FCK, FCM eller BIF melder sig, er jeg lidt mere usikker på. Men ingen tvivl om, at han kunne være interesseret i at komme hjem.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Anderlecht har tydeligt meldt ud, at man ikke ønsker at satse på Lucas Hey. Jeg tror, det er sandsynligt, at han gerne vil væk, når han ellers er spilleklar.

Om OB kan være med, hvis FCK, FCM eller BIF melder sig, er jeg lidt mere usikker på. Men ingen tvivl om, at han kunne være interesseret i at komme hjem.
      Kunne vi ikke smide Askou den anden vej :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Du er simpelthen usikker på, om vi kan være med, hvis de nævnte klubber melder sig…?

Er du også usikker på, om solen står op i morgen og at fadøl er lækkert?

Comment

Nu er jeg ikke nødvendigvis kæmpefan af Morten Bruun men her er hans vurdering af vores vindue( Ps han er ikke imponeret)

Jeg sidder med en fornemmelse af, at OB har været presset, for det er ikke spillere med nogle imponerende cv’er, fynboerne har hentet ind. Ingen som Falk og ingen som Arp denne gang.

Topi Keskinen har set god ud, det skal han have, men ellers må jeg sige, at jeg anser flere af OB’s tilgange som et udtryk for, hvad man kunne få, snarere end hvad man gerne ville have. Sådan er det ofte, når en klub handler sent i et vindue.

Jeg ser ikke OB som en klub, der er klar til at tage det næste skridt - det vil sige at leve op til deres selvudråbte ambition om at komme i top-6.

En pudsighed er desuden, at sportsdirektør Troels Bech har kaldt OB’s nye venstre back, Mikkel Rakneberg, for ”relativt målfarlig”. Nu er alt jo relativt, men i sine seneste 64(!) kampe har han altså kun braget ét eneste mål ind …

relativt målfarlig…..jo jo…
          Last edited by Bossy; i dag, 17:44.
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Nu er jeg ikke nødvendigvis kæmpefan af Morten Bruun men her er hans vurdering af vores vindue( Ps han er ikke imponeret)

Jeg sidder med en fornemmelse af, at OB har været presset, for det er ikke spillere med nogle imponerende cv’er, fynboerne har hentet ind. Ingen som Falk og ingen som Arp denne gang.

Topi Keskinen har set god ud, det skal han have, men ellers må jeg sige, at jeg anser flere af OB’s tilgange som et udtryk for, hvad man kunne få, snarere end hvad man gerne ville have. Sådan er det ofte, når en klub handler sent i et vindue.

Jeg ser ikke OB som en klub, der er klar til at tage det næste skridt - det vil sige at leve op til deres selvudråbte ambition om at komme i top-6.

En pudsighed er desuden, at sportsdirektør Troels Bech har kaldt OB’s nye venstre back, Mikkel Rakneberg, for ”relativt målfarlig”. Nu er alt jo relativt, men i sine seneste 64(!) kampe har han altså kun braget ét eneste mål ind …

enig - istedet for man går efter det man vil have, så venter man og ser hvad der falder til en.

Så kan det godt være man har haft en plan - spillere man har gået efter i ½ år...men hvis ikke man har forberedt min. et par alternativer...det kunne jo være en anden klub med flere penge meldte sig på banen, at spilleren ikke ville OB - eller som vi har set; skader. Det virker amatør agtigt at gå så hårdt efter sin 1. prioritet uden rimelige backups linet op.

Men det hele startede jo før vinduet. Måske endda allerede sidste sommer, for skulle Zorniger overhovedet have været bragt ind når man ikke var klar til at lytte mere til ham? Men nu man havde bragt ham ind - så skulle man have indset at det ikke virkede langt før og hentet en erstatning der kunne tage opstarten.

I stedet er man igen på bagkant, konstant og hele tiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
              Allerede inden vi købte Ulvestad, var jeg ret spændt på hvordan TT ville stille op imod FCK. Jeg synes Lyngby-kampen viste ret tydeligt, at vores bedste offensive konstellation består af Ganaus og Ahl-Holmstrøm på banen samtidig.

Hvis TT også mener det, er der 4 midtbanepladser tilbage til Kante Falk, Arp, Keskinen, GG og Ulven. Er vi ude i en ny formation, eller skal eksempelvis Ulvestad og Keskinen starte på bænken?
              Ulvestad kommer nok også meget hurtigt i spil til en startplads, hvis han er TT's ønske.

Det er godt nok fremskridt på vores bredde i forhold til de første kampe i sæsonen. Den ros skal TB trods alt have. Jeg ville dog ønske at man istedet havde brugt krudtet på en konge VB, i stedet for et eksemplar af tvivlsom kvalitet som ovenikøbet er på vej tilbage fra skade.
              Jeg synes generelt vi har set tynde igennem flere sæsoner, hvor start-11'eren har været udmærket, men at korthuset faldt sammen når vi fik skader og bredden skulle i brug.
              Det ser jeg mere positivt på nu. Så må vi se kvaliteten af spillere som de to nye nordmænd og vores tyske stopper. Jeg synes de andre har bevist sig udmærket hidtil. Yttergaard skal vi se lidt mere som stopper hvor han hører hjemme. Gammelgaard skal nok lige ryste de trygge rammer i Vejle af sig. Vi har set hvad han kan, men det har været meget anonymt hidtil. Ellers har vi set gode kampe fra vores øvrige nyindkøb, selvom spillet har været dårligt fra holdet generelt. Det skal vi gerne få rykket lidt på som ugerne går. Der var en lille fremgang i Lyngby fra kampen i Aarhus og Fredericia, så der er håb om at kurven går opad, og forhåbentlig med lidt ekstra stejlhed, fordi vores nyindkøb er med til at hæve niveauet, så tempo, intensitet og kvalitet i træningerne får et solidt nøk op, ift. i Thomasbergs første uger, hvor de ikke kunne stille 11-11 uden at have 16-årige prøvespillere fra Afrika med.

Comment

https://www.viaplaysportnews.dk/spor...get-overrasket

KEP mener rygtet om Askou til FCK var useriøst. Springet ville være alt for stort.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Jeg er kæmpe fan af Morten Bruun og han har haft ret i al hans kritik af OB hver gang - også her.

Han har haft sig meget ret, at vores klubejer har følt sig truffet, og efterfølgende kontaktet Bruun.

Siger alt..

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

Jeg er kæmpe fan af Morten Bruun og han har haft ret i al hans kritik af OB hver gang - også her.

Han har haft sig meget ret, at vores klubejer har følt sig truffet, og efterfølgende kontaktet Bruun.

Siger alt..
                    Helt enig, Morten Bruun er knald dygtig og ærlig.

Ansæt ham som konsulent til bare at sidde og sige sin mening om rigets tilstand i OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      https://www.viaplaysportnews.dk/spor...get-overrasket

KEP mener rygtet om Askou til FCK var useriøst. Springet ville være alt for stort.
                      KEP er næppe objektiv til at vurdere noget som helst omkring OB. Eller fck for den sags skyld.

Såå moving on

Comment

Working...
                      X