Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Ja? Jeg forstår stadig ikke din pointe
    Pointen er selvf. at TB tillægges et udsagn der næppe er korrekt ;)

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja præcis Sikke noget pjat at sige..

Kunne det tænkes at det også har en stor betydning i år, at de fleste store vinduer lukker et par dage før Danmark. At der måske ligger nogle muligheder som måske aldrig rigtig har været der for klubber som vores? Bare en tanke
    Efterhånden tror jeg(eller måske er det bare et enfoldigt håb​​​​​​) at det er den planTB satser på, og hvis den lykkedes er det jo genialt, men hvis ikke kan det også blive rigtigt grimt​​​​​​....
    Jeg ser det ( hvis det er tilfældet) som et hårdt kalkuleret sats, hvor TB enten kommer til at fremstå som genial eller idiot... Jeg har en idè om onkel Niels er indviet i planen, så måske kan ordspillemanden ovenikøbet overleve hvis han kikser

​​​​​​.... Men hvis nogen skulle være i tvivl, synes jeg stadig det er en håbløs vej at gå, jeg må dog respektere at så længe Onkel Niels bestemmer, jamen så er det his way or the highway i Ådalen....
    At man indimellem får en fornemmelse af det der sker er ca15 års dumheder og gentagelser med variation over tema, må man så lære at leve med

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    ”Når Troels Bech udtaler at man ikke vil hente spillere fra lavere rækker, selvom der også er talent i f.eks 1. Division” Det er citeret fra dit indlæg .. svært at misforstå synes jeg
    Ja? Jeg forstår stadig ikke din pointe

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Du ved godt det ikke er Troels Bechs private midler, han bruger, ikke? Selvfølgelig prøver han at bruge de penge, der er til rådighed bedst muligt, hvorfor skulle han ikke gøre det?
    Ja præcis Sikke noget pjat at sige..

Kunne det tænkes at det også har en stor betydning i år, at de fleste store vinduer lukker et par dage før Danmark. At der måske ligger nogle muligheder som måske aldrig rigtig har været der for klubber som vores? Bare en tanke

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

Jeg tror, hans største aversion er at skulle åbne "muldvarpen" og betale transfer for nye spillere uanset vores tydelige mangler i øjeblikket.
    Du ved godt det ikke er Troels Bechs private midler, han bruger, ikke? Selvfølgelig prøver han at bruge de penge, der er til rådighed bedst muligt, hvorfor skulle han ikke gøre det?

Leave a comment:

Working...
X