Oprindeligt indsendt af OensBK
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Hvis vi bytter en 32 Bonde ud med en 34 årig norsk nobody, så skal der snart til at råbes op og findes høtyve frem...Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlægFrederik Ulvestad, 34-årig norsk defensiv midtbanespiller, rygtes til OB. Spiller i Pogon, hvor TT lige har været træner.
- Likes 3
Comment
-
jeg har lige hjulpet dig med dit opslag selv takOprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Hvis vi bytter en 32 Bonde ud med en 34 årig norsk nobody, så skal der råbes op og findes høtyve frem...
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Medie: OB lurede på Randers-veteran
OB lurede angiveligt på at lave en intern Superliga-transfer tidligere på sommeren.
Ifølge TV2 Sport jagtede fynboerne nemlig en gammel kending i Randers FC.
Den 35-årige Daniel Høegh var tidligere i transfervinduet på blokken i Ådalen, men er handlen er ifølge mediet ikke længere aktuel.
Randers-veteran har har tidligere i karrieren spillet 116 kampe i OB-trøjen. I Randers FC har han spillet 120 kampe.
Comment
-
Enig. Det virker langt ude. Dog er det journalisten, der i sin tid afslørede Ulvestads ankomst til Pogon, der nu melder Ulvesteds afgang (til os). Han var Thomasbergs favorit i Pogon, mens TTs afløser ikke vurderer ham højt, forlyder det.Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Hvis vi bytter en 32 Bonde ud med en 34 årig norsk nobody, så skal der snart til at råbes op og findes høtyve frem...Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.
Comment
-
Mens vi venter.. Så her et eksempel på en alternativ kommunikationsstrategi når det kommer til transfers: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffyringsrampen
Det er da til at forholde sig til. Går ikke ud fra, at OB som udgangspunkt arbejder med mere følsomme forhandlinger end Randers, som kræver en meget stram kommunikationslinje udadtil. Der er så måske mere pres fra omverdenen og fans. Men kan ikke se, hvordan denne lidt mere åbne stil ville gøre problemet større ift. omgivelsernes forventninger.
Comment
-
Jeg forstår ikke der skal bruges så meget krudt på kommunikationen op til transfers - OB har en relativt lille organisation - jeg foretrækker de bruger alle gode kræfter på at lande nogen gode transfers ( hvilket de helt klart bøvler med) - så kan man for min skyld godt vente med at kommunikere omkring hvad man har gang i og hvad der ikke lykkedes til vinduet er ovre.Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlægMens vi venter.. Så her et eksempel på en alternativ kommunikationsstrategi når det kommer til transfers: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffyringsrampen
Det er da til at forholde sig til. Går ikke ud fra, at OB som udgangspunkt arbejder med mere følsomme forhandlinger end Randers, som kræver en meget stram kommunikationslinje udadtil. Der er så måske mere pres fra omverdenen og fans. Men kan ikke se, hvordan denne lidt mere åbne stil ville gøre problemet større ift. omgivelsernes forventninger.
- Likes 3
Comment
-
Julian Pauli - ikke en jeg har hørt om
edit: Kan se han har været på kontrakt i FC Køln, sidste sæson udlånt til Dresden i 2. Budensliga.
Han er 21, og har tidligere været inde omkring Tysklands U21 landshold - han er 1.90 cm.
lyder som et ungt talent med et potentiale. Måske i stedet for Askou? Savner stadig en rutineret CB.
Men synes bestemt han lyder spændende.’Last edited by WhyNot?; i dag, 10:32.
- Likes 2
Comment
Comment