Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Troels Bech raus. Det er bare så dårligt arbejde fra hans side. Han burde om nogen vide hvem han har ansat.

Kæmpe klovn der nu er ved at smadre klubben for 4. gang.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg

Hvis det er rigtigt at de har Thomas Thomasberg klar til at tage over, så har det nok været undervejs i noget tid. Med Thomasberg har det dog tidligst været for en måned siden.
    Men hvis det har været undervejs længe hvorfor har det så ikke været eksekveret tidligere?
    Nu har TT misset en måneds opstart og det de har kunnet træne den sidste måned skal måske hældes ned af brættet og der skal startes forfra.

Jeg er ikke helt på hvad der er TT’s gameplan men passer den så ind i hvad OB gerne vil spillestilsmæssigt? A-Z har jo øvet sig på det OB gerne vil, har TT?

Håber satme ikke at det er et røgslør eller bliver undskyldning for manglende forstærkninger - TT kommer heller ikke til at levere top6 med denne trup.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Tipsbladet “Han endte med at slide på omgivelserne med krav, man ikke kunne opfylde.”
    Man kan ikke melde ud at man vil angribe top-6 og så give Zorniger så dårlige arbejdsbetingelser. Så det endte med TB og NT har overvurderet egne evner. De var ikke i stand til at levere deres del af aftalen. Det er så pinligt amatøragtigt. Så starter vi forfra igen. Hvornår smutter Arp, Ganaus og Niemic? Så er vi slået tilbage til start IGEN. Jeg gider snart ikke den her klub mere - det er jo slet ikke den klub jeg forelskede mig i for 45 år siden.

Leave a comment:

• ilder69
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg hører faktisk lidt at grunden til at vi har misset et par nye spillere er pga ham samt et par forlængelser
    Men tror ikke det er årsagen til fyringen
    Tror man skal tage det for gode varer når de skriver:

"»Timingen er sjældent optimal for den her type beslutninger, men vi kan og vil ikke gå på kompromis med vores identitet og den kurs, som er sat for klubben. Som organisation er vi afhængige af sammenhængskraften, og det slid, der har været på den, har ikke været foreneligt med de ambitioner, der ligger foran OB«, lyder det fra sportsdirektør Troels Bech."

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg hører faktisk lidt at grunden til at vi har misset et par nye spillere er pga ham samt et par forlængelser
    Men tror ikke det er årsagen til fyringen
    Vanvids ådalen.....hvad fuck foregår der

Leave a comment:

Working...
X