Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvor er heppekoret blevet af? Hvor er de bedrevidende der de sidste uger har fortalt os, der har været skeptiske, at alting går fremad.
    Jeg har mere end svært ved at se hvilke hold OB er favoritter imod. Vi er i puljen af de 3-4 hold der kommer til at kæmpe imod nedrykning, og det kan sagtens blive os.

Ja, helt tilbage i foråret forudsagde vi to jo, at denne situation kunne opstå... endnu en forsømt opstart/sæsonstart. Men blev tudet i ørerne, hvor negativ jeg (vi) var og der var styr på tingene. Ved jeg lige nu lyder mega bedrevidende, men man kan gå tilbage i historikken og læse at jeg hele tiden har holdt fast på TBs (manglende) evner/kompetencer/netværk samt højskolementaliteten/lejrbålsstemningen i Ådalen.

... og igen... jeg har intet personligt imod TB, men mente/mener ikke han var/er den rette til jobbet !

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Troels Bech siger før kampen, at budgettet er øges undervejs i vinduet.
      Med et 2-cifret millionbeløb?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Troels Bech siger før kampen, at budgettet er øges undervejs i vinduet.
        Har du et link?

Comment

Hvor er heppekoret blevet af? Hvor er de bedrevidende der de sidste uger har fortalt os, der har været skeptiske, at alting går fremad.
          Jeg har mere end svært ved at se hvilke hold OB er favoritter imod. Vi er i puljen af de 3-4 hold der kommer til at kæmpe imod nedrykning, og det kan sagtens blive os.
          Lyngby spiller lige op med FCM - det bliver spædende med en udekamp derovre om et par uger.

Comment

Nu ved jeg ikke hvem heppekoret er, eller hvorfor den skal smides i hovedet på dem/os lige efter et svært nederlag.
            Hvad end du måtte tro, eller agere efter, så er det her jo trods alt ikke dig mod dem, eller jer mod os.

Det er også helt fint, fair, forståeligt at være skeptisk. Det er så nok ikke det prædikat jeg ville sætte på dig, da du er langt ude over det, i hvert fald set ud fra det du skriver og den måde du skriver på.

Anyways, jeg kan godt være skeptisk, det er ikke alt der går lige godt i OB..., dog har jeg en tro og et syn på det trods alt går den rigtige vej. Det er ikke mange kampe vi før sæsonen ville være favoritter i, og det er det heller ikke nu. Det bliver en hård kamp for at komme i top-6, det tænker jeg egentlig alle er enige i... nogen med tro på det, andre uden.... men sæsonen er stadig purung, og jeg har stadig til gode at høre et argument der skulle få mig til bare at opgive det hele.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er bare så jammerligt vi den ene gang efter den anden skal høre på hvor svært det er at finde de rigtige spillere. TB har ikke fundet en eneste af dem der er hentet.
              Og det er måske heller ikke hans job.

Så står han og siger TT har stort set samme spillestil som Zorniger

Altså det er jo fuldstændig forrykt.
              Nu mangler vi pludselig kantspillere noget som Zorniger ikke brugte.

Nu må de simpelthen tage sig sammen og få bygget en ordentlig trup op. Det er 5.vindue TB har ansvaret for, og han sagde i starten han nok skulle bruge 3 vinduer til at bygge en slagkraftig trup.

Det er tom snak alt hvad der kommer fra klubben mht ambitioner.Fuck jeg er træt af vi har pisset sæsonstarten væk.

Og det er simpelthen ikke andres skyld. Ansvaret ligger kun et sted.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nu ved jeg ikke hvem heppekoret er, eller hvorfor den skal smides i hovedet på dem/os lige efter et svært nederlag.
                Hvad end du måtte tro, eller agere efter, så er det her jo trods alt ikke dig mod dem, eller jer mod os.

Det er også helt fint, fair, forståeligt at være skeptisk. Det er så nok ikke det prædikat jeg ville sætte på dig, da du er langt ude over det, i hvert fald set ud fra det du skriver og den måde du skriver på.

