Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hvis Rakneberg er niveauet vi kan hente de næste par dage, så kan vi vidst hellere bare lade vær med at hente nogle.

Gid de smed hvad det kræver for nogle markante tilgange.

Det håber jeg sker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Hvis Rakneberg er niveauet vi kan hente de næste par dage, så kan vi vidst hellere bare lade vær med at hente nogle.

Gid de smed hvad det kræver for nogle markante tilgange.

Det håber jeg sker.
      Man kan vel trøste sig med at det nok kun er leje. Men enig

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Man kan vel trøste sig med at det nok kun er leje. Men enig
        Ret mig hvis jeg tager fejl, men har Troels Bech ikke sagt at man helst ikke vil benytte sig af lejeaftaler?

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ret mig hvis jeg tager fejl, men har Troels Bech ikke sagt at man helst ikke vil benytte sig af lejeaftaler?
          Muligt. Men ingen regler uden undtagelse. Men jeg ved det jo heller ikke 100% sikkert

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

mon ikke man også nærmer sig lidt desperate tider.

Var truppen mere eller mindre på plads og man gik og ventede på den der ene lidt ekstra signing...men det forestiller jeg mig ikke er tilfældet. Det spiller ikke og formoder de kigger på min. 2 signings (håber på mere)

Comment

Hvor kommer det fra at vi er ved at hente ham? I øvrigt tragisk undervældende.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Hvor kommer det fra at vi er ved at hente ham? I øvrigt tragisk undervældende.
                en bruger herinde der hører det...du skal lige et par side baglæns for at finde det :)

edit: kan se tv2 Fyn også erfarer det (det er vel davidsen fra SFÅ)

https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-er-t...-spiller-50954

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Muligt. Men ingen regler uden undtagelse. Men jeg ved det jo heller ikke 100% sikkert
                  de skriver leje med købsoption på tv2...

Comment

Nu skriver SFÅ også at ham den norske venstre back er på vej til OB. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Håber virkelig du hørte forkert.
                      Han kom først i Januar til Bochum,har kontrakt til sommer 29, spillede kun 113 minutter i de første 10 kampe i foråret og så blev han skadet resten af sæsonnen. Aktuelt er han i opbygningstræning efter en meniskusskade.
                      Bochum vil allerede af med ham igen fordi han er kun tredje eller fjerde valg der...
                      Håber ikke at vi hjælper dem at løse deres problem.
                      Hvis det er det TB går efter så god nat. (Han var i øvrigt ikke VM spiller... ;-))
                      https://www.liga-zwei.de/vfl-bochum-...ngskandidaten/
                      Fedt det kan vel næppe være en spiller, der har følt sig "for god" til OB. Hvor sidste sommervindue var tæt på topkarakter, er det her knapt nok bestået. TB har nølet med sine lektier, og det han ser ud til at aflevere kan næppe retfærdiggøre hans langsommelighed. Jeg havde været betydeligt mindre bitter, hvis vi havde været fri for nedladende, dumsmarte "nemlig.com" kommentarer og den konstante (om end det har aftaget på det sidste) slåen på tromme for at vi vil hente spillere der føler sig "for gode" til OB.
                      Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

I det mindste kun leje med købsoption.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Nu skriver SFÅ også at ham den norske venstre back er på vej til OB. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige.
                          Han kan da umuligt være ringere end de to vi har. Med mindre Troels går efter hattricket af dårlige venstre backs.

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            det lugter jo langt væk af han lander lige om lidt (eller i morgen kl. 10-11 stk)

Positivt at man kigger på en VB, vi har ikke været de eneste der kunne se problemet. Alder - fint.

Men en spiller der ankommer skadet / på vej tilbage - kan man virkeligt ikke finde noget bedre?

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

Han kan da umuligt være ringere end de to vi har. Med mindre Troels går efter hattricket af dårlige venstre backs.

MvH ChrisOB
                              Tænker han er på præcis samme niveau.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

det lugter jo langt væk af han lander lige om lidt (eller i morgen kl. 10-11 stk)

Positivt at man kigger på en VB, vi har ikke været de eneste der kunne se problemet. Alder - fint.

Men en spiller der ankommer skadet / på vej tilbage - kan man virkeligt ikke finde noget bedre?
                                Det er grotesk og viser hvor OB er som klub. Jeg tænker at vi er i gang med en lang opslidende dødskamp. Sælg nu den klub, NT.

Comment

Working...
                                X