Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).
Collapse
X
-
Synes generelt at informationerne omkring hans situation er sparsomme, og hele hans situation fremstår generelt bare lidt mystisk, for mig
-
Det ville have givet god mening, han er i hvert fald en fornuftig spiller der selvsagt stadig kan rykke sig noget. Minder en del om Askou, bare venstrebenet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det bliver også afsløret i SFÅ at man har forhandlet med Frederik Roslyng fra Holstein Kiel. Men han er jo så blevet knæskadet fornyligt og har måske ødelagt deres planer og gjort at de var nødsaget til at handle på Yttergård
Leave a comment:
-
Jeg tænker at vi er et stykke nede. Van Dijk har jo været nævnt tidligereOprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Gad vide hvor langt nede vi er på listen med Yttergaard ?
Men tænker vi gik efter 2 stk og har nu nok lidt mere at skyde med til den næste da Yttergård nok hverken har sprunget løn eller transferbudgettet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Gad vide hvor langt nede vi er på listen med Yttergaard ?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg det bliver også afsløret i SFÅ at man har forhandlet med Frederik Roslyng fra Holstein Kiel. Men han er jo så blevet knæskadet fornyligt og har måske ødelagt deres planer og gjort at de var nødsaget til at handle på Yttergård
Leave a comment:
-
Sagde de ikke. Men det er jo yderst sjældent at OB lejer nogen.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Køb eller leje af Roslyng? For han havde været et fremragende køb. Har hørt at hans potentiale skulle være rigtigt stort. Undrer mig hvis Kiel har været villige til at slippe ham.
Og de sagde også kun at der var kontakt/forhandlinger. Ikke om det var noget der var tæt på eller kunne lade sig gøre
- Likes 1
Leave a comment:

Leave a comment: