Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Selvfølgelig er der en erstatning klar hvis det er. Ellers sælger de ham heller ikke til HorsensOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægHvis man har solgt Bonde - og det antager jeg, selvom jeg, som så meget andet, finder det dybt sært og tæt på uden gevinst - så nægter jeg at tro på, at der ikke står en direkte afløser klar.
Ellers så skal faklerne og høtyvene altså frem.
Dertil det åbentlyse behov for en god CB.
Comment
-
Og så kan en lejeaftale vel også være en mulighed?Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
Så længe han løses fra sin kontrakt inden det danske vindue lukker, så er der jo ikke noget problem
Hvorvidt det tyske er lukket eller ej, er irrelevant...
Det kan måske være den gyldne mellemvej, hvor Wolfsburg får dækket en del af deres løn (og sparer vel noget samlet set ift. at ophæve kontrakten), Eriksen får stadig samme løn, og OB kan tiltrække en spiller med højt lønniveau uden at skulle betale den fulde løn.
Comment
-
Så skal der jo 110% være noget andet på plads. Ellers giver det INGEN meningOprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Et no name da vi hentede hamOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Minteh var ikke et "no name". Han var okay hypet, havde gode data, og et tydeligt kæmpestort potentiale, hvilket også er derfor at Newcastle hentede ham og Feyenoord ville leje ham med det samme. Men når man ser hvordan han klarer sig i Brighton, så kan man da sagtens ærgre sig over at vi ikke fik mere ud af ham. Både økonomisk og på banen
- Likes 1
Comment

Comment