Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2026 (ønsker, rygter og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg

Tror man skal tage det for gode varer når de skriver:

"»Timingen er sjældent optimal for den her type beslutninger, men vi kan og vil ikke gå på kompromis med vores identitet og den kurs, som er sat for klubben. Som organisation er vi afhængige af sammenhængskraften, og det slid, der har været på den, har ikke været foreneligt med de ambitioner, der ligger foran OB«, lyder det fra sportsdirektør Troels Bech."
    Det er et sindssygt afslørende citat for TB.

Den identitet og kurs gik man jo åbenlyst allerede på kompromis med sidste sommer, da man ansatte Zorniger. Vi kunne alle forudse, at det ville blive sprængfarligt med Zorniger og det ville være noget der sled på omgivelserne, og TB har af alle mennesker vidst præcist hvad man fik efter flere års samarbejde.

Det er århundredets amatøransættelse og tilsvarende forklaring af en fyring. Hvordan skal man have tillid til fremtidige ansættelser efter sådan en forløb?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

Skal de forståes at spillere har vendt tomlen ned fordi Zorniger var træner?
    Som jeg hører det ja. Men er ikke sikker på den
    Er mere sikker på at vi har misset et par forlængelser pga ham

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Hvis det er sandt, at spillere har takket nej til OB, og at forlængelser ikke er lykkedes p.g.a.Zorniger, er det vel også på tide at sige tak for denne gang, og tak for det, som han trods alt er lykkedes med?
    Normalt skal man passe på med at læse for meget mellem linjerne, men hvis man lige ser hvad Ejdum sagde (eller rettere ikke sagde) da han smuttede, så synes jeg det er ret klart:
    "Jeg vil gerne sige tak til alle ungdomstrænere og mennesker der har hjulpet mig i min tid i OB, og også en stor tak til fansene der altid har haft min ryg, slutter han."
    Det er næppe tilfældigt, at han vælger at fremhæve ungdomstrænerne kun.

Leave a comment:

• cykelmyggen
    replied
    Hvis det er sandt, at spillere har takket nej til OB, og at forlængelser ikke er lykkedes p.g.a.Zorniger, er det vel også på tide at sige tak for denne gang, og tak for det, som han trods alt er lykkedes med?

Leave a comment:

• Snagglepuss
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men hvis det har været undervejs længe hvorfor har det så ikke været eksekveret tidligere?
    Nu har TT misset en måneds opstart og det de har kunnet træne den sidste måned skal måske hældes ned af brættet og der skal startes forfra.

Jeg er ikke helt på hvad der er TT’s gameplan men passer den så ind i hvad OB gerne vil spillestilsmæssigt? A-Z har jo øvet sig på det OB gerne vil, har TT?

Håber satme ikke at det er et røgslør eller bliver undskyldning for manglende forstærkninger - TT kommer heller ikke til at levere top6 med denne trup.
    Thomas Thomasberg blev jo først ledig 22. juni i år og jeg tænker ikke man har rakt ud til ham inden. Og hvis Thomasberg lige har skullet landet efter fyringen og Troels Bech skal have taget kontakt, så tænker jeg det tager lidt tid. Mon ikke gerne at OB ville have udskiftet tidligere? Jeg tænker ikke det her er noget man først har villet handle på nu efter sæsonstart.

OBs gameplan vil jeg ikke gøre mig klog på

Leave a comment:

Working...
X