Anyways, jeg kan godt være skeptisk, det er ikke alt der går lige godt i OB..., dog har jeg en tro og et syn på det trods alt går den rigtige vej. Det er ikke mange kampe vi før sæsonen ville være favoritter i, og det er det heller ikke nu. Det bliver en hård kamp for at komme i top-6, det tænker jeg egentlig alle er enige i... nogen med tro på det, andre uden.... men sæsonen er stadig purung, og jeg har stadig til gode at høre et argument der skulle få mig til bare at opgive det hele.
                Hvis vi taber til AGF i næste weekend, som vel er et realistisk scenarie, skal OB snitte 1,7 point i de restende 17 kampe af grundspillet. Af de 17 kampe er de 6 mod BIF, FCM og FCK.

Kan det scenarie ikke fungere som argument for dig om at chancen for at OB kommer i top 6 er max 5%?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Hvis vi taber til AGF i næste weekend, som vel er et realistisk scenarie, skal OB snitte 1,7 point i de restende 17 kampe af grundspillet. Af de 17 kampe er de 6 mod BIF, FCM og FCK.

Kan det scenarie ikke fungere som argument for dig om at chancen for at OB kommer i top 6 er max 5%?
                  Det kan sagtens gå i række med den tro, at det bliver svært med top-6. Hvad procenter der er for et foreløbigt fiktivt antal point og gennemsnit, det kan jeg ikke sige så meget om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det kan sagtens gå i række med den tro, at det bliver svært med top-6. Hvad procenter der er for et foreløbigt fiktivt antal point og gennemsnit, det kan jeg ikke sige så meget om.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Har du et link?
                      tænker du er nødt til ind og se det på viasat - har endnu ikke fundet det i opklippet form, men mon ikke det kommer engang.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prem...s-interesseret

Comment

Han spillede super godt for Lyngby i dag !

Vildt at han vælger dem i stedet for Ådalen, hvis vi er så attraktive og har høje ambitioner.... (men der er selvfølgelig kortere på arbejde, hvis TB skal komme med en forklaring...)

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ille-kapre-ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Han spillede super godt for Lyngby i dag !

Vildt at han vælger dem i stedet for Ådalen, hvis vi er så attraktive og har høje ambitioner.... (men der er selvfølgelig kortere på arbejde, hvis TB skal komme med en forklaring...)

https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ille-kapre-ham
                          Så var han jo fri for at flytte og var helt sikker på sin plads

Gider heller ikke have en lejeaftale uden en realistisk købsklausul. Det tænker jeg ikke var muligt her
                          Last edited by fmprOB; i går, 18:09.

Comment

Jeg melder mig gerne.. Men efter i dag er jeg vendt på en tallerken. Jeg elsker stadig min klub, men hold kæft hvor er der lang vej til det man ønsker. Jammerlig indsats, og virkelig virkelig bekymrende.

Min tillid til Thorborg og Troels har været utrolig høj, men dagens resultat var et lavpunkt, af de helt store, og et bevis. Yderst pinligt, og der skal virkelig virkelig ske noget de næste par uger, ellers bliver denne sæson en flot flot 8 plads, og og så sidder vi allesammen og venter på en ny sæson når vi når marts. Jeg tror stadig at vi over en hel sæson er bedre end Horsens, Lyngby, SJE og Randers, når vi får noget mere krudt ind i truppen fra de skadede spillere.

Men igen. Jeg troede vi var bedre end vi har vist sig at være. Vi må ALDRIG tabe til Horsens på hjemmebane. Det gjorde vi.

Jeg er dog stadig glad for beslutningen om afskedige Zorniger, da jeg vil være dybt bekymret for hvordan vores klub vil være om et halvt år - fordi vi ikke var/er klar på hans ledelsesstil. Holder også fast i at de ting, han har gjort - ikke hører sig til i et omklædningsrum.

Comment

Hvad med at ringe til Owusu? Han er åbenbart stadig uden klub.

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Muligvis ny spiller præsenteres i dag
                                Med tanke på, at tyskerne tilsyneladende har været lidt langsomme, og tingene tog et par dage længere, tænker jeg det er på sin plads at sige, godt kaldt

Comment

Working...
                                X