Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Det kan ikke være tilfældigt at "4. etage" nævnes i teaseren. Det må være en nummer 4.
    Måske er det ham som var nummer 4 på vores ønskeliste
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      Frederik Ulvestad, 34-årig norsk defensiv midtbanespiller, rygtes til OB. Spiller i Pogon, hvor TT lige har været træner.
      Hvis vi bytter en 32 Bonde ud med en 34 årig norsk nobody, så skal der snart til at råbes op og findes høtyve frem...

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Hvis vi bytter en 32 Bonde ud med en 34 årig norsk nobody, så skal der snart til at råbes op og findes høtyve frem...
        Jeg var lige ved at sige det samme.

Comment

Hvis vi bytter en 32 Bonde ud med en 34 årig norsk nobody, så skal der råbes op og findes høtyve frem...
          jeg har lige hjulpet dig med dit opslag selv tak
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Medie: OB lurede på Randers-veteran

OB lurede angiveligt på at lave en intern Superliga-transfer tidligere på sommeren.

Ifølge TV2 Sport jagtede fynboerne nemlig en gammel kending i Randers FC.

Den 35-årige Daniel Høegh var tidligere i transfervinduet på blokken i Ådalen, men er handlen er ifølge mediet ikke længere aktuel.

Randers-veteran har har tidligere i karrieren spillet 116 kampe i OB-trøjen. I Randers FC har han spillet 120 kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

jeg har lige hjulpet dig med dit opslag selv tak
              Ja godt ord igen, så er det vidst long overdue

Comment

Enig. Det virker langt ude. Dog er det journalisten, der i sin tid afslørede Ulvestads ankomst til Pogon, der nu melder Ulvesteds afgang (til os). Han var Thomasbergs favorit i Pogon, mens TTs afløser ikke vurderer ham højt, forlyder det.
                Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Mens vi venter.. Så her et eksempel på en alternativ kommunikationsstrategi når det kommer til transfers: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffyringsrampen

Det er da til at forholde sig til. Går ikke ud fra, at OB som udgangspunkt arbejder med mere følsomme forhandlinger end Randers, som kræver en meget stram kommunikationslinje udadtil. Der er så måske mere pres fra omverdenen og fans. Men kan ikke se, hvordan denne lidt mere åbne stil ville gøre problemet større ift. omgivelsernes forventninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                    Mens vi venter.. Så her et eksempel på en alternativ kommunikationsstrategi når det kommer til transfers: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ffyringsrampen

Det er da til at forholde sig til. Går ikke ud fra, at OB som udgangspunkt arbejder med mere følsomme forhandlinger end Randers, som kræver en meget stram kommunikationslinje udadtil. Der er så måske mere pres fra omverdenen og fans. Men kan ikke se, hvordan denne lidt mere åbne stil ville gøre problemet større ift. omgivelsernes forventninger.
                    Jeg forstår ikke der skal bruges så meget krudt på kommunikationen op til transfers - OB har en relativt lille organisation - jeg foretrækker de bruger alle gode kræfter på at lande nogen gode transfers ( hvilket de helt klart bøvler med) - så kan man for min skyld godt vente med at kommunikere omkring hvad man har gang i og hvad der ikke lykkedes til vinduet er ovre.

Comment

B.T. har gennem de seneste dage talt med adskillige kilder både omkring OB og Wolfsburg om et muligt skifte til OB.

Det lyder jo ret seriøst.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        B.T. har gennem de seneste dage talt med adskillige kilder både omkring OB og Wolfsburg om et muligt skifte til OB.

Det lyder jo ret seriøst.
                        Vildt nok

Comment

Julian Pauli

Comment

Julian Pauli - ikke en jeg har hørt om

edit: Kan se han har været på kontrakt i FC Køln, sidste sæson udlånt til Dresden i 2. Budensliga.
                            Han er 21, og har tidligere været inde omkring Tysklands U21 landshold - han er 1.90 cm.

lyder som et ungt talent med et potentiale. Måske i stedet for Askou? Savner stadig en rutineret CB.

Men synes bestemt han lyder spændende.’
                            Last edited by WhyNot?; i dag, 10:32.

Comment

Julian Pauli, var manden i elevatoren.

Midterforsvar, 21 år, 1,90 cm. Kommer fra Køln på leje, med købsoption. Har spillet 6 u20 landskampe for Tyskland.
                              Last edited by Schrøder; i dag, 10:32.

Comment

Virker umiddelbart spændende nok

Comment

Working...
                                X