Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Argh - tror vi var en del der var lettede over de ikke kom. Hjulsager blev der snakket om kunne være på vej til OB - og det var da ikke en jeg gik og håbede på.
    Vi må give Christian ret i, at en del herinde faktisk var bitre over Vejles kontra OBs indkøb sidste år. Det husker jeg tydeligt. Men vi var også mange som ikke var duperede.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Men Vejle-debatten var jo ikke en anden snak dengang. Folk herinde var rasende over, at vi ikke havde kunnet tiltrække Duelund, Hjulsager og Sørensen.

No Shit! Dem kunne folk slet ikke forstå Bech ikke forsøgte at hente.

Den der forsvarsspiller… det er lidt en saga, men faktum er jo også bare, at Julius Bertel Askou og Yaya Bojang stepper up og viser sig at have meget mere bund i sig, end folk - og klubben - forventer. Nu står vi foran et potentielt lukrativt salg af Askou, der for 1,5 år siden var en mr. Nobody i OB, og som ingen troede ville spille en rolle i en potentiel superligatrup. Sælger vi Askou, skal vi have en centerback ind, men Gomez’ opblomstring gør jo behovet noget mindre akut.

OB’s transfervinduer siden vi rykkede ned har været grundlæggende meget meget solide, vi har tjent gode penge på spillersalg, opnået vores sportslige målsætninger og styrket truppen markant siden nedrykning - og alligevel piver forum, og hylder SønderjyskE, der har fået 1 point i tre kampe.

OB mangler forstærkninger, men der er simpelthen så meget undergangsstemning over det her transfervindue. Kunne man ikke forsøge at kanalisere sin sult efter resultater og præstationer ud på en grundlæggende sund og positiv måde i stedet for det her bralder.
    Jeg synes godt nok at det er en hurtig konklusion, at Gomez er inde i en opblomstring. Lad os nu lige se. Han har spillet godt mod et historisk svagt SDJ-hold. Lur mig om der er ikke er dømt orange-kort-tacklinger, når vi møder top 6 holdene. Når spillet går hurtigere kommer hans evner nok til kort.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Måske dette er ham vi bød på tidligere?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ns-nye-spiller
    Kan næsten ikke i min vildeste fantasi forestille mig vi har scoutet på en 2.holdsspiller fra usa.

Tror bestemt ikke det er os.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Nu havde du jo tilfældigvis fundet et citat fra ham, som flugter meget godt med det jeg skrev
    Jo .. men jeg citere ham dog ikke for at han aldrig vil købe spillere fra 1.div. eller talenter derfra.som du påstår Det jeg citerer er jo imø klart en vurdering af at der godt kan være spillere i 1. div. med evner og talent til mere, men at man ikke skal bruge penge på dem der det ikke har det. Yderligere skal de enkelte spillere passe ind i OB og have viljen til at arbejde med talentet. TB er jo ikke ubegavet så selvf. afslår han ikke at købe en spiller uden en høj faglig vurdering, og ikke bare som mange tidligere sportschefer hive en masse chanceryttere ind.
    Last edited by manner; 09-08-2026, 06:14.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Måske dette er ham vi bød på tidligere?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ns-nye-spiller

Leave a comment:

Working...
X