det ene såkaldte rygte på X er måske bare en gennemsnits-desperat fan der efterlyser forstærkning til forsvaret ... der står i hvert fald intet om ny spiller .... just sayin'
Sidst jeg talte med ham, lød det som om at spiller/agent spillede kostbar og afventede øvrige muligheder - det var for 2 uger siden.
Så jeg er ikke klar over status. Jeg kan lige prøve at forhøre mig igen.
Hvis der sker noget - altså kl. er jo ikke 10 endnu...
Hvis der har været noget lige oppe over i går aftes - mon så ikke vi ser noget indenfor de næste par timer.
Det var Vøge der skrev de ting, men tror bare det var en konstatering af at OB fans begyndte at få fornemmelsen af noget var på vej. Tror ikke han ved en dyt, så havde han været mere konkret. Nok mere for at holde gryden i kog om sig selv.
det ene såkaldte rygte på X er måske bare en gennemsnits-desperat fan der efterlyser forstærkning til forsvaret ... der står i hvert fald intet om ny spiller .... just sayin'
Er Lasse Vøge også bare en desperat fan? Når folk siger at de hører at en ny spiller er på vej, så behøves de ikke være fulde af løgn, bare fordi spilleren ikke er præsenteret inden for den næste håndfuld timer
Oprindeligt indsendt af Wessels er en murSe indlæg
Er Lasse Vøge også bare en desperat fan? Når folk siger at de hører at en ny spiller er på vej, så behøves de ikke være fulde af løgn, bare fordi spilleren ikke er præsenteret inden for den næste håndfuld timer
Jeg har ikke påstået at noget er løgn, blot at nogle MÅSKE overfortolker en gif af et rækværk
og jeg var ikke opmærksom på Lasse Vøges kommentar/opslag ...
Og for god ordens skyld - jeg er også selv både utålmodig og "gennemsnits-desperat "
Comment