Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Han er altså rigtig god!! Troede ikke han var mulig

stærkt køb af OB der flekser lidt med musklerne
    Det er kun et halvt år siden, at Brøndby fik af vide, at Gammelgaard kostede 30 mio ifl. Farzam.

Næppe den pris Bech har betalt, men CG har stadig to år tilbage af kontrakten i VB.

Det ligner det, man på godt dansk kalder en 'marquee-signing'.

Comment

Her gik jeg og troede at jeg som vanligt lige skulle tjekke det sædvanlige "intet nyt under solen" i Ådalen .. hvad sker der så :D Jeg tænker vi nærmer os en waou-transfer her :)
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Det er kun et halvt år siden, at Brøndby fik af vide, at Gammelgaard kostede 30 mio ifl. Farzam.

Næppe den pris Bech har betalt, men CG har stadig to år tilbage af kontrakten i VB.

Bold.dk skrev i en +artikel at Vejle gik efter 2 millioner euro denne sommer for Gammelgaard

Comment

Oprindeligt indsendt af WesselsTheWarrior Se indlæg

Jeg har en VB kilde jeg lige har skrevet til.
          Han skriver prisen er 7,5-8,5 mill, men er lidt i tvivl om hvor meget der er upfront og hvor meget der er bonusser

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Bold.dk skrev i en +artikel at Vejle gik efter 2 millioner euro denne sommer for Gammelgaard
            Lidt vildt, at vi bruger så meget på offensiven (ved godt at vi er ramt af skader), mens defensiven virkelig halter

Som en af kommentatorene sagde i går - "Horsens pisser lige igennem OBs forsvar"
            Last edited by Online; i dag, 09:43.

Comment

Må indrømme jeg er glad for denne transfer. Både i foråret og så sent som i sidste uge nænvte jeg ham i denne tråd som et ønske. Tror han passer perfekt ind til vores spil. Hvad jeg har hørt, ville Vejle have 8-10 mio for ham i foråret. Måske det her sent i vinduet er faldet til 6-8 mio, men nok ikke det er ca 1 mio euro, vi må slippe

Comment

Altså det er da super fint, men er det virkelig der vi halter? Eller er det backup for backup for Niemic/Arp/Grot?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Lidt vildt, at vi bruger så meget på offensiven (ved godt at vi er ramt af skader), mens defensiven virkelig halter
                  Sjovt… Syntes det er lige omvendt

Comment

Er han kant/angriber i vores system eller kan han dække 8er også?

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg tænker 0 af os herinde ved, om Troels har siddet ved Thorborgs skrivebord og fortalt ham, at han må op med muldvarpen, hvis han vil mere med OB.

Den essentielle forskel er, at TB er loyal omkring sin chef og den klub, han har valgt at stå i spidsen for, udadtil og det bliver så åbenbart opfattet som arrogance og nedladende. Jeg synes, det er professionelt. I modsætning til AZ som stod nærmest og grinede småhånligt af sin chef for åben skærm. Hvor berettiget, det end er, så er det satme dårlig stil og den var ikke gået ret mange steder, uanset om du er træner i en superligaklub, lagermedarbejder eller noget helt tredje.

Og det her er ikke et forsvar af hverken TB eller NT, for jeg er lige så træt af hele lortet som resten af flokken herinde - men mere pointen i, at det er røvelendig stil at stå og smide sin chef under bussen for rullende skærm.

Uoverensstemmelser tager man simpelthen ikke offentligt og jeg er lykkelig over, at AZ ikke er i OB længere til at fodre så dårlig en kultur, som jeg synes det er at opføre sig sådan.
                      Lige som 0 af os ved hvad AZ blev stillet i udsigt, og vi ved heller ikke hvor mange gange AZ har rykket TB for forstærkninger.

Det tog et år at finde en middelmådig Yttergaard, og alle kan se at Therkildsen ikke er en starter.

At AZ så blev træt af at skulle stå på mål for ledelsens håbløse udmelding om top 6 er jeg fuld af forståelse overfor.
                      Han ville så ikke udstilles som utroværdig ved at tale en slatten trup op til noget den ikke er.

Vi er helt enige i at det som udgangspunkt er forkert at tale imod sin ledelse offentligt. Men det er stadigvæk AZ’s egen stolthed han forsvarer Jeg er nok bare der, hvor jeg på den ene side fuldstændig forstår AZ , men samtidig syntes det var forkert.

Alle , og især Troels kendte AZ inden ansættelsen så der er ingen undskyldning for at man fik det forventede fra hans side.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg
                        Altså det er da super fint, men er det virkelig der vi halter? Eller er det backup for backup for Niemic/Arp/Grot?
                        Gammelgaard er højre kant, tror ikke TT ser hverken Niemic, Arp eller Grot som kanter i hans system

Comment

Som jeg skrev i går, så er vores opfattelse af truppen nok for optimistisk. Jeg vil vurdere at Gammelgård er bedre end de tre nævnte, i hvert fald på kanten. Så tror ikke de ser ham som backup, men en klart starter og profil

Comment

Det er til højrekanten hvor han suverænt er bedst er jeg sikker på. Gode indlæg og masser af energi. Tager gode hjørnespark og skal nok score 5-8 mål i denne sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg

Som jeg skrev i går, så er vores opfattelse af truppen nok for optimistisk. Jeg vil vurdere at Gammelgård er bedre end de tre nævnte, i hvert fald på kanten. Så tror ikke de ser ham som backup, men en klart starter og profil
                              Var det ikke også ham der tog Vejles sygt lange indkast?
                              Edit: forvekslede ham med Tobias Bach
                              Last edited by laffe; i dag, 09:52.

Comment

Spændende! Fandme også på tide, at der sker noget, og vi trænger til en højre kant. Jeg undres dog lidt over prioriteringen af pengene; vi ser ud til at have brugt ca 2 mio € på offensive forstærkninger og stadig kun småpenge på defensiven. Det kan nås endnu, men jeg kan godt frygte, at kassen snart er tom.

Comment

Working...
                                X